سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ نیازمندی های این شغل را بررسی کنید. تحصیلات خود را تکمیل کنید. بیشتر مغازه داران افرادی را قبول می کنند که حداقل دیپلم داشته باشند. همچنین کلاس های طراحی گل هستند که می توانید به آنها هم سری بزنید. صندوق داری یاد بگیرید. در گل فروشی لازم است حساب را داشته باشید، به مشتریان برسید و سفارش بگیرید. این تجربه ها را در هر مغازه ای می توان بدست آورد. بهتر است گواهی نامه رانندگی داشته باشید. شاید جایی مشغول به کار شوید که سفارش ها را تحویل می دهد و رساندن سفارش ها به شما محول شود. پس بهتر است راننده خوبی باشید. علاقه خود را به گل ها نشان دهید و طوری وانمود کنید که عاشق یادگرفتن کار هستید. وقتی فروشگاه علاقه شما را می بیند، سعی می کند شما را استخدام کند. از گل فروشی های محلی شروع کنید. از فروشگاه هایی که بیشتر به آنجا رفته و گل خریده اید.

 

۲ در مورد گل و گیاه مطالعه کنید. لازم نیست متخصص گل و گیاه شوید. همین قدر که بتوانید اطلاعاتی راجع به شان داشته و بتوانید به سوالات مشتریان پاسخ دهید کافیست. کتاب ها و مجلات مربوط به گل بخوانید. سوال بپرسید. با صاحب فروشگاه صحبت کرده و درمورد گل ها از او سوال کنید. هم شما یاد می گیرید و هم صاحب فروشگاه علاقه شما را می بیند.

 

۳ پذیرش سفارش و فروش اینترنتی را بیاموزید. کوچکترین گل فروشی ها هم ممکن است وبسایت فروش داشته باشند. وبسایت فروشگاه را مطالعه کنید. مراحل سفارش و خرید را بررسی کنید و سفارشات را تحویل دهید. اگر به اینترنت وارد نیستید از کسی کمک بخواهید.

 

۴ آمادگی سرپا ایستادن را داشته باشید. گاهی گل فروشی ها شلوغ هستند و افراد دائم در حال حرکت و تزیین گل و دریافت سفارشات و … هستند.

 

۵ آمادگی کار در ساعات مختلف را داشته باشید، بخصوص شب ها و آخر هفته. روزهای تعطیل هم گل فروشی ها مشغولند. مخصوصاً اگر مناسبتی مثل روز مادر یا ولنتاین باشد.کفش راحتی بپوشید. چون پاها باید استراحت کنند. به علاوه نگذارند لیز بخورید، چون ممکن است کف سالن بخاطر آب دادن به گل ها خیس باشد.

 

۶ لباسی بپوشید که به راحتی شسته شود. احتمال کثیف شدن لباستان زیاد است. بعضی از گل فروشی ها به کارکنانشان پیش بند می دهند.

 

نکات و هشدارها

گل نقش اصلی در مجالس عروسی و مهمانی ها دارد. پس آماده سفارشات بزرگ باشید و سعی کنید گل ها مناسب مراسم باشند. از آنجایی که گل ها پژمرده می شوند، می توانید آنهایی را که قابل استفاده نیستند با خود به خانه بیاورید. ممکن است به گل ها حساسیت داشته باشید. عطرهای زیادی اطراف شما است و احتمال دارد به یکی آلرژی داشته باشید. در این صورت بهتر است درمورد شغلتان تجدید نظر کنید.شاغلید؟ چجوری برای انتخاب شغلتون مطالعه کردید؟ دنبال شغل مناسب هستید؟ کار در گل فروشی شغل خوبیه؟


