سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ بهترین باشید. برای برندسازی اول از همه به تخصص نیاز دارید. در حوزه ی خود مطالعه و تحقیق کنید. از تمام روش ها و رسوم به روز مطلع شوید. هر برند مشهوری در چیزی متخصص است. مثلا برند نایکی متخصص لوازم ورزشی مدرن و شیک است. اطلاعات و دانش خود را بالا ببرید و هر روز آن را ارزیابی کنید. بازار هر روز تغییر میکند و نیاز های جدیدی در آن شکل می گیرد.

۲ با مردم باز و راحت برخورد کنید. از مزایای شبکه های اجتماعی بهره بگیرید و با مردم تعامل کنید. وبلاگ یا وب سایتی بسازید و در آن مشخصات خود و کارتان را به معرض نمایش بگذارید. حتی اگر وقت چندانی برای این کار ندارید، چند دقیقه ای از روز را برای تعامل با مردم اختصاص دهید.

۳ شبکه ی ارتباطی خود را شکل دهید. با افراد زیادی در ارتباط باشید و تا جایی که می توانید با افراد متنوع با قابلیت ها و کسب و کارهای مختلف دوست شوید. سعی کنید رابطه ی خود را با کسانی که حوزه ی مشترکی با شما دارند حفظ کنید. بدین ترتیب در زمان بروز هر نوع مشکلی، همیشه کسی را دارید که با او تماس بگیرید.

۴ اجازه دهید افراد شما را ببینند. برای اینکه برای مردم واقعی شوید، افراد باید شما را بشناسند. ظاهر در این رابطه اهمیت زیادی دارد. عکس یا ویدئوی خوبی از خودتان تهیه کنید و کنار اطلاعات شخصی خود قرار دهید.

۵ کارت تجاری داشته باشید. کارت های تجاری حتی در عصر دیجیتال هم به کار می آیند. به یک گرافیست ماهر سفارش یک کارت زیبا و شکیل در ارتباط با تجارت خود را بدهید. اگر نمی خواهید زیاد پول خرج کنید می توانید از وبسایت های انلاین برای درست کردن آن استفاده کنید. برخی از وبسایت ها امکان سفارشی سازی کارت را فراهم کرده اند. سعی کنید کارتی داشته باشید که از یاد هیچ کس نرود. طراحی زیبا و جملات هدف دار مانع از دور ریخته شده کارت توسط مشتری می شود.

۶ زمان زیادی را صرف ظاهر خود کنید. ظاهر شما نشان دهنده ی دو چیز به مردم است. اول اینکه آنها می فهمند شما موقعیت کاری را جدی می گیرید. دوم اینکه به آنها نشان می دهید که آنها ارزش احترام گذاشتن را دارند. این امر نشانه ی احترام به آنها است. بر اساس تجارت خود لباس مرتب، تمیز و ظاهر آراسته ای داشته باشید. اگر بوی ناخوش آیندی بدهید یا لباس چروک یا کثیفی به تن داشته باشید، افراد حتی اگر چیزی هم نیاز داشته باشند، نمی توانند کنار شما آنقدر طاقت بیاورند که معامله انجام شود.

۷ محتوای مناسبی بسازید. درست کردن برند شخصی بدون ملزومات آن نتیجه ی مثبتی نخواهد داشت. برند خاص باید با وبسایت خوب، خدمات خوب، اپلیکیشن خوب، سخنوری خوب و خیلی چیزهای خوب دیگر همراه باشد. برای تثبیت برند و ایجاد رابطه باید زمانی کافی برای تولید همه ی این مواد اولیه صرف کنید.

۸ اعمال تغییر کنید. حوزه ی کاری شما باید همیشه با ابداع، نوآری و تغییر همراه باشد. در مورد روش های جدید در حوزه ی خود تحیق کنید و سعی کنید بهترین ها را به کار بندید. در غیر این صورت برند شما در طی زمان می میرد. نقش خود را ارزیابی کنید، بهترین راه انجام کارها را بیابید و نیازهای افراد را بسنجید. سعی کنید یک گام جلوتر باشید و نیازهای مردم را قبل از آنها حدس بزنید. با این حال، قبل از اعمال تغییرات گسترده اول آنها را آزمایش کنید.

