سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ از کسب و کار خود در برابر پرونده های حقوقی بالقوه محافظت کنید. پیگیری پرونده های حقوقی گران تمام می شوند. حتی اگر به برنده شدن خود هم اطمینان داشته باشید، همچنان باید پول وکیل بدهید و زمان زیادی را صرف دفاع از خود بکنید. مراقب اعمال و سخنان خود باشید. از معامله با افرادی که شهرت بدحسابی یا درگیری دارند اجتناب کنید. از موقعیت های مشکوک هم اجتناب کنید.

 

۲ کسب و کار خود را بیمه کنید. یک بیمه ی مسئولیت بخرید و پوشش های دیگری مانند خطاها و حذفیات بیمه و مواردی که به کسب و کار شما مربوط است را نیز به آن الحاق کنید.

 

۳ توان خود را در رویارویی با فجایع ارزیابی کنید. هر کسب و کاری ممکن است با آتش سوزی یا سیل از بین برود و هیچ برنامه ای برای بازسازی یا درآمدی نداشته باشید. با مسئول بیمه در این مورد صحبت کنید. هر کسب و کاری به بیمه ای مخصوص نیاز دارد.

 

۴ برنامه ی بحران داشته باشید. اگر فاجعه ای رخ دهد، شما و همکارانتان باید از اقدامات لازم اطلاع داشته باشید. برنامه ای برای بازسازی، تماس با مشتریان و بازیابی اطلاعات فنی داشته باشید.

 

۵ مراقب پول و اسناد خود باشید. پول و اسناد خود را در محل امنی قرار دهید تا از خطر دزدیده یا گم شدن جلوگیری کنید. در مورد افرادی که استخدام می کنید مراقب باشید. در مورد سوابق و عملکرد آنها در مشاغل پیشین تحقیق کنید. امانت داری و صلاحیت اخلاقی افراد به خصوص کسانی را که با امور مالی سروکار دارند بررسی کنید. امور مالی خود را حداقل هر فصل بازبینی و حسابرسی کنید.

 

۶ پرداختی معینی تعیین کنید. دیرکرد در پرداخت می تواند باعث بروز مشکل در گردش مالی شود. زمان معقولی را برای پرداخت از سوی مشتریان یا پرداخت به کارمندان در نظر بگیرید، مثلا ۳۰ روز.

 

۷ با یک مشاور مالی و مالیاتی حاذق صحبت کنید. اغلب کسب و کارهای کوچک مشمول تخفیف های مالیاتی می شوند. سعی کنید از آنها اطلاع یابید و از همه ی آنها بهره بگیرید.

 

۸ خطرات حمله ی سایبری و میزان آسیب پذیری شرکت خود را ارزیابی کنید. هکرها اغلب شرکت های کوچک را هدف قرار می دهند، زیرا به اندازه ی شرکت های بزرگ دارای فیلترهای امنیتی نیستند و ورود به اطلاعات آنها آسان تر است. از تمام اطلاعات حساس و امنیتی خود را محافظت کنید. یک آنتی ویروس قوی نصب کنید و هر روز آن را به روزرسانی کنید. برای ارزیابی خطرات و پیشگیری از حملات سایبری یک متخصص IT را استخدام کنید.

 

۹ از رسانه های اجتماعی مسئولانه استفاده کنید. در حالی که اکثر کسب و کارهای کوچک می توانند از صفحات فیس بوک و توییتر استفاده ی بهینهکنند، به یاد داشته باشید که گفتگوی های دیجیتالی می تواند باعث نارضایتی مردم از کسب و کار شما شود. بیشتر از تعداد متعارف پست نگذارید و سعی کنید به یک یا حداکثر دو پست در روز اکتفا کنید.

 

۱۰ به نظرات بیش از حد منفی واکنش نشان ندهید. حذف کردن تمام انتقادات و نظرات منفی نسبت به خودتان یا کسب و کارتان می تواند به اعتبار و آبروی شما لطمه وارد کند و اعتماد مشتریان را از دست بدهید.

 

۱۱ یک طرح بحران ارتباطاتی ابداع کنید. در صورتی که به اعتبار شما آسیبی وارد آمد، طرحی برای پاسخگویی شفاف به مشتریان، رسانه ها و سهامداران داشته باشید.

 

۱۲ کار با یک تیم روابط عمومی حرفه ای را در ذهن داشته باشید. برای ارتباط موثر با مشتریان و پاسخگویی بهینه به افراد و نیز حفظ آبرو و اعتبار خود افراد متخصصی را در بخش روابط عمومی استخدام کنید.


