سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ زیاد در پروژه غرق نشوید. همیشه یادتان باشد که گاهی لازم است پروژه را ترک کنید و وقتی این کار را انجام دادید، پروژه نیاز دارد به خودی خود ادامه پیدا کند. مطمئن شوید که سیستم ها، افراد و دارایی هایی ایجاد کرده اید که بدون شما هم به عملکرد خودشان ادامه می دهند. در غیر این صورت پروژه مدت کوتاهی پس از اینکه آن را ترک کنید، از هم می پاشد.

۲ نیاز به سطوحی از سرمایه گذاری در بخش های ذینفع دارید. از درست کردن فرهنگ پَتِرنالیستیک که تغییر دادن همه چیز را سخت می کند و پروژه های آینده را خراب می کند، خودداری کنید. به علاوه تمایل افراد برای سرمایه گذاری در پروژه، نشان دهنده این است که چقدر این پروژه را سودمند دیده اند. اگر مردم تمایلی برای سرمایه گذاری-حتی در بخشی از پروژه- نداشته باشند، معمولاً به این معنی است که در این پروژه سودی ندیده اند. این افراد نمی خواهند پروژه را آشکارا رد کنند چون رایگان است و به همین دلیل حتی اگر آن را انجام دهند ضرری نمی کنند.

۳ گروهی انجام دادن کارها، همیشه هم جواب نمی دهد. خیلی از اوقات در پروژه های توسعه اقتصادی، همه تمایل دارند کمک و مشارکت داشته باشند. با این حال در بعضی طرح های کسب وکار نمی توان با یک گروه از مالکان کار کرد. برای مثال ممکن است راه اندازی کافی شاپی با هدف جذب توریست ها، یک ایده عالی برای کسب و کار در یک جامعه فقیر باشد که توریست های زیادی در آن رفت و آمد دارند. با این حال نمی توانید ۳۰ و یا حتی ۵ مالک برای یک فروشگاه داشته باشید. یا دست کم این کار به راحتی امکان پذیر نیست.

۴ از کار گروهی در جای مناسبش استفاده کنید. به عنوان مثالی برعکس مثال بالا، تهیه انبه می تواند یک ایده کسب و کار مناسب رشد و ترقی، برای جایی باشد که افراد زیادی می توانند در آن مشارکت داشته باشند و کار گروهی می تواند مفید باشد. اگر خریدار مشخص باشد، کل جامعه می تواند در چیدن و تهیه انبه همکاری و کمک کنند و از کار گروهی به عنوان وسیله ای برای پایین آوردن قیمت استفاده کنند.

۵ به بی علاقگی ها توجه کنید. همه برای هر کاری آزاد هستند. اگر احساس می کنید که افراد واقعاً به پروژه علاقه ندارند و تلاشی برای موفقیت آن انجام نمی دهند، شاید به این دلیل باشد که واقعاً برایشان ارزشی ندارد. در این مواقع پروژه را رد نمی کنند چون برایشان مجانی است. این یک دلیل خوب دیگر برای اطمینان از این موضوع است که افراد در پروژه هایی که برایشان سود دارد سرمایه گذاری می کنند.


