سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ تبلیغات حراجی را بررسی کنید. همیشه تبلیغات روزنامه ها، به خصوص بخش نیازمندی ها را بررسی کنید. کاغذهایی که افراد در خیابان پخش می کنند یا زیر در می اندازند را نگاه کنید. برخی فروشگاه ها تبلیغ حراجی خود را در گروه های اینترنتی و سایت های فروش نیز قرار می دهند.

 

۲ استوک های فروشگاه ها را بررسی کنید. برخی فروشگاه ها مانند لوازم خانگی لوازم استوک را به قیمتی پایین تر می فروشند. از فروشنده در مورد وجود لوازم استوک در انبار سوال کنید. برخی از لوازم استوک فقط دارای خش در برخی نواحی هستند که زیاد مشخص نیست اما به هر حال برای فروش در فروشگاه با مشکل مواجه می شوند. به همین دلیل قیمت آنها بسیار افت کرده است.

 

۳ آخر فصل خرید کنید. آخر فصل می توانید تخفیف های خوبی بخرید. لباس ها را در کمد قرار دهید و تا فصل بعد صبر کنید. همچنین می توانید لوازم کولر و بخاری، منقل فضای باز، چادر کمپ زدن و تجهیزات تعطیلات را خارج از فصل اوج فروش به قیمتی پایین تر و با تخفیف زیاد خرید کنید. همیشه جلوتر از زمان فکر کنید.

 

۴ از کوپن خرید استفاده کنید. برخی سایت ها مانند آی کوپن یا تخفیفان کوپن برخی فروشگاه ها و لوازم را منتشر می کنند. برای خرید لوازم مورد نیاز خود اول به سایت های تخفیف سری بزنید. شاید برخی فروشگاه ها کوپن خرید منتشر کرده باشند. این سایت ها از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف ارائه می دهند. در عین حال با خرید از برخی مراکز خاص مثل هایپر مارکت ها کوپن های خرید از برخی فروشگاه های اسپانسر را دریافت می کنید که با جمع کردن چند کوپن می توانید خرید خوبی داشته باشید.

 

۵ لوازم دست دوم بخرید. لوازم دست دوم خیلی ارزان هستند. به سمساری ها و انبارها مراجعه کنید شاید چیزی داشته باشند که هر چند دست دوم است اما به لحاظ ظاهری نو و رو به راه است. در برخی سایت های فروش مانند دیوار و شیپور نیز لوازم دست دوم به حراج گذاشته می شوند که برخی حتی نو هستند. به یاد داشته باشید که قبل از پرداخت پول تا حد امکان جنس را از نزدیک ببینید.

 

۶ در هنگام خرید آنلاین و یا از یک فروشگاه قیمت ها را با هم مقایسه کنید. فروشگاه های متعدد از خیابان های مختلف را بررسی کنید. در زیر آگهی های فروش در سایت های حراج آگهی های مشابه پیشنهاد شده اند که می توانید قیمت ها را با هم مقایسه کنید و بهترین را انتخاب کنید.

 

نکات و هشدارها

هنگام خرید آنلاین از هزینه های پست مرسوله اطلاع کسب کنید. برخی مواقع خرید آنلاین به دلیل افزوده شدن مبلغ پست به مبلغ کالا، به خصوص در مورد کالاهای سنگین، بسیار گران تر از خرید از فروشگاه تمام می شود.


