سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ وضعیت فعلی شرکت را بررسی کنید و ببینید که چه تیم مدیریتی برای شرکت مورد نیاز است. برای مثال، اگر کارمندان جدیدی استخدام کرده اید، مدیر منابع انسانی برای شرکت تان لازم خواهد بود. با ایجاد چارت سازمانی، شکاف های مدیریتی را مشاهده خواهید کرد. فضاهایی را برای تغییرات شغلی احتمالی در شرکت، در چارت خالی بگذارید

 

۲ به نقاط ضعف و کمبود های خودتان نیز واقف باشید. اگر توانایی فروش ندارید، یک مدیر فروش قوی برای تیم تان واجب است. مدیران قدرتمندتر از خودتان را در حوزه های دیگر کاری شرکت، بپذیرید. غرور خود را به جهت پیشرفت شرکت کنار بگذارید.

 

۳ از تیم مدیریتی حرفه ای خود مشورت بخواهید. از همکاران، کارمندان ارشد و هر آن کس که در ارتباط با کارهای شماست مشورت بخواهید. تیم مشاور هم برای شرکت خود در نظر داشته باشید.

 

۴ اگر کارمندانی دارید که شرکت شما را خوب می شناسند، ببینید که کدام یک توانایی مدیریتی بیشتری دارد. با کارمندانی که فکر می کنید مدیر خوبی از میان آنها می توانید انتخاب کنید، صحبت کنید. میزان علاقه و نظر کلی خودتان و آنها در مورد شرکت را جویا شوید.

 

۵ به دنبال مدیران مستعد در حوزه کاری خود رفته و آنها را استخدام کنید. به یاد داشته باشید که زمینه کاری شما قابل یادگیری است. مثلا، اگر یک شرکت ساخت و ساز دارید و نیاز به مدیر اجرایی بازاریابی قوی در تیم مدیریتی خود دارید که بتواند به کسب و کار شما رونق دهد، لازم نیست کسی را بیابید که در کار ساخت و ساز کارشناس باشد. اگر او متخصص بازاریابی باشد، می تواند شغل ساخت و ساز را نیز بیاموزد.

 

۶ به سایت های اجتماعی از جمله Linked رفته و نیروی کار متخصص مورد نیاز خود را بیابید.

 

۷ اگر ایده خوبی برای پستی که می خواهید برای آن استخدام کنید دارید، اما نمی دانید که از کجا می توانید چنین نیرویی استخدام کنید، بهتر است از همکاران اجرایی و یا مشاوران کاریابی کمک بخواهید.

 

۸ زمانی که تیم مدیریتی خود را انتخاب کردید، باید با اعضا جلسه بگذارید. نظرات و انتظارات خود را تشریح کنید. وظایف و حدود اختیارات اعضا را مشخص کنید.

 

۹ برنامه ریزی استراتژیکی را در نظر بگیرید. تیم مدیریتی شما باید در روند انجام روزانه کارها باشند. برنامه ریزی طولانی مدت نیز مدنظر است. تیم مدیرتی شما در حقیقت افراد متخصصی هستند که به شما مشورت می دهند.

 

۱۰ وظایف و اختیاراتی را به دیگر مدیران بسپارید. از اینکه وظیفه ای را به مدیری دیگر می سپارید، واهمه نداشته باشید.

 

۱۱ به تیم مدیریتی قدرت لازم را بدهید. مدیران اگر اختیارات بیش از اندازه داشته باشند، درست عمل نمی کنند، اما نباید طوری باشد که هیچ نوع اختیاری هم نداشته باشند.


تگ ها : چگونه یک تیم مدیریتی قوی تشکیل دهیم ؟ 5 چگونه یک تیم کاری موفق بسازیم؟ چگونه یک تیم کاری در سازمان تشکیل دهیم،عوامل اثر بخش چگونه تیم های کاری موفق تری تشکیل دهیم؟ چگونه تیم کاری تشکیل دهیم؟ مدیریت ،آموزش ،تحقیقات چگونه یک تیم مدیریتی تشکیل دهیم چگونه يک تيم مديريتي قوي تشکيل دهيم – مدیریت مالی ۵ راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق چگونه یک تیم حرفه ای استارت آپی تشکیل دهیم؟ چگونه یک تیم حرفه‌ای استارت‌آپی تشکیل دهیم؟ چگونه تیم تولید محتوا تشکیل دهیم [DOC]عنوان مقاله: ساختن يک تيم موفق در سازمان ، عوامل اثر بخش چگونه یک تیم فروش بی رقیب بسازیم؟ » مرکزکارایابی 5 راه برای تشکیل یک تیم کاری موفق چگونه تیمی برای نظام آراستگی تشکیل دهیم؟ چگونه یک تیم طراحی وب حرفه ای تشکیل دهیم؟ چگونه تیم پروژه را تشکیل دهیم؟ – پویان پروژکت چگونه خلاقیت تیم پروژه را افزایش دهیم؟ – پویان پروژکت چگونه تیم کاری تشکیل دهیم چگونه یک تیم خوب برای استارتاپ تشکیل دهیم ساخت تیم فروش قدرتمند مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو چگونه یک تیم کاری شکل می چگونه در سازمان خود تیم تولید محتوا تشکیل دهیم؟ کار تیمی چگونه یک تیم موفق و برنده ERP تشکیل دهیم 5 نکته کاربردی برای تشکیل یک تیم کاری و نزدیکتر چگونه باند فساد تشکیل دهیم؟ مهارت کار گروهی و کار تیمی (نقشه راه یادگیری) تشکیل تیم تولید محتوا و سازماندهی آن شرکای ارزشمند چگونه یک تیم استارتاپ موفق تشکیل دهیم؟ کارگروهی(تشکیل تیم حرفه ای) چگونه یک تیم را مدیریت کنیم: مهارت‌های ضروری که برای چگونه یک تیم قدرتمند داشته باشیم محلی برای آغاز یک کسب و کار آنچه مدیران باید بدانند مربی برتر مهارت های اصلی مدیریت مدل تاکمن (Tuckman) مدلی برای توسعه تیم پروژه اطلاعات بیشتر شوق دیدار [PPT]مدیریت رفتار سازمانی پیشرفته چگونه یک تیم خوب برای استارتاپ خود تشکیل دهیم؟ 90tv.ir فعالیت یک تیم با دوام تشکیل دهید ! راه اندازی یک شرکت در 8 قدم مدیریت اولین پروژه چگونه اجرا می شود؟ تنظیم تحویل پروژه چگونه کار تیمی را بهتر انجام دهیم؟ ۳ روش مذاکره برای کار چگونه به كار گروهي عادت كنيم؟ چگونه یک شرکت تعاونی تشکیل دهیم چگونه در گروه کاری خود ایجاد انگیزه کنیم تا گروه فعالی چرا سازمان‌ ها نیاز به این 9 اصل مدیریتی دارند؟ [DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به تحقیق ساختن تیم های مدیریت باعملکرد بالا چگونه یک شرکت تعاونی تشکیل دهیم » ساب شیر چگونه یک برنامه بسازیم؟ چگونه یک تعاونی تشکیل دهیم؟ به همراه دستورالعمل تشکیل چگونه تیمی موفق تشکیل دهیم / 298148 [DOC]چگونه یک سازمان غیردولتی خوب و کوچک بسازیم؟ چگونه یک شرکت تعاونی تشکیل دهیم جستجوهای مربوط به چگونه یک تیم مدیریتی تشکیل دهیم

نظرات




نماد