تگ ها : چگونه کسب و کار کوچک راه‌اندازی کنیم؟ چگونه با راه‌اندازی یک کسب و کار کوچک کارآفرینی کنیم؟ چطور از ايده‌ی كسب و كار خود محافظت نماييم چگونه کسب و کار های کوچک می توانند با کسب و کارهای بزرگ ۶ توصیه طلایی برای "کسب و کارهای کوچک" کسب وکار: راهنمای گام به گام برای شروع یک شغل بی‌نقص ایده های عالی برای راه اندازی کسب و کار کوچک چگونه یک کسب و کار کوچک در رقابت با رقیبان سرسخت خود چگونه بدون هیچ پولی کسب و کاری را شروع کنیم؟ بایگانی‌ها کسب و کارهای کوچک راه اندازی یک کسب و کار خانگی مارتین ریویز: چگونه کسب و کاری را ایجاد کنیم که ۱۰۰ سال چگونه از ایده های استارتاپی خود محافظت نماییم ایده کسب و کار با سرمایه کم : راه اندازی کسب و کار کوچک با . انواع کسب و کار چگونه کسب و کار را شروع کنیم (تقریبا)بدون هیچ پولی چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ بهترین ایده ها برای راه اندازی کسب و کارهای کوچک در سال ۲۰۱۷ شروع کسب و کار بازاریابی ایمیلی در کسب و کارهای کوچک را چرا و چگونه پیاده بانک اطلاعات کارآفرینی و کسب و کار میگنا برای کارآفرینان با سرمایه اندک: 7 کسب و کار کوچک خانگی چگونه میتوان با تکنولوژی درآمد بیشتری کسب کرد؟ راز موفقیت کسب و کارهای کوچک چطور از ایده‌ی کسب و کار خود محافظت نماییم چطور از حیوانات خانگی کوچک مراقبت کنیم [PDF]کارآفرینی و مدیریت کسب و کارهای کوچک ۹۰ ایده کسب و کار با سرمایه گذاری کم چگونه ثروت شخصی را از ریسک های کسب وکار حفظ کنیم؟ چگونه ایده کسب و کار خود را پیدا کنیم؟ ده دلیل شکست کسب و کارهای کوچک چگونه کسب و کار خود را فرانشیز کنیم؟ [PDF]می‌خواهم یک کسب و کار اینترنتی راه بیاندازم، از کجا شروع کنم؟ کسب و کار غذا: آشپزی کنید و علاوه بر لذت بردن از این هنر چگونه یک سرور برای کسب و کار کوچک تا متوسط خود انتخاب محافظت از کسب و کار خود با "انطباق عملی" در برابر دام های چگونه برند ثبت کنیم ۵ روش برای فروش بیشتر کسب و کار های کوچک ایجاد کارآفرینی کوچک با سود صد درصدی نرم افزار حسابداری ساده برای کسب و کارهای کوچک مجرمان سایبری کسب و کارهای کوچک راهدف قرار داده اند چگونه پول جمع کنیم؛ روش‌هایی جالب و خلاقانه برای پول جمع چگونه یک کسب و کار موفق خانگی راه اندازی کنیم؟ خبرنامه کسب و کار آنلاین هفت ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم، مناسب برای ۱۰گام برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک راه اندازی 3 مدل کسب‌ و کار خانگی ارزان سه گام ساده برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک در سال ۲۰۱۸ کارآفرینی کسب و کارهای کوچک و پیش بینی برای سال 2017 رادسکیور : اقدامات اضطراری برای ذخیره ی اطلاعات سازمان ها در چگونه کسب و کار کوچک خود را راه اندازی نماییم؟ تقویت کسب و کار خود با برون سپاری چگونه وب سایت وردپرسی خود را ایمن کنیم؟ اعتبارات خرد روشی کارا در توسعه کسب و کارهای کوچک [PDF]قواعد اخالقی کسب و کار خروج از هزار توی کسب و کار سیاست حریم خصوصی Huawei چگونه از وب‌سایتمان در مقابل سئو منفی محافظت کنیم؟ کسب و کارهای کوچک چگونه واردات و صادرات کنیم؟ تامین امنیت اطلاعات کسب و کار سیاست‌های توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط در سنگاپور چگونه نامی مناسب برای کسب و کار خودم پیدا کنم؟ 10 راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در خانه کسب و کار کوچک سیاست حفظ حریم خصوصی CRM ۳ ایده کسب‌وکار خانگی پولساز با سرمایه کم جستجوهای مربوط به چگونه از کسب و کارهای کوچک محافظت کنیم

نظرات




نماد