تگ ها : نکات مهم برای موفقیت در شغل گل فروشی چگونه در گل فروشی کار کنیم با 20 میلیون تومان گلفروشی راه بیندازید/ گلفروش ها چقدر با 20 میلیون تومان گلفروشی راه بیندازید/ گلفروشها چقدر معرفی شغل: گل‌فروشی شغل گل فروشی چگونه است؟آشنایی با گل فروشی راه اندازی مغازه گل فروشی جام جم سرا چگونه با پرورش «گل‌وگیاه» پولدار شویم؟ ما کار گل می‌کنیم! آموزش گل آرایی ساده و شیک جعبه گل رز راهنمای تهیه طرح کسب و کار برای گل فروشی ها برای کسب درآمد گل بکارید! حرف های جالب بانوی گل فروش یاسوجی در بهشت گلها / رمز و چگونه گل فروشی خود را طراحی کنیم؟ ایجاد فرصت‌های شغلي در حرفه گل فروشي گلخانه ای با ۳۰ میلیون درآمد در ماه/خوب شد کارمند نشدم! پرورش گل و گیاه در پشت‌بام چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ کسب درآمد ۴ میلیونی از پرورش کاکتوس گل و گیاه و ایده کسب درآمد از طریق تکثیر و فروش گیاهان مقالات ژینو 10 راز افزایش عمر گل های تازه گلفروشی نوژا گل بازار سایت بانک گل چگونه از گلهای بریده شده نگهداری کنیم؟ نحوه کاشت٬ نگهداری و هرس گل رز طراحی سایت گل و گیاه چگونه دسته گل عروس مناسب انتخاب کنیم؟ پرورش «گل‌ و گیاه» به عنوان شغل مردم گل نمی‌خرند تزیین و پیچیدن دسته گل طبیعی زیبا و ساده ( آموزش دیبیدو فرانسیس کر: چگونه با خاک رس و گِل ساختمان بسازیم راههای جذب مشتری در مغازه؛ راهکارهایی ساده برای فروش بیشتر گل گلدون چگونه میتوایم یک مغازه کادویی باز کنیم هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای آموزش شغل فروشندگی ، چگونه یک فروشنده موفق باشیم، ایده شما برای ایجاد کسب و کار سودآور با 10 000 000 تومان چگونه گل‌های شاخه‌ای را به رنگ دلخواه خود در بیاوریم فوت و فن‌هایی برای نگهداری گل نرگس گلفروشی زعیم گل فروشی آقای گل روش تبدیل گل های رز سفید به گل های رنگی +عکس کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از ۲۰ روش کاکتوس یک پیشنهاد ویژه در زمینه تولید گل و گیاهان زینتی فرصت کسب و کار 9 نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویند پرورش «گل و گیاه» را ارزان شروع کنید راهنمای کامل ثبت مکان در گوگل مپ (نقشه گوگل) رایگان 10 فوت و فن و راهکار برای بدست آوردن اولین مشتری مجموعه راهنمای کامل صادرات گل به خارج گل بازار گل شهید محلاتی تهران تا حالا از بازار گل تهران خرید کردید ؟ قیمت هاش چطور بود ؟‌ طریقه نگهداری گل های چیده شده چگونه از گیاه شفلرا در خانه نگهداری کنیم؟ زعفران – فراوری و بسته بندی – کار دوم پولساز شما آموزش: چگونه یک تاج گل حرفه ای برای مهمانی یا عروسی درست شغل های پردرآمد با سرمایه کم [بایگانی] چگونه هدیه را تزیین کنیم ؟ راه های جالب تزیین کادو تجربه دو سال زندگی در اتریش [بایگانی] سوالات متداول نمایندگان فروش معرفی بهترین شغل ها و درآمد بالا در ایران پیشنهادهایی برای پول در آوردن! گل مژه را چگونه درمان کنيم؟ 5 ایده متفاوت برای استفاده از گل خشک چگونه در خانه گلخانه گل رز کوچکی احداث کنیم؟ گل های مصنوعی و 7 ایده جالب در دکوراسیون منزل جستجوهای مربوط به چگونه در گل فروشی کار کنیم

نظرات




نماد