سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ در مورد روند فعلی بازار تحقیق کنید: منابع معتبر زیادی در مورد روند فعلی بازار گزارش می دهند. برای دنبال کردن بازارهای جهانی می توانید به مجلاتی مانند اکونومیست، کیپلینگر یا بلومبرگ بیزینس ویک مراجعه کنید. در این رابطه باید روزنامه های داخلی و مجلات اقتصادی را نیز مطالعه کنید.

 

۲ یک وبسایت معاملاتی را انتخاب کنید: برخی وبسایت های معتبر شامل scottrade، optionhouse، motifinvesting و tradeking می شود. از مقدار هزینه یا درصد معاملاتی هر سایت اطلاعات کسب کنید. در وبسایت سرویسی را انتخاب کنید که دارای اپلیکیشن موبایل، آموزش سرمایه گذار، هزینه ی معاملاتی پایین، داده های قابل تحلیل و خدمات رسانی ۲۴ ساعته دارد.

 

۳ در یک یا چند وب سایت حساب کاربری ایجاد کنید: احتمالا به بیش از یک حساب نیاز نخواهید داشت. اما بهتر است در ابتدای مسیر چند حساب در وب سایت های مختلف داشته باشید تا بعدا با خیال راحت بین آنها انتخاب کنید. با مبلغ سرمایه گذاری پایین شروع کنید.

 

۴ قبل از معامله ی واقعی تمرین کنید: برخی وب سایت ها مانند scottradeELITE و Suretrader به شما امکان ایجاد حساب کاربری مجازی را می دهند. خوبی این گونه حساب ها این است که می توانید پیش از معامله ی واقعی تمرین کنید و شم اقتصادی و حدسیات خود را بدون خطر کردن بر روی پول واقعی بیازمایید. البته در این حساب ها پولی کسب نمی کنید اما خب پولی هم از دست نمی دهید. کار با این حساب ها شما را با روش ها و تکنیک های لازم برای سودآوری و نقاط ضعف و قوت شما در تصمیم گیری آشنا می کند.

 

۵ سهام های مورد اطمینان را بیابید: در این مرحله انتخاب های زیادی پیش رو دارید، اما در نهایت شرکتی را انتخاب کنید که در حوزه ی خود بازار را در دست دارد و در بین مردم با برند مشهوری شناخته شده است و دائما چیزی را ارائه می دهد که مورد نیاز مردم است. این شرکت باید سابقه ی خوبی داشته باشد. گزارش مالی شرکت را مطالعه کنید تا میزان سودآوری ان را برآورد کنید. سودآوری شرکت به معنی سهام سودآور نیز هست. گزارش مالی شرکت را می توانید در وبسایت شرکت بیابید. البته همیشه به گزارش خود شرکت اکتفا نکنید. نظر اقتصاددانان مطرح را نیز در این رابطه مطالعه کنید.

 

۶ سهام خود را بخرید: بعد از تحقیق و ارزیابی دقیق، مقدار کمی سهام مورد اطمینان بخرید. تعداد سهام بستگی به بودجه ی شما دارد اما حداقل دو سهم بخرید. شرکت های مشهور و با سابقه معمولا سودآور هستند، اما شما با مقدار پولی شروع کنید که طاقت از دست دادن آن را دارید.

 

۷ هر روز بازار را ارزیابی کنید: به یاد داشته باشید که اصل اساسی خرید سهام خرید به قیمت پایین و فروش به قیمت بالا است. اگر قیمت افزایش داشته است، بازار را بررسی کنید تا بدانید آیا روند رو به رشد ادامه دارد یا باید سریعا بفروشید و در سهام های ارزان تر مجددا سرمایه گذاری کنید.

 

۸ به قیمت پایین بخرید و به قیمت بالا بفروشید: این امر بدین معنی است که سهام نسبت به قیمت آن در گذشته اکنون ارزش پایین تری دارد. البته هیچ کس روند آینده ی آن را نمی داند و این از چالش های بازار بورس است. زمانی که قیمت سهم نسبت به گذشته به اوج خود رسید در مورد فروش آن تصمیم گیری کنید.

 

۹ هرگز در حال ترس نفروشید: اگر ارزش سهام از قیمتی که خریده اید پایین تر امده است، اولین حس شما این است که از شر آن خلاص شوید. در حالی که ممکن است این روند رو به پایین همچنان ادامه یابد اما این نکته را هم در نظر بگیرید که ممکن است قیمت به صورت صعودی بازگردد. اگر بخواهید هر بار که قیمت افت پیدا می کند بفروشید، همیشه در حال ضرر کردن هستید.

 

۱۰ همه ی تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید: برای شروع کار خرید سهام یک شرکت مشهور استراتژی مناسبی است. اما وقتی مبلغ بیشتری را سرمایه گذاری می کنید، سرمایه گذاری روی یک شرکت و یک نوع سهم به معنای به خطر انداختن کل سرمایه تان است. اگر روی شرکت ها و صنایع مختلف سرمایه گذاری کنید در صورت شکست همه ی پول خود را از دست نمی دهید و تنها بخشی را از دست خواهید داد که شاید با سود بقیه ی سهام ها قابل جبران باشد. سرمایه ی خود را به چند قسمت تقسیم کنید و در صنایع و شرکت های مختلف سرمایه گذاری کنید.

 

۱۱ پول خود را مجددا سرمایه گذاری کنید: با فروش سهام، مجددا پول خود را به جریان بیاندازید و در سهام های جدید سرمایه گذاری کنید. اگر هر روز حتی مقدار کمی هم سود می کنید، در مسیر موفقیت قرار دارید.


تگ ها : چگونه در معاملات آنلاین بازار بورس پول دربیاوریم بازار سهام چگونه از طریق بورس ثروتمند شویم؟ کسب ثروت با خرید سهام روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورس [PDF]دانلود فایل : آموزش گام به گام بورس.pdf سرمایه گذاری در بورس برای تازه واردان چگونه پول دار شویم چگونه پول در بیاوریم چگونگی سرمایه پیشنهادهایی برای پول در آوردن! چگونه در سال جدید پول بیشتری در‌بیاوریم؟ شویم چگونه ابراز علاقه کنیم چگونه از طریق اینترنت پولدار مدیریت پول و مدیریت بدهی را می چگونه در سال جدید پول بیشتری دربیاوریم؟ کسب درآمد از فارکس بازار بورس فارکس انواع بازارهای مالی چگونه از بورس پول در بیاوریم چگونه از گردشگری پول دربیاورم؟ تولید داخلی ۸۳ درصد نیاز‌های بخش کشاورزی کشور / صادرات مراسم تجلیل از ایثارگران در زاهدان برگزار شد راهکار مجلس برای کاهش تعداد یارانه بگیران جستجوهای مربوط به چگونه در معاملات آنلاین بازار بورس پول دربیاوریم

نظرات




نماد