سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

1 هنگامی که شروع به نوشتن متنی برای فروش و یا چاپ تبلیغات می‌کنید، توصیه می‌شود ساعت‌ها و یا در صورت لزوم روزها، وقت صرف پیداکردن یک تیتر خوب نمایید که در این‌صورت به احتمال زیاد می‌توانید متن خوبی هم برای فروش بنویسید. تغییرات تیتر، می تواند تفاوت بزرگی را در تاثیر تبلیغات ایجاد کند، حتی اگر شما یک کلمه را در کل متن فروش تغییر دهید. توجه داشته باشید که شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه خواننده فرصت دارید. فراموش نکنید که خواننده فقط یک سوال دارد: “این چه فایده ای برای من دارد؟”

 

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

2 فایده کلیدی یا سوالی جذاب را در تیتر بگنجانید:

پیشنهاد همیشگی من برای شما این است که بزرگترین فایده ای که در تبلیغات شماست را در تیتر قرار دهید. منظور بزرگترین فایده ای است که محصول شما برای خواننده دارد. همچنین می‌توانید تیتر را بر اساس سوالی کلیدی مطرح کنید که در متن جوابش آمده باشد. شما می‌خواهید خواننده توقف کند و فکر کند: «این تبلیغ چه چیزی به من اضافه می کند؟ آیا ممکن است برای من چیز باارزشی در این مورد وجود داشته باشد؟”

 

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

3 پیام خود را منحصر به فرد کنید:

یکی از راه‌های انجام اینکار اینست که بگویید این پیام تنها برای گروه خاصی از مردم است. خوانندگانی که آنرا می‌بینند و فکر می کنند در این گروه قراردارند، تصور می‌کنند که متن تبلیغات به آنها اختصاص دارد. مقدمتا، تمام خوانندگان احساس می‌کنند که بخشی از گروه هستند و این متن فروش مربوط به آنهاست. در اینجا چند نمونه آورده شده‌است:
• برای خانم هایی که ۱۰ کیلو را در ۱۰ روز از دست می دهند.
• رانندگانی که کمتر از ۳۷کیلومتر در روز رانندگی می‌کنند
• صاحبان خودرو: صرفه جویی ۲ لیتر در هر ۱۰ لیتر بنزین

در آخرین تیتر که مربوط به صاحبان خودرو است باید گفت که تقریبا همه مالک یک خودرو هستند و می‌گویند: “صبرکن ببینم، من هم صاحب خودرو هستم!” و توقف می‌کنند و متن تبلیغات شما را می‌خوانند. در این تیتر، وجود دو کلمه “صاحبان خودرو” و سپس دونقطه بعد آن، ۲۲ درصد موفقیت شما را در جلب توجه خواننده، افزایش می‌دهد. به خاطر داشته باشید که تغییرات کوچک تفاوت‌های بزرگ ایجاد می‌کنند.

 

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

4 افرادی از یک گروه که بسیار باانگیزه هستند جذب کنید:

برای مثال، یک سرتیتر تبلیغاتی برای درمان طاسی می‌تواند این باشد: “برای مردان طاس” و یا به عبارت دیگر:”آیا شما از طاسی رنج می‌برید؟” عبارت رنج می‌برید بهتراست در این متن بولد باشد تا تبلیغات شما، توجه مردانی که این مشکل را دارند جلب نماید. شرح جزئیات می‌تواند قدرت تیتر را افزایش دهد. برای مثال یک آگهی با هدف قراردادن کارگزاران املاک و مستغلات می‌گوید: “من در ۲ هفته توانستم ۹ لیست املاک و مستغلات به دست بیاورم.” یا متن بهتر این است: “من لیست‌های زیادی بدست آورده‌ام.”

 

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

 

5 متن طولانی تبلیغات را به تعدادی بخش که دارای تیتر هستند بشکنید:

بسیاری از مردم بخش‌های مختلف یک بروشور را به طور سطحی از نظر می‌گذرانند. اگر در زیرتیترهای موجود، چیز جالب توجهی پیدا کنند توقف می‌کنند و آن بخش را می‌خوانند. اگر آن بخش به اندازه کافی جالب باشد آنها دوباره به آغاز بروشور می‌روند و از نو مطالعه می‌کنند.

 

چگونه یک سرتیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

6 برای تبلیغات آنلاین و آفلاین، تیترهای جداگانه در نظر بگیرید:

اگر شما متن خود را به طور جداگانه در ایمیل مستقیم یا در اینترنت می‌نویسید، نیاز است که تیترهای متفاوتی برای هر کدام در نظر بگیرید. در ایمیل مستقیم: شما مستقیما با خواننده صحبت می‌کنید. اما در اینترنت، تبلیغات شما را از طریق جستجو بر اساس کلمات کلیدی پیدا می‌کنند. یک فایل داشته باشید که تمام مشخصات فروشتان را که دریافت می‌کنید نگه دارید.


