سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در سال ۲۰۰۲ در LinkedIn، مزایا و فرصتهای خیلی کمی وجود داشت. دفتر مرکزی شرکت ما، اتاق نشیمن آپارتمان محل زندگی من بود. ناهار رایگان؟ بله اگر ماست در یخچال فریزر وجود داشت یا اگر شما بتوانید به یک بطری کوکا، بگویید نهار! امکاناتی مثل کلاس یوگا، مراکز سلامتی، خدمات امنیتی و دربانی، روزهای اصلاح مو…؟خیر! ابدا! با این حال هر روز شریکان من زود به محل کار می‌آ‌مدند و دیر می‌رفتند. ما در تلاش برای تقویت جستجو، تحلیل داده‌ها و اتصال به شبکه با هویت واقعی و معتبر و قابل اعتماد بودیم. هدف ما ساختن بستری بود که فرصت‌های اقتصادی برای هر نیروی کار در جهان ایجاد کند. این چشم انداز، بلندپروازانه بود و به ما حس داشتن یک هدف بزرگ را می‌داد.

در یک محیط استارتاپی، زمانی که تیم ها کوچک هستند، هر عضو تیم به طور طبیعی، میل به ایجاد چیزی دارد که مستعد به دست آوردن آن است.اما برای داشتن شرکت، ما نیاز به کارکنانی با مهارت ها و سلیقه های متفاوت داشتیم که در این صورت فرهنگمان تحت تاثیر قرار می‌گرفت و تغییر می‌کرد. مسلما یک شرکت با ۱۰۰ پرسنل، نمی تواند از همان روش موثر در یک شرکت ۱۰ نفره استفاده کند. بنابراین لازم بود راهکارهایمان را به روز کنیم. با این حال من و شرکا تصمیم گرفتیم اهداف و احساسمان را به عنوان یک ارزش اصلی که با ما بزرگ شده بود را حفظ کنیم.

در مصاحبه های کاری برای استخدام های جدید، شعار ما این بود: هر عضوی از اعضای LinkedIn، همیشه اول است. هر گونه تغییر بستر پیاده سازی می بایست بهبود و کمکی باشد برای اعضا در ارتقای فرصت‌های اقتصادی شان. در تاکید براین فلسفه ما، ناگزیر یکسری از افرادی که افکار و استعدادشان ربطی به هدفمان نداشت، نادیده گرفتیم و در عوض اشخاصی را که با هدف ما مرتبط بودند جذب کردیم و بنابراین هسته تیم خود را با این استخدام منسجم، گسترش دادیم. امروزه، LinkedIn بیش از ۹۲۰۰ کارمند دارد. نیازی به گفتن نیست که دفتر ما از اتاق نشیمن آپارتمان من به بیش از ۳۰ شهر در سراسر جهان نقل مکان کرد و ما نیز به امکانات رفاهی زیادی دست پیدا کردیم اما همچنان حس قوی که هدفمان در ما و کارمندانمان ایجاد می‌کرد باقی مانده‌است.

یک مجله که شاخص ملی اندازه‌گیری هدف‌گرا بودن نیروی کار در صنایع و انواع کار در ایالت متحده را منتشر می‌کند، اخیرا یک نظرسنجی با ۲۰۰۰ نفر از کارمندان جهانی LinkedIn انجام داده‌است که طبق آن ۴۱ درصد از آنها هدف‌گرا هستند ومتناسب با اهداف LinkedIn می‌باشند و پول و موقعیت برایشان در درجه دوم اهمیت قراردارد. باید گفت که LinkedIn از این هدف‌گرا بودن به طرق مختلف سود برده‌است. طبق تحقیقات: با احتمال بالای ۵۴ درصد، کارمندان هدف‌گرا بیش از ۵ سال در شرکت باقی می‌مانند. با احتمال بالای ۳۰ درصد کارایی بالایی دارند. با احتمال بالای ۶۹درصد، براساس معیارهای شرکتی که تعهد و وفاداری کارمندان را اندازه گیری می کند (eNPS scale) پیشرفت خواهند داشت.

من و همکاران نویسنده ام، یک “تور وظیفه” به عنوان روشی برای ایجاد و نگهداری تعهد کاری در دوره ای که استخدام ها کوتاه مدت است ارائه دادیم. کلید موفقیت این تور درجه بالای هم ترازی بین کارمند و کارفرما می‌باشد که احساس مشترکی در مورد اهدافشان دارند. وقتی که حس مشترک روی هدف به وجود می‌آید، کارمندان مدت طولانی تری در شرکت باقی می‌مانند و به همکاری ادامه می‌دهند. سطح بالای تعامل کاری موجب ارتقاء سطح بالاتری از وفاداری و کارایی می‌شود. در روزگاران قدیم، طول مدت استخدام، به طور قطع قابل پیش بینی بود اما امروزه، حرفه ای‌ها، به طور مدام در جستجوی موقعیت های مختلف کاری شرکتها برای رشد وارتقای شخصی و تجربی می‌باشند. شرکت هایی که اهمیت هدف را در پیشرفت حرفه شان درک می‌کنند، افراد هدفمندی را هم به استخدام خود در می‌آورند و کارکنانشان نیز مدت طولانی تری با آنها همکاری خواهند کرد. زمانی که من می بینم چطور هزاران کارمند در LinkedIn برای ارتقاء شغلی هر عضوی از نیروی کار در سراسر جهان تلاش می‌کنند، بیشتر به هدفی که من و شرکایم داشتیم ایمان می‌آورم واین هدف مرا بیش از یک دهه در این مسیر هدایت کرده است و ادامه می‌یابد برای کمک به ما در جذب و نگهداشتن متخصصان متعهد که به ما در تحقق چشم اندازمان کمک می‌کنند.