تگ ها : چگونه در پروژه های توسعه اقتصادی از مشکلات اجتناب کنیم اصلی ترین مشکلات اقتصاد ایران چیست؟ تحلیل مسعود نیلی در خصوص «چگونگی پیدایش و رشد مشارکت جامعه محلی در پروژه‌های ترویجی جوادی: اولویت نخست شرکت ملی نفت ایران تکمیل و تسریع [PDF]ﻫﺎي (ﺑﺮرﺳﯽ ﺷﺎﺧﺺ راﻫﮑﺎرﻫﺎي ﻧﻮﯾﻦ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدي و ﺳﯿﺎﺳﯽ تحقیق در مورد خصوصی سازی و تاثیر آن در رشد اقتصادی 27ص [PDF]گزارش سال2013 ایرنا چرا اقتصاد ایران متحول نمی شود؟ هدایت سرمایه‌های بخش خصوصی به سمت پروژه‌های عمرانی در آلمان راهکارهای 21 اقتصاددان برای توسعه و افزایش رشد اقتصادی [PDF]ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﻨﺠﻢ ﺗﻮﺳﻌﻪ اﻗﺘﺼﺎدي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ ﮐﺸﻮر 133 ﻣﻮﺿ [PDF]ﺟﺰوه ﮐﺎرآﻓﺮﯾﻨﯽ الف پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی اشرف غنی: یک دولت ورشکسته را چگونه بازسازی کنیم اصول مدیریت توسعه پایدار اجتماعی و دگرگونی اقتصادی هارمونی سیاست و اقتصاد بررسی تاثیر بهبود فضای کسب و کار بر رشد اقتصادی در [DOC]اصول مديريت توسعه پايدار اجتماعي و دگرگوني اقتصادي تحقیق نقش مالیات بر توسعه اقتصادی مقایسه کارنامه اقتصادی دولت احمدی نژاد و روحانی [PDF]ﺗﺴﻬﻴﻼﺕ ﻭﻳﮋﻩ ﮔﻤﺮﻙ ﺑﺮﺍﻱ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﭘﺮﻭژﻩ ﻫﺎﻱ ﻧﻔﺖ ﻭ ﮔﺎﺯ کشورهای در حال توسعه و لزوم سرمایه گذاری شجاعانه / در ره پر [PDF]ﺗﺤﻠﻴﻞ ﺗﺄﺛﻴﺮ ﺍﺟﺘﻤﺎﻋﻲ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺻﻨﻌﺘﻲ ﺩﺭ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﻋﺴﻠﻮﻳﻪ فرهنگ و فعالیت های توسعه محور چگونه میتوان از موانع پیشروی یک کسبوکار عبور کرد؟ سازمان حفاظت محیط زیست توسعه پایدار چگونه محقق می شود [PDF]مقایسه شیوه های اجرایی دال مجوف در پروژه های ساختمانی با یک مدیر توسعه اقتصاد شهری باید چه شخصیتی داشته باشد [PDF]نشریه دریچه [PDF]چالش های فراروی توسعه منابع انسانی و راهکاری برای رفع آن مهندسی معکوس نوآوری [PDF]ﺳﺎزان را ﻣﺘﻘﺎﻋﺪ ﮐﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺼﻤﯿﻢ ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺗ ! راﻫﺪاري اﻣﺮي ﺿﺮ Fars News Agency : ۱۲ راهکار کلیدی برای افزایش رشد پورتال سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران متن کامل قانون برنامه ششم توسعه پورتال برند شخصی خود را چگونه ایجاد کنیم و توسعه دهیم؟ – ماهنامه [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc [PDF]آﻣﻮزش و ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻨﺎﺑﻊ اﻧﺴﺎﻧﯽ در ﺳﺎزﻣﺎن ﭼﮑﯿﺪه عملکرد صنعت فولاد چین دیگر قابل تحمل نیست الگوی های توسعه در افغانستان و چالشهای آن تجاری سازی نتایج پژوهش دانشگاهها و موسسات پژوهشی دانلود مقاله : مدیریت یکپارچه شهری: یک نمونه جدید از اقتصاد فصل 1. مقدمه اقتصاد برای همه؛ علی سرزعیم چرا خاورمیانه از نظر اقتصادی توسعه نیافته است؟ « چراغ آزادی نقش ویژه بخش کشاورزی در کنترل بحران های اقتصادی بانک مردم iran emrooz بهره‌گیری از حمایت گروه‌های مرجع در فرهنگ‌سازی مصرف آب/ همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و پژوهشگاه صنعت نفت دانلود مقاله رشد اقتصادی چگونه مشکل You Do Not Have Sufficient Access to Uninstall مشکل پیام‌رسان‌های داخلی چیست؟ نقش مالیات بر توسعه اقتصادی راه عبور از مشکلات اقتصادی توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور رانت؛ ویرانگر اقتصاد ایران ترکیب اصلاحات در صندوق های بازنشستگی تحقیق سرمایه و نقش آن در رشد اقتصادی تحقیق کامل چگونه از آب‌های ایران بهتر نگهداری واستفاده کنیم فرهيختگان توسعه راهبردی آموزش پزشکی با رویکرد علوم میان رشته ای در اینترنت رایگان و بدون فیلتر آمریکا به ایران می رسد؟! خط و نشان عادل عزت برای AFC : هرگز در ایران و قطر بازی نمی پاسخ نوبخت به انتقادات نمایندگان درباره انتشار اوراق مالی و تحقیق توسعه انسانی در ایران و جهان جستجوهای مربوط به چگونه در پروژه های توسعه اقتصادی از مشکلات اجتناب کنیم

نظرات




نماد