سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

آماده شدن برای مصاحبه از داشتن دانش و آمادگی شغلی و مهارت و تجربه مهم‌تر است.

 

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

آماده‌سازی رزومه خلاقانه در مورد چگونگی ارتباط تجربه شما با کاری که می‌خواهید فکر کنید. جنبه‌هایی از شغل قبلی خود را که به شغلی که به دنبالش هستید مرتبط هستند بزرگنمایی کنید.

 

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

انجام مصاحبه سخت ترین قسمت پذیرش برای یک شغل که برای آن کاملاً واجد شرایط نیستید؛ است

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

تجربیات حرفه‌ای خود را شرح دهید.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

اعتماد به نفس داشته باشید. صادقانه بر روی اینکه چرا فکر می‌کنید می‌توانید در این کار بخصوص خوب عمل کنید متمرکز شوید. از قبل یک لیست از دلایل آماده کنید. اگر اعتماد به نفس داشته باشید، بیشتر احتمال دارد بتوانید کارفرما را درباره توانایی‌ها و آمادگی شغلی تان متقاعد کنید.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

شاد باشید.نگرش مثبت شما به فرد مصاحبه کننده نشان می‌دهد، فرد توانایی هستید.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

دوست‌داشتنی باشید. همه استخدام و همکاری با کسانی که دوست دارند را ترجیح می‌دهند.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

اطلاعات کافی داشته باشید. در مورد آن شرکت و کسب و کار آنها قبل از رفتن به مصاحبه اطلاعات کسب کنید. بدانید آنها از شما انتظار دارند چه کاری برای شرکت انجام دهید.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

هوشمندانه سؤال کنید. درباره‌ی یک شغل همیشه بیش از آنچه بتوان در یک آگهی گفت اطلاعات وجود دارد. هرچه بیشتر در مورد این کار بدانید، ممکن است وظایف شغلی که برایشان بیشتر واجد شرایط باشید بیابید و تمرکز خود را بر روی آنها قرار دهید.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

برای آموزش تمایل نشان دهید. اگر کارفرمای شما مایل است برای این کار آموزشی ببینید، در این باره شوق و علاقه از خود بروز دهید و برای وقت گذاشتن و تلاش برای آموزش تمایل نشان دهید. اگر شما توانایی خوبی در یادگیری دارید، الان زمان مناسب برای نشان دادن آن است. از مصاحبه یک نقطه‌ی شروع بسازید. اگر واجد شرایط این کار نیستید، از شرکت بخواهید که رزومه‌ی شما را نگهدارند و یا درباره‌ی وجود شغل‌های مشابه سطح پایین‌تر سؤال کنید. اگر مشتاق، هوشمند و متعهد به نظر بیایید، احتمال بیشتری برای ارائه پیشنهاداتی برای کمک به شما در ورود به آن زمینه کاری از سوی مصاحبه‌کننده(ها) وجود خواهد داشت.

چگونه برای شغلی که برای آن آمادگی نداریم پذیرفته شویم

لبخند بزنید. هنگامی که دو یا چند نفر برای یک موقعیت شغلی مراجعه کنند، بیشتر مواقع استخدام بر اساس احساسات مصاحبه‌گر خواهد بود تا تجربیات او. حتماً در حین مصاحبه لبخند بزنید و هرجا که مناسب باشد بخندید. نشان دادن نگرش مثبت با لبخند تأثیر شایانی در ایجاد این احساس که شما برای عضویت در این گروه شایسته هستید دارد.

 

نکات و هشدارها

با کسانی که در حال حاضر شغل دلخواه شما را دارند صحبت کنید. بالاخره آنها می‌دانند چطور توانستند برای این شغل پذیرفته شوند!به یاد داشته باشید نزدیک به دو سوم اوقات، کسی که برای استخدام انتخاب می‌شود شایسته‌ترین متقاضی نیست بلکه کسی است که بهتر از بقیه می‌تواند خود را بروز بدهد.ناامید نشوید. ممکن است در اولین مصاحبه پذیرفته نشوید، ولی هر مصاحبه شما را برای مصاحبه‌های آینده آماده‌تر خواهد کرد. این نکته برای متقاضیان کار در صنایع تولیدی و مواد غذایی که واجد شرایط هستند نیز مفید است.به یاد داشته باشید «نه» به این معنی است که «فعلاً نه»، این نه همیشگی نیست.اگر این کار امکان‌پذیر است و ارزشش را دارد، می‌توانید مدتی (مثلاً یک هفته، یک ماه) برای شرکت مورد نظر رایگان کار کنید تا خود و مهارت‌هایتان را ثابت کنید.

در کلاس‌های آموزشی شرکت کنید و دوباره آموزش ببینید و یا از شغل‌های سطح پایین‌تر شروع کنید و تجربه و آمادگی شغلی کسب کنید.آموزش در زمینه‌ی خاصی که در تلاش برای ورود به آن هستید می‌تواند یک گزینه باشد. درخواست برای شغلی که از لحاظ فنی برای آن واجد شرایط نیستید فکر خوبی نیست، بنابراین کسب شرایط مورد نیاز بهتر از توسل به اقدامات ارائه شده در این مقاله است.می‌توانید زمینه‌های IT و یا کد نویسی تحلیلی و برنامه نویسی را امتحان کنید و خودتان کمی در این زمینه تمرین کنید. یک محصول ایجاد کنید و بصورت تجربی یاد بگیرید. و یا می‌توانید از کتاب‌ها، آموزش‌های آنلاین، برقراری ارتباط با افراد در این زمینه از طریق اینترنت و سر زدن به فروم‌های اینترنتی را امتحان کنید. با استفاده از ترکیبی از اینها، می‌توانید مهارت‌های خود را برای ورود به سطوح بالاتر افزایش دهید.

