سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ ارزش کار خود را بدانید.

همانطور که در یک مغازه هر جنسی قیمت خاص خود را دارد، هر شغل ارزش تجاری خود را دارد. با استفاده از سایت‌های مقایسه حقوق دریافتی یا صحبت با افراد دارای شغل یکسان در شرکت‌های دیگر، ارزش مالی شغل خود را یپدا کنید. اگر در اینترنت به دنبال آن می‌گردید مراقب عنوان شغل خود باشید. یک شغل در شرکت یا کارخانه‌های مختلف ممکن است متفاوت باشد پس حتما لیست مسئولیت‌های واگذار شده را نیز چک کنید.

 

۲ درباره روش پرداخت حقوق شرکت خود تحقیق کنید.

تمایلات شرکت‌ها در منتشر کردن میزان حقوق و پاداش‌ها متفاوت است. به دنبال هر گونه اطلاعات قابل دسترس در وب‌سایت شرکت یا اطلاعات مربوط به پرسنل بگردید. اگر هیچ کدام قابل دسترسی نیست، با مدیر منابع انسانی شرکت خود صحبت کنید. آنها معمولا مایل به توضیح چگونگی انجام کارها در شرکت و حدود پرداختی برای موقعیت شغلی شما هستند. به طور کلی احتمال اینکه آنها درباره مقایسه حقوق‌های دریافتی داخل و خارج از شرکت اطلاعاتی به شما بدهند زیاد است و این می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد.

 

۳ ضوابط مربوط به رییس خود را دریابید!

آشنایی از پیش با ضوابط مربوط به رئیس شما در رابطه با ارتقا می‌تواند مفید باشد. قبل از درخواست برای افزایش حقوق یا ارتقا شغلی درباره ضوابط مربوط به آن سوال کنید. ممکن است رئیس شما هرگز به این موضوع فکر نکرده باشد و این می‌تواند آغازگر یک بحث خوب با او باشد.

 

۴ برای بررسی عملکرد خود صبر نکنید.

اگرچه ممکن است فکر کنید مباحثه در مورد ارزیابی عملکرد شما زمان خوبی برای درخواست شماست، اما شما در اشتباهید. در بیشتر شرکت‌ها تصمیم‌گیری‌های مربوط به اضافه حقوق و ارتقا شغلی قبل از بررسی عملکرد شما انجام می‌شود، پس شما باید قبل از آغاز بررسی‌ها درخواست خود را داده باشید. به عنوان مثال اگر شرکت شما در ماه اسفند به بررسی عملکرد‌ها می‌پردازد، در ماه بهمن تقاضای شما باید مطرح شده باشد.

 

۵ زمان‌بندی خود را عاقلانه برگزینید.

بهترین زمان برای درخواست شما پس از پایان یک پروژه بزرگ، حل یک مشکل سخت، انجام مسئولیت‌های جدید یا کاری قابل توجه توسط شماست، اما اگر اخیرا کاری را خراب کرده‌اید یا در انجام مسئولیت‌های خود تاخیر داشته‌اید از ارایه درخواست خود برای مدتی صرف نظر کنید. همچنین اگر رئیستان توسط مدیر عامل بازخواست شده یا در فصل کم‌کاری شرکت‌تان است، درخواست خود را به تعویق بیاندازید.

 

۶ خود را ارزان نفروشید و التماس نکنید.

تنها دلیلی که باعث ارتقا حقوق یا شغل شما می‌شود ارزش‌‌هایی است که شما توسط قابلیت‌های بالا یا برخورد صحیح یا هردو با خود به همراه می‌آورید. بدهکار بودن یا تعداد بالای اعضا خانواده شما دلیل مناسبی نیست پس برای آن التماس نکنید. به رئیس خود ثابت کنید که شما استحقاقش را دارید.

 

۷ رگ خواب رئیس خود را پیدا کنید.

اگر شما هوش کافی برای ارتقا دارید پس حتما می‌توانید راهی برای درخواست خود بیابید. رگ خواب رئیس خود را پیدا کنید و درخواست خود را بر اساس تمایلات او مطرح کنید.

 

۸ به ارزش‌های خود ایمان داشته باشید.

اعتماد به نفس بسیار مهم است. شما باید ایمان داشته باشید که استحقاق ارتقا را دارید. اگر خود شما به این باور نرسیده‌اید چگونه می‌توانید از رئیس خود این انتظار را داشته باشید؟

 

۹ واقع‌گرا باشید.

همانطور که شما برای یک پراید به اندازه یک ماکسیما پول نمی‌دهید نباید از شرکت خود توقع داشته باشید حقوق یک وکیل را به عنوان مثال به یک منشی پرداخت کند. هر شغلی دارای یک سقف پرداختی است و اگر شما آن را دریافت می‌کنید نمی‌توانید درخواست اضافه حقوق داشته باشید.

 

۱۰ باید درخواست کنید.

بسیاری از افراد ترس از درخواست اضافه حقوق دارند. اگر شما یکی از آنهایید، ترس خود را فرو برده، درخواست خود را در آیینه تمرین و خود را قانع کنید که شما ارزشش را دارید، سپس درخواست خود را مطرح کنید. بدترین اتفاق ممکن رد درخواست شما است. درخواست شما باعث تعجب یا توهین به مدیر شما نخواهد بود.

 

۱۱ اگر درخواستتان رد شد دلیلش را بپرسید.

در صورت رد درخواستتان خجالت‌زده و ناپدید نشوید، در عوض با یک لبخند اعلام کنید که شما می‌دانید در حال حاضر امکان وصول درخواست شما وجود ندارد، اما شما دوست دارید بدانیدآیا ممکن است در آینده، اضافه حقوق شما مورد بررسی مجدد قرار بگیرد و یا اینکه چه کار‌هایی در راستای آن قابل انجام است.

