سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱ هزینه ی خود را برآورد کنید. بسته به همایش یا مراسم یا نوع کسب و کار خود، هزینه های وارد آمده مانند غذا، تبلیغات، بروشور، اسکان و غیره را تخمین بزنید. در این صورت راه روشن تر می شود و می دانید که باید از اسپانسر چه چیزی بخواهید.

 

۲ پس از برآورد هزینه ها، نوع اسپانسر را مشخص کنید. آیا اسپانسری می خواهید که کالا و امکانات در اختیار شما قرار دهد یا به اسپانسری با تامین منابع صرفا مالی نیاز دارید. بدین ترتیب می توانید نوع شرکت ها را به چند مورد محدود کنید.

 

۳ مشتریان یا مخاطبان خود را بشناسید. نیازهای آنها را بشناسید و اسپانسری را بیابید که به کار آنها بیاید. جمعیت هدف را شناسایی کنید و خود را به جای آنها بگذارید.

 

۴ وضعیت های مشابه را ارزیابی کنید. کسب و کارهای مشابه یا همایش های قبلی را بررسی کنید و وجود اسپانسر و نوع اسپانسر را در آنها ارزیابی کنید. عدم وجود اسپانسر نشان دهنده ی فرصتی خوب در این زمینه است. از سوی دیگر ممکن است نشان دهنده ی بی علاقگی اسپانسرها به حوزه ی شما باشد. عوامل دخیل در این امر و راه حل های رفع مشکل را بررسی کنید.

 

۵ سابقه ی خود را در رابطه با همکاری با اسپانسرهای قبلی ثبت کنید. برای جذب اسپانسر جدید باید سابقه ی خود را به آنها نشان دهید. سعی کنید با شرکت های قبلی ارتباط بگیرید و از آنها تاییدیه ای درباره ی همکاری مثبت در این زمینه بگیرید. این تاییدیه را در سایت خود قرار دهید یا به اسپانسر بعدی نشان دهید.

 

۶ داده های جمعیتی مربوط به کار خود را گردآوری کنید. برای متقاعد کردن شرکت مورد نظر برای اسپانسر شدن باید اطلاعاتی در مورد جمعیت مخاطب و نیازهای آنها و تعداد افراد شرکت کننده در مراسم تهیه کنید. سعی کنید در این راه از چارت و نمودار استفاده کنید.

 

۷ منافع اسپانسر را مشخص کنید. برای شروع همکاری اسپانسر به پاسخی صریح در مورد منافع خود از این کار نیاز دارد. به وی تصویر روشنی از منافع به دست آمده در این راه نشان دهید و از پاسخ های مبهم یا وعده های بی پایه دوری کنید.

 

۸ در مورد نحوه ی تبلیغ کار، اسم کسب و کار، روش کار، حوزه ی کاری و ارتباطات تجاری و لوگوی کار با اسپانسر صحبت کنید. در صورت تمایل، روش های تبلیغاتی خود را با روش تبلیغاتی اسپانسر هماهنگ کنید.

 

۹ با اسپانسر تماس بگیرید. بعد از تعیین تمام اهداف و منافع و جمع آوری اطلاعات مربوطه، با اسپانسرهای بالقوه تماس بگیرید. نامه ی مناسبی تهیه کنید و سعی کنید در این رابطه توجه آنها را جلب کنید. به آنها ایمیل بزنید یا با شرکت تماس بگیرید. به این شیوه ممکن است به نتایج مطلوبی نرسید. اما به هر حال ممکن است به چند قرار ملاقات دست پیدا کنید. اگر کسی را می شناسید که در آن شرکت کار می کند از او برای شروع مذاکره کمک بگیرید.

 

۱۰ با تصمیم گیرنده ملاقات کنید. پس از تعیین زمان ملاقات سعی کنید با کسی صحبت کنید که تصمیم گیرنده است. صحبت کردن با کسی که قرار است صحبت های شما را به یک نفر بالادست انتقال دهد ممکن است باعث سوتفاهم و انتقال نادرست اطلاعات شود. پس سعی کنید با کسی ارتباط بگیرید که مسئول مستقیم در این رابطه است.

 

۱۱ از قبل درباره ی همه چیز آماده شوید. اطلاعات را مرور کنید و سعی کنید بخش مهمی از زمان صحبت خود را به منافع اسپانسر از این همکاری اختصاص دهید. بر روی نمودارها و مطالب تسلط کامل داشته باشید و به سوالات احتمالی که ممکن است برای اسپانسر پیش بیاید فکر کنید و برای آنها پاسخ مناسبی بیابید. بعد از تمام شدن قرار ملاقات خود از اسپانسر برای اختصاص زمان ملاقات با شما تشکر کنید.

 

۱۲ پیگیری کنید. بعد از تمام شدن جلسه، چند روزی را صبر کنید سپس پیگیر نتیجه ی ملاقات خود باشید. این گونه شرکت ها هر روز چندین پیشنهاد دریافت می کنند و ممکن است پیشنهادات قبلی را از یاد ببرند. مجددا ایمیل یا نامه ای ارسال کنید و از آنها در مورد مطلوب بودن درخواست خود سوال کنید.