تگ ها : مرکز خرید قشم و درگهان اگر قصد خرید لوازم از بانه را دارید بخوانید چگونه از بانه جنس مطمئن بخریم؟ از ترکیه چه بخریم؟ چه نخریم؟ چگونه از چین کالا وارد کنیم؟ از ایران تا کانادا خرید در چین (در چین چه چیزی بخریم و چگونه خرید کنیم) از هرکدام از مراکز خرید کیش چی بخریم؟ همه چیز درباره‌ی خرید در قشم چه کالایی را از کجا بخریم پرسش‌های متداول راهنمای خرید لوازم خانگی وسایل مورد نیاز سفر؛ هر نوع سفری دقیقا چه چیزهایی نیاز دارد؟ چالش لوازم خانگی؛ امین حضور یا بانه؟ لوازم مورد نیاز برای سفر به انگلستان [بایگانی] برای سفر و کمپینگ چه وسایلی لازمه؟ چطور لوازمِ حیوانات خانگی را در تهران ارزان بخرم؟ چگونه ماشین دست دوم بخریم؟ چگونه یک استودیوی ضبط صدای ارزان راه اندازی کنیم؟ از کجای استانبول لوازم آرایشی بخریم با بیا ترکیه تور چه وسایلی در سفر و جهانگردی همراه خود ببریم؟ خرید از جمعه سیاه ۲۰۱۷ ؛ چه بخریم و چه نخریم؟ خرید در بانکوک لوازم سفر طراحی چهره : وسایل مورد نیاز سیاه قلم بخش 2 فهرست اموری که مهاجرین به فنلاند باید بخاطر داشته باشند برای پیاده روی اربعین چطور آماده شویم؟ ارزان‌ترین مراکز خرید تهران را بشناسید ساخت کتابخانه چوبی ، همین حالا دست به کار شوید! گوشی و تبلت خود را از کجا بخریم ؟ درس‌هایی از دیجی‌کالا و درآمد روزانه ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون آموزش ماینینگ بیت کوین ، آشنایی با دستگاه های استخراج – 9 دلیل برای خرید iPhone 8 به جای iPhone X وسایل مورد نیاز در سفر – وبلاگ قاصدک 24 چگونه یک مهمانی آبرومندانه برگزار کنیم؟ (تجربه یکی از لیست کامل جهاز عروس ۹۵ و ۹۶ گزارش ميدانی از فروش لوازم خانگی در بانه‌ یک جهیزیه معمولی چقدر پول می‌خواهد؟+لیست اقلام سفر به سوئیس، پیش از سفر بخوانید 10 ابزاری که هر طراح گرافیکی باید در اختیار داشته باشد طراحی سایت راهنمای خرید کاشی و سرامیک دکوراسیون منزل چگونه قاب گوشی سیلیکونی بسازیم؟ + ویدیو چگونه کم هزینه تر سفر کنیم؟ چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم؟ آموزش عکاسی از نوزادان با تجهیزات ساده و ارزان توصیه های یک زن قالی باف/ درآمد 800 هزار تومان تا 5 میلیونی در سفر به تایلند تور بگیرم یا خودم بروم؟ هشدار به مصرف کنندگان ظروف پلاستیکی رنگی ۲۰۰۰تومانی راه اندازی 3 مدل کسب‌ و کار خانگی ارزان لیست کامل سیسمونی نوزاد معرفی ابزار و وسایل شمع سازی ساخت کواد کوپتر هزینه های سفر به باکو وسایل و ابزار کاشت ناخن لیست تجهیزات مورد نیاز برای ساخت یک کوادکوپتر همه چیز درباره خرید در دبی کادو مناسب برای آقایان مواردی که ای کاش قبل از سفر به مالزی میدانستم! کدام لوازم خانگی را از بانه بخریم؟ آموزش ساخت یک کوادکوپتر ارزان در خانه (ربات پروازی) – راهنمای خرید سیستم (آشنایی مقدماتی) ایجاد کارآفرینی کوچک با سود صد درصدی خرید ارزان اما با کیفیت مواد غذایی دستگاه های مورد نیاز برای راه اندازی کارگاه کوچک نجاری (سری ۲) آیا کامپیوتر All in One بخریم؟ آموزش ساخت پرینتر سه بعدی با کمترین هزینه برای «کابینت‌سازی» چقدر پول لازم داریم؟ چقدر سود دارد؟ خرید لوازم زناشویی بدون خجالت سه ایده عالی برای دکوپاژ جستجوهای مربوط به چگونه لوازم مورد نیاز را ارزان تر بخریم

نظرات




نماد