 

۱۲ امکان دریافت پاداش را بررسی کنید.

در بعضی شرکت‌ها امکان افزایش حقوق وجود ندارد، اما ممکن است رئیس شما قادر به پرداخت پاداش باشد. از آنجایی که پاداش‌ها برای شرکت‌ها هزینه کمتری در بر دارند گرفتنشان آسانتر است.

 

۱۳ تمایل خود را برای انجام مسئولیت‌های کوتاه‌مدت بدون اضافه حقوق اعلام کنید.

بسیاری از افراد از انجام وظایف بیشتر بدون اضافه حقوق سر باز میزنند. یکی از راه‌های افزایش حقوق این است که شما نشان دهید کار بیشتری انجام می‌دهید.

 

۱۴ اگر افزایش حقوق امکان‌پذیر نیست، برای ارتقا موقعیت شغلی اقدام کنید.

با گرفتن ارتقا شغلی می‌توانید دریافتی خود را با افراد شاغل در آن مقایسه و از افزایش حقوق خودکار آن بهره‌مند شوید.

 

۱۵ برای افزایش قدرت نفوذ خود پیشنهاد کاری بهتری بیابید.

متاسفانه بهترین راه برای افزایش حقوق پیدا کردن شغل شما در جای دیگر با حقوق بیشتر است. اگر رئیستان برای شما ارزش کافی قائل باشد حقوق شما را افزایش خواهد داد و در غیر این صورت می‌توانید شغل بهتر را برگزینید.


تگ ها : تکنیک های درخواست افزایش حقوق با فن بیان چگونه درخواست افزایش حقوق موفقیت آمیزی داشته باشیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق دهيم ؟ چگونه از رییس خود تقاضای افزایش حقوق کنیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق را مدیریت کنیم، وقتی جواب “نه” چگونه درخواست افزایش حقوق دهیم؟ (نحوه درخواست افزایش چطور درخواست افزایش حقوق بدهیم؟ درخواست افزايش حقوق خود را چگونه مطرح كنيم نکاتی برای درخواست افزایش حقوق از رئیس! مذاکره حقوق (۱): انتخاب زمان مناسب برای مذاکره افزایش حقوق چگونه درخواست افزایش حقوق بدهیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق دهیم ؟ چگونه حقوق بیشتری درخواست کنیم؟ چگونه از رئیس خود درخواست افزایش حقوق کنیم ؟ چطور از رییس خود تقاضای افزایش حقوق کنیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق خود را مطرح کنیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق دهیم چگونه درخواست افزایش حقوق کنیم چگونه حقوق بیشتر ی دریافت کنیم؟ چگونه درخواست افزایش حقوق کنیم؟ چگونه برای افزایش حقوق‌تان درخواست کنید چگونه تقاضای افزایش حقوق ماهیانه داشته باشیم؟ صحبت با مدیر چگونه دیگران را قانع کنیم که به درخواست‌های ما پاسخ مثبت [PDF]چگونه فوق‌العاده صحبت کنیم؟ (آموزش فن بیان و سخنرانی) جولین ترژر: چگونه سخن بگوییم تا مردم علاقه مند به شنیدن چگونه از دیگران درخواست کنیم – آموزش سخنرانی چطور نه بگوییم و بله بگیریم؟ چگونه درخواست حقوق بالاتر کنم چالش درخواست افزایش حقوق کارمندان و نحوه رسیدگی به آن سوالات متداول جزئیات حقوقی کارکنان در سال ۹۷/ افزایش حقوق ۵ درصد/ عیدی نوشتن درخواست اداری – نحوه صحیح نوشتن نامه اداری [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﻧﻮﯾﺴﻨﺪﮔﺎﻥ: ﺳﺎﺳ اعلام عدد جدید برای افزایش حقوق کارمندان دولت در سال 97 Snapp چطور با رئیس خود صحبت كنیم؟ قطع یارانه را چطور پیگیری کنیم؟ احساس لیاقت داشتن در زندگی نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی چگونه درخواست های خود را بیان کنیم؟ نحوه محاسبه حقوق و دستمزد [PDF]چگونه پیشنهادات حقوق برش ملل متحد را پیگیری کنیم مهاجرت به کانادا : چگونه پاسپورت کانادایی درخواست کنیم؟ قرارداد؛ چالشی میان کارگر و کارفرما/ چگونه می‌توان از چگونه وکالت کنیم بایگانی اینستاگرام: چگونه فالوور بیشتری جذب کنیم؟ چگونه درخواست طراحی سایت را برای طراح سایت بیان کنیم؟ چگونه درخواست شهروندی کنیم قسمت اولSalam Toro چگونه درخواست شهروندی کنیم قسمت دومSalam Toro شرایط درخواست و پذیرش پناهندگی در آلمان چیست؟ نمونه متن نامه های اداری حقوق ماهانه مان را چگونه مدیریت کنیم؟ چطور در توییتر پیام‌های ۲۸۰ کاراکتری ارسال کنیم؟ شرحي بر حقوق و دستمزد در قانون كار چگونه می‌توانیم تقاضای مردم برای پوشش‌های بیمه‌ای را افزایش شرایط بازنشستگی در قانون تامین اجتماعی/ سن مقرر مردان و [PDF]راهنمای نرم افزار سامانک پرسش و پاسخ پیشرفته چگونه در کمتر از 4 ماه، درآمد خود را 2تا9 برابر افزایش دهیم جزوه آموزشی چگونه استخدام شویم؟ سامانه شناسه ملی اشخاص حقوقی کشور چگونه معافیت پزشکی بگیریم؟ جستجوهای مربوط به چگونه درخواست افزایش حقوق کنیم

نظرات




نماد