تگ ها : چگونه یک تیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم چگونه یک آگهی تبلیغاتی جذاب بنویسیم که مخاطب را در عمل چگونه تیتر فوق العاده جذاب بنویسیم تا همه روی آن کلیک نوشتن عنوان‌های جذاب برای تبلیغات 5 راه برای نوشتن تیترهای جذاب! چگونه یک عنوان تبلیغاتی تاثیرگذار بنویسیم روش های کاربردی برای نوشتن تیتر جذاب برای محتوا نحوه نوشتن یک تیتر عالی چگونه یک متن تبلیغاتی تاثیر گذار بنویسیم چگونه یک متن تبلیغاتی کوتاه و جذاب بنویسیم؟ چگونه یک تبلیغ چاپی کارآمد بنویسیم چگونه یک متن تبلیغاتی بنویسیم چگونه یک تبلیغ کوتاه و مفید بنویسیم ؟ چطور یک تیتر جنجالی و جذاب تولید کنیم؟ — آکادمی ای‌نتورک تراکت 9 نکته مهم در نگارش متن آگهی تبلیغاتی چگونه یك آگهی خوب بنویسیم و یك فروش موفق را تجربه كنیم؟ چگونه متنی قدرتمند ، جذاب و خوانا بنویسیم ؟ چگونه یک مطلب جذاب و خواندنی بنویسیم؟ چگونه یک اطلاعیه خبری منحصربه‌فرد بنویسیم؟ چگونه برای پست‌هایمان تیترهای مناسبی بنویسیم؟ چطور عنوان هایی جذاب برای ایمیل های تبلیغاتی بنویسیم تبلیغات جذاب اینفوگرافیک : چگونه عنوان بهتری برای پست وبلاگ خود چگونه تیتر جذاب برای نوشته خود بنویسید؟ چگونه یک نامه (کاتالوگ ، ایمیل) فروش عالی بنویسیم؟ – چگونه عنوان های جذاب برای پست هایمان بنویسیم؟ چگونه رپورتاژ آگهی موثری بنویسیم؟ راهنمای خرید رپرتاژ نکات کلیدی برای نوشتن یک آگهی تجاری جذاب آموزش نوشتن متن برای بیو اینستاگرام چگونه تیتر جذابی برای مطالب لینکدین خود بنویسیم روش انتخاب تیتر مناسب مقالات سایت چگونه محتوایی بنویسیم که همه از خواندن آن لذت ببرند! چگونه در 30 ثانیه یک تیزر تبلیغاتی نریشن محور چگونه شعار مناسب برای بنرهای تبلیغاتی انتخاب کنیم؟ چگونه یک تبلیغ بنویسیم؟ کپی رایتینگ با یک « تیتر» آغاز می‌شود چگونه تیترهای جذاب بنویسیم؟ – حاوی وب چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟ آموزش رپورتاژ نویسی کپشن پست اینستاگرام: چگونه کپشن‌های جذابی بنویسیم؟ چگونه محتوای تبلیغاتی حرفه ای بنویسیم؟ چگونه یک عنوان جذاب بنویسیم؟ – همپاوردپرس چگونه یک عنوان تبلیغاتی جذاب بنویسیم که توجه مخاطبان را چگونه یک کاتالوگ محصول بسازیم کارگاه رایگان آموزشی با همکاری آژانس تبلیغاتی و بازار یابی اینترنتی چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ نگارش متن تبلیغاتی چگونه مقاله جذاب سئو بنویسیم؟ چگونه یک عنوان مطلب جذاب انتخاب کنیم چطور رپورتاژ آگهی مناسب بنویسیم؟ آیا برای نوشتن عنوان تبلیغ تان این ۱۲ نکته مهم را می دانید؟ چگونه يك آگهي خوب بنويسيم و يك فروش موفق را تجربه كنيم! چگونه یک روش کار خوب بنویسیم. – الکتروبلاگ / enashr.com آموزش تبلیغ نویسی حرفه ای چگونه تیترهای خلاقانه بنویسیم که مطالب مان خوانده شوند تبلیغاتچی چگونه يك آگهی خوب بنويسيم و يك فروش موفق را تجربه كنيم چگونه شعار تبلیغاتی موثر بنویسیم ؟ چگونه متن هایی اثربخش برای وب سایت بنویسیم؟ چگونه محتوایی جالب و فریبنده برای گوگل بنویسیم؟ آموزش محتوای وبلاگ اینفوگرافیک: چگونه برای نوشته‌های خود عناوین جذاب چگونه یک محتوای عالی تولید کنیم؟ نحوه نوشتن تیتر جذاب رپورتاژ آگهی چگونه درست و اصولی یک نامه شخصی و دوستانه بنویسیم؟ چگونه فهرست کارهای خود را بنویسیم که بهره‌وری بیشتری نکات مهم ایمیل مارکتینگ جستجوهای مربوط به چگونه یک تیتر جذاب برای تبلیغات خود بنویسیم

نظرات




نماد