تگ ها : چگونه قدرتمندی هدف، باعث موفقیت در کار می‌شود شش نگرش که باعث موفقیت انسانهای موفق می‌شود این 6 کار احتمال رسیدن به هدف تان را چند برابر می کند ۹ راه برای ساختن یک تیم حرفه ای ۸ کاری که افراد موفق قبل از ۸ صبح انجام می‌دهند چطور برای رسیدن به هدف با انگیزه بمانیم؟ موفقیت شغلی چگونه به دست می آید؟ 5 نکته برای ایجاد یک گروه واقعا کارآمد هشت کاری که برای رسیدن به موفقیت باید قبل از ساعت 8 15 تفکری که شما را به سمت موفقیت هدایت میکنند راه‌هاي رسيدن به موفقيت برای رسیدن به موفقیت، این ۸ نکته را از مؤسس علی‌بابا یاد 10 چیزی که زندگی شما را برای همیشه عوض می‌کنند اهمیت پشتکار و مداومت در زندگی، کار و سلامتی خود را لایق موفقیت بدانید! حرکت کردن در مسیر موفقیت برای پیشرفت در زندگی این 10 کار را کنار بگذار راه های رسیدن به هدف چيست چگونه هیچگاه تسلیم نشویم ۵ نکته که شما را در زندگی موفق می‌کند 11 مهارتی که به طرز شگفت انگیزی باعث موفقیت شما می شود تغییر ذهن و اندیشه چگونه باعث تغییر سلامتی انسان میشود؟ 7 کلید جدید برای رسیدن به موفقیت! قدرت هدف چگونه در زندگی پیشرفت کنیم؟ بازار هدف را چگونه بهتر شناسایی و بازاریابی کنیم تا موفق یار، آموزش موفقیت و ثروتمندیچگونه پشتکار داشته راز پیشرفت و موفقیت در اجرای کارهای بزرگ بهترین روش برای تقویت اراده چیست؟ کارنیل لایف 50 باور قدرتمند که در شما انگیزه انجام هر کار دشواری را بوجود موفقیت در کسب و کار آنقدر هم سخت نیست الگوبرداری از هفت ویژگی های افراد موفق مهم‌ترین عاملی که باعث موفقیت تیم می‌شود فهرست کتاب‌هایی که زندگی شمارا تغییر می‌دهند شرکت های موفق چگونه استراتژی های خوب را عملی و اجرایی می اهمیت هدف در زندگی درس های موفقیت از زبان یک زوج موفق، قدرتمند و کارآفرین چگونه در اراده های حرفه ای خود ثابت قدم بمانیم چگونه تفکر نقادانه شما را تبدیل به رهبر بهتری می‌کند؟ چگونه با استفاده از قدرت ذهن ثروتمند شوید ⁉ – کسب و ک نقش همسر در موفقیت انسان ۱۴ راهکار برای تعیین هدف در زندگی ۱۱ کار عالی که یک روز پر از موفقیت داشته باشید تربیت ضمیر ناخوداگاه چگونه با انجام صحیح تلقین، سیستم کنترل اتوماتیک ذهن راز موفقیت ژاپنی ها در کسب‌وکار چیست؟ چگونه کلمات می توانند باعث شکست یا موفقیت فردی شوند؟ آموزش مجازی : موفقیت راز موفقیت مدیران موفق چیست؟؟ هدف چیست؟ چگونه هدفگذاری کنیم و به آنها برسیم؟ یکی از راز ثروت چگونه یک کمپین تبلیغات اینترنتی راه بیاندازیم؟ تجسم خلاق [DOC]بين اعضاي يك سازمان وقتي با مفروضات مشتركي نسبت به یادگیری ماشین: راز موفقیت در بازاریابی موتورهای جستجو اگر می‌خواهید موفق شوید این 10 فیلم را تماشا کنید ترجمه درس « هدف هایی بزرگ داشته باشید تا انگیزه ی موفقیت قدرتمندی ثروتمندی و دیگر هیچ چطور در زندگی موفق شویم; مهارت‌‌های لازم برای موفقیت ۲۰ جمله ی انگیزشی که شما را به موفقیت می رساند شبکه سازی موفق نقش قانون پارکینسون در موفقیت تعیین هدف در زندگی به روش آنتونی رابینز. اصولی هدف گذاری چطور از نیروی جادویی اشتیاق برای دستیابی به موفقیت موفقیت یک وب سایت پیش به سوی تحقق سریع هدف هدف! چگونه سریعتر به خواسته‌هایمان برسیم چگونه اراده خود را افزایش دهیم؟ انسان های بااراده چه ویژگی هایی گام به گام با قدرتمندترین فرمول موفقیت در دستیابی به جستجوهای مربوط به چگونه قدرتمندی هدف، باعث موفقیت در کار می‌شود

نظرات




نماد