سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

طراحی دکور بوتیک
1 نخست باید تیپ مشتریانی را که می خواهید به فروشگاه خود جذب کنید را در نظر بگیرید. برای مثال، اگر می خواهید لباس زنانه با مارک های معتبر بفروشید، مطمئنا اجناس تان برچسب قیمت بالایی خواهند داشت. شاید مشتریان تان از آن دست افرادی باشند که بیشتر کیفیت اجناس برایشان اهمیت دارد. به همین دلیل، طراحی دکور بوتیک تان باید لوکس باشد.

 

طراحی دکور بوتیک
2 دکور را در راستای اجناس تان طراحی کنید. اگر اجناس ایرانی در بوتیک می فروشید، بهتر است از طراحی ایرانی در دکور فروشگاه تان استفاده کنید.

 

طراحی دکور بوتیک
3 از بوتیک های موفق ایده بگیرید. طراحی و دکوراسیون آنها چگونه است؟ رنگ محیط و نورپردازی آنها چه اشتراکاتی دارد؟

 

طراحی دکور بوتیک

4 در صورت امکان فضایی را در فروشگاه، برای نشستن مشتریان فراهم آورید تا خستگی در کنند و یا اجناس شما را امتحان کنند. فروشگاه های لوکس، به این فضا بیشتر احتیاج دارند تا مشتریان را برای توجه کردن به اجناس شان، بیشتر در بوتیک نگه دارند. فروشگاه های کوچک نیاز چندانی به این فضا ندارند، چرا که در این صورت افراد تنها برای رفع خستگی به بوتیک شان خواهند رفت.

طراحی دکور بوتیک

5 فضاهای بوتیک خود را تعریف کنید. مطمئنا بوتیک تان به اتاق پرو، پیشخوان پرداخت و قسمت فروش نیاز دارد. فضای داخل اتاق پرو را می توان با نصب پرده، از هم جدا کرد تا فضای بیشتری ایجاد شود. در نظر داشته باشید که ویترین فروشگاه تان از پشت بسته می شود یا باز است. آیا قرار است لباس ها را به تن مانکن کنید و یا اینکه از سقف ویترین و یا قسمت های دیگر آن آویزان کنید؟ ویترین، اساسی ترین فضایی است که مشتری ها را به بوتیک شما فرا می خواند.

 

نکات و هشدارها

این مهم است که تمام فروشگاه یک تم مشترک داشته باشد. از ویژگی های دیگر یک بوتیک این است که مینی لوسترهای کوتاه آویخته شود تا بیننده بدون زحمت برای دیدن اجناس در فروشگاه چشم بچرخاند. بهتر است هر چند وقت یک بار، دکور و مهم تر از آن، ویترین بوتیک را براساس فصل یا ذائقه مشتری، تغییر دهید. چجور دکورهایی شما رو جذب می کنن؟


تگ ها : تصاویر برای چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم ویترین مغازه را چگونه طراحی کنیم؟ چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم چطور فروشگاه لباس را طراحی کنیم؟ چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم نمونه هایی خلاقانه از طراحی ویترین فروشگاه پوشاک نحوه چینش و تزئین دکوراسیون مغازه پوشاک به شیوه موثر طراحی داخلی مغازه های شیک لباس فروشی و تززین ویترین از دکوراسیون بوتیک زنانه با طراحی جدید و شیک طراحی و دکوراسیون داخلی مغازه به صورت مدرن و تخصصی چگونه یک مغازه ی مشتری پسند داشته باشیم؟ طراحی دکوراسیون مغازه با چند ترفندی که فروش شما را افزایش دکوراسیون داخلی Archives اصول اولیه طراحی دکوراسیون سوپرمارکت ویترین مغازه دکور مغازه های برندهای مشهور پوشاک، کیف و کفش – خط معمار دکوراسیون فروشگاه مبلمان طراحی داخلی 8 بوتیک لباس شیک در تهران ویترین مغازه را چگونه طراحی کنیم؟ / مجله / 68yzj دکوراسیون ایرانی دکوراسیون مغازه پوشاک دوبر 50 روش تغییر‌ دکوراسیون ساده و ارزان چگونه دکور یک بوتیک را طراحی کنیم ؟ چگونه ویترین جواهر فروشی طراحی كنیم؟ چطور فروشگاه لباس را طراحی كنیم؟ طراحی دکوراسیون داخلی طراحی داخلی مغازه چطور یک بوتیک لباس راه اندازی کنیم؟ بایگانی‌ها دکوراسیون داخلی کلیپ آموزش طراحی دکوراسیون داخلی با تری دی مکس قسمت اول طراحی داخلی مغازه با جدیدترین ایده های حرفه ای و کاملا چگونه برای آپارتمان کوچک مان کتابخانه بسازیم؟ 12 ایده برتر برای نمایش محصول مقالات مارون بایگانی 10 ایده برای طراحی ویترین مغازه دکور بوتیک زنانه GO 25 دکور فروشگاه لباس زير زنانه دکوراسیون مغازه تان را شیک و منحصر به فرد کنید / دکوراسیون بوتیک مراحل مهم در راه اندازی بوتیک و فروشگاه پوشاک معرفی شغل طراحی داخلی طراحی بوتیک، با این 7 نکته لباس‌فروشی خود را افتتاح کنید! چگونه یک بوتیک بدلیجات را تزیین کنیم 30 نمونه طراحی ویترین مغازه پوشاک طراحی دکوراسیون داخلی چگونه کافی شاپ طراحی کنیم دکوراسیون داخلی مغازه و فروشگاه ۱۰ ایده طراحی دکوراسیون ویترین مغازه دکوراسیون بوتیک طراحی دکوراسیون داخلی مغازه مانکن ها در ویترین فروشگاه ها چه تاثیری در میزان فروش دارند؟ بوتیک داری از درآمد 10 تا 300 میلیونی 10 برنامه کاربردی گوشی برای طراحی داخلی منزل و ساختمان Tcuir.xyz 20 لوازم دکوراسیون مغازه پوشاک دکوراسیون داخلی مغازه پوشاک زنانه easy Big 24 تزیین ویترین مغازه دکوراسیون بوتیک لوازم آرایشی و بهداشتی به سبک مدرن – چگونه یک خرده فروشی را مدیریت کنیم؟ عصر ساختمان طراحی آرایشگاه بانوان ؛ 50 عکس از دکوراسیون سالن های Pana 21 ویترین بوتیک زنانه چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه دکور بوتیک را طراحی کنیم

نظرات




نماد