سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱ بانک گارگشایی تلاش کرده است که روند وام گرفتن را کوتاه تر کند و مشکلات آن را برطرف کند. در این راستا یکی از بزرگ ترین مشکلات را که وجود ضامن کارمند دولتی بوده است را با ابتکاری متفاوت حل کرده است. این بانک با تبدیل ضامن شخصی به ضامن مالی تا حد زیادی سعی در حل مشکل داشته است.

 

۲ اولین شرط گرفتن وام، افتتاح حساب در بانک کارگشایی و سپرده کردن مقداری طلا به عنوان ضامن در روز گرفتن وام نزد بانک است. پس اگر مقداری طلا در خانه دارید می توانید به گرفتن وام از این بانک امیدوار باشید. در این بانک شما بسته به مبلغ درخواستی وام مقداری طلا را نزد بانک به امانت می گذارید، در پایان سال مبلغ وام و سود آن را به بانک پرداخت می کنید و طلای ضامن را بازپس می گیرید.

 

۳ برای گرفتن وام از این بانک دو مسیر وجود دارد.

 

۴ رایج ترین نوع وام در این بانک وام های یک میلیونی است. در این بانک هر فرد می تواند با سپرده کردن صد گرم طلا، یک میلیون پول در همان روز وام بگیرد. در پایان سال سود وام ۱۱ درصد محاسبه می شود. از مزیت این نوع وام سرعت اعطا ی وام نسبت به سایر بانک ها و سود پایین تر آن است. از معایب آن مقدار بالای طلای ضامن است. در این طرح، برای گرفتن ده میلیون وام به حدودا یک کیلو طلا نیاز دارید!

 

۵از آنجایی که هر کسی یک کیلو طلا در خانه ندارد و مشکل اغلب افراد هم با یک میلیون وام رفع نمی شود، این بانک طرح دیگری را هم ارائه کرده است. در این روش می توانید با سپرده کردن ۱۸۰ گرم طلا، ده میلیون وام بگیرید. با این تفاوت که سود آن ۲۲ درصد محاسبه می شود. مزیت آن سپرده کردن مقدار طلای کمتر در ازای مبلغ وام بیشتر است. احتمالا جور کردن ۱۸۰ گرم طلا راحت تر از یافتن چندین کارمند دولتی و سند است. از معایب آن البته سود بالای وام است. البته هر چند سود وام روش دوم دو برابر روش اول است، اما این سود تقریبا معدل وام گرفتن از بانک های دیگر است. با این مزیت که شما در همان روز مراجعه به بانک یا حداکثر یک روز بعد به وام خود می رسید و نیازی به صبر کردن در صف انتظار اعطای وام در سایر بانک ها نیست.

 

۶در صورت عدم توانایی در بازپرداخت سر سال می توانید وام خود را به مدت یک سال دیگر نیز تمدید کنید.

 

نکات و هشدارها

این بانک شمش، سکه، تاج و طلاهای نامتعارف را به عنوان گرو قبول نمی کند. ملاک تنها طلای ۱۸ عیار ساخته شده است.در صورتی که در طی دو یا سه سال، بسته به نوع وام و سود آن، قادر به بازپرداخت وام خود نباشید بانک اختیار حراج طلای شما را در ازای طلب خود دارد. پس تنها در صورتی به این بانک مراجعه کنید و وام بگیرید که از بازپرداخت آن اطمینان دارید. در غیر این صورت نزدیک به دو تا ده برابر مبلغ وام ضرر خواهید کرد.


تگ ها : چگونه یک روزه وام بگیریم چگونه با کارت یارانه وام بگیریم؟ 20 روزه 50 ‌میلیون تومان وام بگیرید! وام چهار درصد فوری بدون سپرده گذاری بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک رسالت وام قرض الحسنه بدون سپرده می دهد یک وام فوری میخوام بدون سپرده گذاری از چه بانکی بگیرم چگونه وام های ضروری و سریع بگیریم؟ وام فوری بدون حضوردربانک! ۲۰ روزه ۵۰ ‌میلیون تومان وام بگیرید! راهنمای دریافت وام از بانک های مختلف همه راه های دریافت وام قرض الحسنه راهنمای دریافت وام فوری تا 15 میلیون تومان [بایگانی] با این روش می توانید یک‌ ماهه تا 20 میلیارد تومان وام بگیرید! 8 بانکی که وام مسکن می‌دهند +جدول پرسش‌هاي متداول نحوه دریافت وام 5 میلیون تومانی با ضمانت یارانه تسهیلات بانک مهر اقتصاد بدون ضامن وام می دهد پایگاه خبری تحلیلی اخباربانک گرفتن وام 300 میلیونی از کجا بگیریم چگونه با یارانه وام 5 میلیونی بگیریم؟ فرمول دریافت وام با یارانه سیف:وام 5 میلیونی با یارانه عملیاتی شد/بانک‌ها:بخشنامه ای وام 4 درصدی در بانک مهر ایران چگونه پرداخت می شود؟ چطور وام ۱۰۰میلیون تومانی با کارمزد ۴درصد بگیریم؟ بانکها ملزم به پرداخت وام ازدواج 20 میلیونی به زوج ها بانک سپه بانك كارگشايي نيم ساعته به شما وام مي دهد!!! بانک ملت وام نقدی بانک ملت دریافت وام میلیاردی بدون ضامن/ ۵ دقیقه‌ای وام فوری بگیرید! شرایط دریافت وام ۲۰ میلیاردی در ۳۰ روز! چگونه وام با نرخ بهره ۲ درصد بگیریم؟ شرایط پرداخت وام ۲۰ میلیونی با کارمزد ۲ درصد در بانک زوجهای جوان چگونه وام بگیرند؟ پرداخت وام ميلياردي در نيم‌ساعت سوالات متداول وام یک روزه – سایت قیمت فروشگاه خرید راهنمای جامع دریافت وام تسهيلات امتيازي مهر ايران چگونه از دانشگاه وام دانشجویی بگیریم؟ کدام وام مناسب‌تر است؟ چطور وام بگیریم ؟ چطور وام فوری بگیریم چگونه عاروق نوزاد رو بگیریم همه وام هایی که هنوز می توان از بانک ها گرفت وام اوراق بانک مسکن برای خرید مسکن چیست و چگونه میتوان شرایط وام موسسه ملل 15 روزه هر چه بايد درباره وام ازدواج بدانيد پرداخت وام یارانه فقط در یک بانک الف چگونه از موسسات مالی و اعتباری وام بگیریم؟ وام ازدواج 40 میلیون تومان می شود چگونه ظرف یک‌سال پولدار شویم؟ داستان فامیل یک روزه! چرا وام تسهیلات بانک ملت قطع شده متقاضیان تاسیس مرغداری بخوانند / شبیه طرح توجیهی / آيا بيماران ام اس مي توانند روزه بگيرند؟ نحوه دریافت وام مسکن با اوراق تسه و توضیحات و میزان قساط وام سه برابر سپرده ثامن هر چه باید درباره وام ازدواج بدانید وام بدون سپرده 96 روستاییان چگونه وام اشتغال بگیرند؟ چگونه و از کدام بانک ها وام ازدواج بگیریم؟+ جدول عصر اعتبار هزينه ها و روال مروبط به وثيقه ملكي [بایگانی] دریافت وام قرض الحسنه برای معاملات اوراق بهادار از کارگزاری چگونه وام بدون ضامن بگیریم – قیمت جستجوهای مربوط به چگونه یک روزه وام بگیریم

نظرات




نماد