۹ صحبت کنید. سعی کنید مهمانی ها یا گردهمایی های مربوط به شغل خود برگزار کنید. با افراد در مورد حرفه و فعالیت های خود صحبت کنید. در گردهمایی های مربوط به حوزه ی خود نیز شرکت کنید. با افراد دیگر در مورد موضوعات مختلف صحبت کنید. به حرف ها و نظرات سایرین گوش دهید و اهمیت دهید. سعی کنید در این رابطه فعال باشید.


تگ ها : چگونه یک برند بسازیم؟ چگونه برند موفق خود را بسازیم چگونه هویت برند خود را بسازیم ساختن یک برند موفق 11 راه دارد چگونه "برند فردی" خود را بسازیم؟ چگونه "برند شخصی" خود را بسازیم؟ » اخبار دنیای بازاریابی چگونه برند خود را بسازیم چگونه برند خود را بسازیم: جایگاه یابی چگونه یک برند موفق بسازیم؟ چگونه یک برند قدرتمند بسازیم؟ برندسازی : چگونه برند کسب و کار خود را بسازیم؟ چگونه از کسب و کار خود برند بسازیم؟! چگونه برند بسازیم چطور از خود یک برند شخصی موفق بسازیم · وحید زارعی، مشاور، چگونه می‌توانیم برند خود را در اینترنت بسازیم؟ چگونه برند شخصی بسازیم؟ · برندسازی شخصی بیزنس کوچینگ: چگونه برند خود را بسازیم چگونه برند شخصی خود را بسازیم؟ – وبلاگ خبری آی کورسرا چگونه یک برند شخصی بسازیم چگونه یک برند شخصی بسازیم؟ – پایگان بلاگ آوانک چگونه یک برند موفق بسازیم چطور داستان برند شخصی خود را بسازیم؟ چطور یک برند شخصی بسازیم؟ چگونه برند شخصی خود را بسازیم ؟ چطور برند شخصی خود را بسازیم بهترین نام برای برند! چگونه بتوانیم این چنین نامی بسازیم؟ چگونه نام برند خود را بسازیم؟ قسمت ششم داستان برند ( Brand Story ) چیست ؟ چگونه باید داستان برند چگونه یک برند قدرتمند بسازیم چگونه یك برند شخصی موفق بسازیم چگونه یک برند در اینستاگرام بسازیم چگونه یک برند شخصی فوق العاده بسازیم! – اینفو نوپانا: چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟ چگونه یک نام تجاری و یا یک برند برای خود ایجاد کنیم چگونه یک برند شخصی موفق بسازیم؟ چگونه یک جایگاه مستحکم برای برند خود بسازیم؟ چگونه چگونه برند خود را در فضای وب بسازیم؟ برند شخصی برندسازی در اینستاگرام چگونه برند شخصی بسازیم ؟ داستان برند چیست و چگونه باید داستان برند خود را بسازیم ؟ چگونه یک برند در اینترنت بسازیم؟ چگونه برند بسازیم ؟ آریا ویدئو چگونه یک برند استارتاپ متمایز بسازیم برندینگ یا برندسازی چیست و چگونه برند خود را بسازیم آموزش برندسازی چگونه یک برند خوب بسازیم؟؟؟ برندینگ 75 چگونه یک برند شخصی اصیل از خود بسازیم؟ ساخت برند کاما ادز محمد کیان راد چگونه میتوان یک برند موفق ساخت؟ چگونه برندی بسازیم که طرفداران سر سخت را به سوی خودش چگونه آینده را بسازیم؟ چگونه در اینستاگرام برند بسازیم؟ چگونه در طراحی سایت برند تجاری بسازیم؟ چگونه یک ویدئوی ایده‌آل درست کنیم؟ [اینفوگراف] چگونه صفحه کسب و کار در گوگل پلاس بسازیم؟ کمپین تبلیغاتی چیست؟ چگونه یک کمپین تبلیغاتی مدیر جوان جستجوهای مربوط به چگونه برند خود را بسازیم

نظرات




نماد