ممکن است خودتان را به دردسر بیندازید. ممکن است کارفرما و همکارانتان بی‌تجربگی شما در آن زمینه را تحمل نکنند. شاید آنها نخواهند وقت اضافه‌ای برای آموزش شما صرف کنند و انتظار داشته باشند خودتان سطحی از تجربه را داشته باشید.برخی از مشاغل هستند که فقط درصورت داشتن مجوز مربوطه می‌توانید به آنها مشغول شوید. سعی کنید از قبل تحقیقات لازم را انجام دهید و مطمئن شوید که می‌توانید در آن حرفه خاص بدون مشکلی از نظر قانونی مشغول به کار شوید.برای شنیدن جواب رد آمادگی داشته باشید چرا که با رعایت تمامی این مراحل نیز ممکن است پذیرفته نشوید. شاید برخی کارفرمایان کسی را که در آن زمینه تجربه‌ی قبلی ندارد به هیچ‌وجه استخدام نکنند.هرگز به دروغ و اغراق متوسل نشوید. اشاره و تأکید بر روی تجربه‌ها و نقاط قوت اشکالی ندارد ولی هیچگاه ادعای داشتن تجربه در زمینه‌ای که در آن تجربه ندارید را نکنید.

 


تگ ها : چگونه بدون آمادگی شغلی در کاری پذیرفته شویم جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ با رعايت اين نكات حتماً در شغل مورد نظر انتخاب مي‌شويد در مصاحبه های شغلی چگونه به سوالات پاسخ دهیم بهتر است چگونه مصاحبه کاری موفق داشته باشیم؟ نحوه برخورد در محیط کار؛ ۱۵ نکته‌ای که باعث پیشرفت شغلی‌ ۱۹ نمونه سوال زیرکانه که در مصاحبه‌ شغلی از شما می‌پرسند 10 نکته کلیدی برای موفقیت در مصاحبه دکتری چگونه در آزمون های استخدامی موفق شویم چگونه برای مصاحبه شغلی آماده شویم؟ چگونه برای آزمون وکالت آماده شویم معرفی شغل مهماندار هواپیما چگونه می‌توان در دانشگاه امام صادق(ع) پذیرفته شد؟ چگونه استاد دانشگاه شویم ايتنا چگونه در امتحان رانندگی شهر قبول شویم؟ چند نکته مهم جهت قبولی در آزمون استخدامی و مصاحبه چگونه برای امتحان آیلتس آماده شویم بدون کنکور اگر می خواهید خلبان شوید استخدام بانک مرکزی در سال 97 میخوای معلم بشی باید چه کار کنی ؟ چگونه در مصاحبه های شغلی آس باشیم و پیروز شویم؟ شرایط کار، تحصیل و کارآموزی برای پناهجویان در آلمان چگونه یک محتوا نویس حرفه‌ ای شویم ؟ مردم ایران چگونه زندگی می‌کنند و لازم است چگونه زندگی کنند؟ شرایط لازم برای فضانورد شدن چیست؟ دعوت از حسابداران بدون سابقه کارباشرایط بی نظیر پرسش و پاسخ درباره لاتاری گرین کارت آمریکا چگونه طراح لباس شویم؟ چگونه پزشکی قبول شویم؟ چگونه کارآفرین شویم؟ شرایط پذیرش دانشجو در دانشکده وزارت اطلاعات اعلام شد 13 اشتباه رایج در مصاحبه شغلی چگونه راننده اسنپ شویم؟ نحوه استخدام در همه شهرهای ایران چگونه براي جلسه مصاحبه دكتري آماده شويم؟ چگونه بفهمیم که آمادگی بچه ی دوم را داریم؟ آشنایی با 25 راه ساده برای ایجاد انگیزه چطور برای سفر به اروپا ویزای شینگن بگیریم؟ ویزای اروپا چگونه سزارین راحت داشته باشیم؟ چگونه می‌توانید وكیل دادگستری شوید؟ چگونه می توانید مهماندار شوید مهاجرت به کانادا : ده شغلی که بدون تحصیلات بالا بین 60،000 آیا واقعاً آمادگی طلاق را دارید؟ Aftabgardan آمادگی و برنامه ریزی برای کنکور 97 آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، چند توصیه جهت شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت دنیای کامپیوتر و ارتباطات چگونه رتبه یک وکالت شدم (۱) کانادا درهای خود را برای پذیرش پرستاران باز نموده است شرایط جدید دانشگاه چابهار برای پذیرش دانشجوی دریایی اعلام شد چگونه یک فروشنده ی بیمه ی موفق باشیم؟ گفتگو با کسی که 20 روزه رتبه یک ارشد شد چگونه در محیط کار محبوب و مورد احترام باشیم؟ چگونه وارد بازار بورس شویم؟ سلسله‌مراتب دریانوردان کشتی‌های تجاری [DOC]بهره وری نیروی انسانی شرایط مهاجرت سال 2017 چند نکته درباره خدمت سربازی شرايط و نحوه تاسيس آموزشگاه آزاد فني‌و‌حرفه‌اي متن دستور العمل ” ادامه تحصیل دیپلمه های فنی حرفه ای و کار راهنمای تحصیل در انگلستان رتبه یکی که کنکور را طبل توخالی‌ می داند؛ فقط یک درس ر کی بچه دار شویم؟ جامعه حسابداران رسمی ایران چگونه در کنکور موفق شویم چگونه یک دانشجوی موفق شویم؟ میگنا چگونه می‌توانیم در صورت عدم آمادگی امتحان را پاس کنیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه بدون آمادگی شغلی در کاری پذیرفته شویم

نظرات




نماد