 

۱۳ پس از عقد قرارداد و تعیین شرایط، در زمان مراسم همه چیز را برای اسپانسر مشخص کنید و جایگاه و مسئولیت های وی را از قبل مشخص کنید. محل جایگیری اسپانسر را تعیین کنید و از قبل با وی هماهنگ کنید و رضایت وی را در این رابطه کسب کنید. از همکاران خود بخواهید به تمام نیازهای اسپانسر توجه کنید و سعی در برطرف کردن آنها داشته باشند.

 

۱۴ بعد از اتمام همکاری، با اسپانسر در مورد نقاط ضعف و قوت و راه های بهبود همکاری تبادل نظر کنید. این کار رابطه ی شما را با اسپانسر تقویت می کند و احتمال بازگشت آنها را در سال های بعد افزایش می دهد.


تگ ها : جذب اسپانسر با شیوه های موثر چگونه برای کسب و کار خود اسپانسر جذب کنیم نکاتی که به هنگام جذب اسپانسر برای رویداد باید رعایت کنید شیوه های نوین برای مخ زنی اسپانسر! اسپانسریاب روش جذب سرمایه‌گذار برای کسب و کار ده جمله‌ایی که در جلسه ملاقات با سرمایه گذاران برای جذب سرمایه چگونه با یک سرمایه گذار صحبت کنیم؟ 10 ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی چگونه ۱۰۰ مشتری اول خود را بدست آوریم؟ [PDF]حامیان مالی چه می خواهند مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو جلب حامیان مالی برای پروژه‌های مجله پنجره خلاقیت چگونه پول بیشتری برای خیریه جمع‌آوری کنیم کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از ۲۰ روش چگونه کسب و کار خود را تبلیغ کنیم کجا دنبال اسپانسر برای فیلم کوتاه می گردی؟ کراودفاندینگ چگونه خبر برگزاری یک کنفرانس، همایش و یا سمینار را چهار گام ضروری برای تبدیل شدن یک ایده به کسب وکار چگونه مشتریان جدید پیدا کنیم؟ اسپانسر نیستیم ولی شرایط همکاری ویژه با خوانندگان خوش چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی راه اندازی کنید چگونه ایده های خود را به سرمایه‌گذار ارائه دهیم؟ چگونه برای شرکت خود یک بازاریاب مناسب استخدام کنیم چگونه می توان به استرالیا مهاجرت کرد؟ 12 شیوه استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار های کوچک (2 ۷ ایده پولساز کار در منزل با سرمایه کم چطور بهترین نتیجه را ازتبلیغات اسپانسر اینستاگرام روش های موثر بازاریابی بیمه چگونه در اینستاگرام مشهور شویم ؟ influence marketing چگونه به شغل مورد علاقه تان دست پیدا کنید، حتی وقتی فرصت های تبلیغ مستقیم روی اینستاگرام با Payment24 ۱۰ ایده کسب و کار برای علاقمندان به کارآفرینی اینترنتی [DOC]منابع مالی چگونه با 5 ایده زیر کسب و کار اینترنتی خودتان را شروع آژانس دیجیتال مارکتینگ نتمارکو ایده های جدید کسب و کار اینترنتی ۱۰ ایده برای شما کسب درآمد از یوتوب YouTube چگونه با بازاریابی رویداد حجم فروش خود را چند برابر کنیم؟ بازاریابی و برند سازی یک رویداد / چرا شركت‌ ها اسپانسر چگونه در 10 دقیقه سرمایه گذار جدید جذب کنیم چگونه lead های بیشتری تولید کنیم. مشتری یابی چک لیست موفقیت یک کسب و کار را چگونه تهیه کنیم ؟ کسب درآمد از آپارات و جعبه » کسب درآمد با ویدئو (بروزرسانی برنامه شراکت Forex با شرکت آلپاری چگونه یک کودک سرمایه گذار تربیت کنید کسب و کار یا استارتاپ خود را چگونه با این ۴ روش موفق کنیم سایت ایده و خلاقیت: ایده های خلاقانه در کسب و کار، کارآفرینی چگونه موسیقی خود را منتشر کنیم؟ بلاگ اپلیکیشن‌های رایگان چگونه کسب درآمد می‌کنند؟(قسمت دوم) مشتریان شیفته : چگونه از مشتریان شیفته خود به عنوان باشگاه های ورزشی چگونه کسب درآمد می کنند کسب و کارهای آنلاین بخوانند: چهار قدم برای حضور اثربخش در چگونه در بازاریابی جهانی عرض اندام کنیم؛ معرفی ۱۳ کمپین سه راه موثر و کم هزینه برای برندینگ مهارت های جذب حامی مالی چگونه یک رویداد موفق برگزار کنیم؟ شرایط ویزای استرالیا ۱۴ نکته برای برپایی یک رویداد کاری فوق العاده – تسکولو چگونه برای کسب و کار خود یک صفحه در فیس‌بوک ایجاد چگونه یک صفحه شبکه اجتماعی پرطرفدار در سال 2017 ایجاد چگونه با بازاریابی اینترنتی کسب و کار خودم را متحول کردم جستجوهای مربوط به چگونه برای کسب و کار خود اسپانسر جذب کنیم

نظرات




نماد