سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

۱مزایای کلی برون سپاری را در نظر بگیرید. دریافت خدمات تخصصی در هزینه ی پایین تر، افزایش رونق کسب و کار، صرفه جویی در هزینه، تحویل سریع، بهره وری بیشتر، مزیت رقابتی در کسب و کار، و زمان کافی برای تمرکز بر روی کسب و کار اصلی و خیلی چیزهای دیگر از منافع برون سپاری هستند.

 

۲ارزش آن را از نظر هزینه بررسی کنید. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از برون سپاری به ویژه به استان های محروم هزینه است. استان های کوچک و کمتر توسعه یافته نسبت به پایتخت می توان منبع عظیمی از جوانان با استعداد را یافت که می توانند خدماتی بسیار عالی با حداقل هزینه را نسبت به پایتخت یا شهرهای بزرگ تر ارائه کنند. در این صورت هم از تخصص حرفه ای افراد بهره مند شده اید و هم در استان های محروم اشتغال زایی کرده اید. به هر حال هزینه ی زندگی در استان های کوچک بسیار کمتر از تهران و شهرهای بزرگی نظیر اصفهان و مشهد است و بنابراین افراد در ازای حقوق کمتری نیز کار می کنند.

 

۳از تفاوت زمانی بهره بگیرید. تفاوت زمانی شما با محل برون سپاری کار می تواند سود زیادی عاید شما کند. این امر به معنی ان است که وقتی شما خواب هستید یا زمان استراحت شما فرارسیده است، شرکت شما همچنان در حال کار است و به نوعی از ۲۴ ساعت روز استفاده کرده اید. برای این کار می توانید دانشجویان هم وطن در سایر کشورها را بیابید و هم خودتان از مزیت کار ۲۴ ساعته استفاده کنید و هم به آنها در تامین هزینه ها کمکی بکنید. یافتن این دانشجویان با توسعه ی شبکه های اجتماعی و امکان تبلیغ برای جذب افراد و مصاحبه ی آنلاین کار سختی نیست.

 

۴سود شرکت خود را افزایش دهید. برون سپاری شرکت را به افزایش سود و سطح بهره وری می رساند. گاهی به جهت فقدان نیروی کار کافی یا منابع مجبور می شوید، سفارش ها را قبول نکنید. با برون سپاری این مشکل حل می شود. می توانید بر کارهای اصلی تمرکز کنید و کارهای سفارشی کوچک را به سایرین بسپارید. یا سفارش های بزرگ را تقسیم کنید و سریع تر به پول خود برسید. با برون سپاری می توان پول صرف شده در نیروی کار، زیرساخت و منابع لازم برای تسهیل کارکرد افراد را پس انداز کرد و در جاهای دیگر سرمایه گذاری کرد. در واقع اگر قرار بود از نیروی داخلی استفاده کنید باید اتاقی در اختیار وی قرار می دادید، این امر یعنی اجاره یا خرید فضای بزرگ تر. کامپیوتر یا دستگاهی را برای وی خریداری می کردید که یعنی هزینه ی بیشتر. اما برون سپاری به معنی این است که فرد باید فضا و امکانات را خود فراهم کند و تنها بر سفارش شما متمرکز شود. پس می توانید پول لازم برای اجاره ی مکان یا تجهیزات را در بخش های دیگر سرمایه گذاری کنید.

 

۵سرعت کار را افزایش دهید. تحویل سریع تر سفارش به معنی قبول سفارشات بعدی است. وقتی یک تنه سرگرم پروژه ی بزرگی باشید، مطمئنا از کارهای دیگی عقب می مانید. با تقسیم و تحویل سریع تر کار می توانید رضایت مشتری را از خود افزایش داده و کارهای بیشتری را قبول کنید که خود به معنی سود بیشتر است.


تگ ها : چگونه از مزایای برون سپاری کار بهره مند شویم ۶ کار در مشاغل که می توان برون سپاری کرد برون سپاری چیست و چه مزایا و معایبی دارد؟ کاهش هزینه و افزایش بهره وری با برون سپاری [PDF]اﺳﺘﺮاﺗﮋي ﺑﺮون ﺳﭙﺎري برون سپاری فعالیت حوزه فناوری های نوین بانک مرکزی به برون سپاری بازاریابی دیجیتال یا ایجاد تیم داخلی، کدام طرح صنعتی فریلنسینگ چیست؟ مشکلات فریلنسری چیست؟ و چگونه مرکز تماس (Call Center) و مرکز ارتباط (Contact Center) چه مزایای ویژه ی عضویت طلایی های کسب و کار آنلاین دات کام سوالات متداول مقالات روابط عمومی رپورتاژ: پروژه ای برای انجام دارید؟ آیا دوست دارید این پروژه با [DOC]دانلود فايل : modiriyate strategy.doc عصر اعتبار [PDF]چالش های فراروی توسعه منابع انسانی و راهکاری برای رفع آن گرایش کسب و کارهای کوچک بسوی UCaaS مجله کسب و کار بازده : بیش از ۱۰۰۰ ایده و ۶۰۰۰ مقاله کسب و [PDF]ﻃﺮاﺣﯽ اﻟﮕﻮی ﺗﻌﯿﯿﻦ اﺳﺘﺮاﺗﮋی ﻣﯿﺰان ارﺟﺎع ﮐﺎر ﻧﮕﻬﺪاری و ﺗ [PDF]ﺗﺼﺪي اﻣﻮر واﮔﺬاري در ﮔﺬار ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻋﻮاﻣﻞ ﺑﺮرﺳﯽ ﻗﺰوﯾﻦ اﺳﺘﺎ [PDF]کوچک سازی بیمارستانها با استفاده از مکانیسم های ادغام و به هر حال خواستن، توانستن است صدر [PPT]Slide 1 جهانی جستجو برای آموزش و پرورش: آموزش و پرورش و اقتصاد [PDF]مدیریت ی مشاوره دورنمای رقابتی صنعت بحث و نظر پیرامون کاربرد نوآوری باز/جمع‌سپاری در تولید [PDF]مانديمتابازنشستهشديم زوم پلاس [PDF]سیاسـت رفاهـی دولـت تدبیـر و امیـد آنها چطور «بیکاری» را ضربه فنی کردند؟ 9 چالش مدیریت شهری پایتخت در حوزه منابع انسانی چگونه فروشگاه اینترنتی بسازیم یا راه اندازی کنیم؟ [PDF]خط لوله ششم سراسري به بهره برداري مي رسد مدیریت موفقیت بازاریابی [PDF]پرهيز از برون سپاري بخش هاي راهبرد ي سازمان مدیریت بازرگانی [PDF]ﺳــﭙﺎري ﺣﻠﻘــﺔ ﻣﻔﻘــﻮده در ﺑــﺮون ﻫﺎي ﻣﻄﺒﻮﻋﺎﺗﻲ اﻳﺮان ﺳ [PDF]سیستم جامع شهرسازی و درآمد از بروز رانت در شهرداری جلوگیری [PDF]شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطالعات مدیر کانون هموفیلی آذربایجان غربی خواستار شد بیماران روزنامه دنياي اقتصاد96/4/19: رهبري افكار، چشم اندازي نو در ارائه راهکارهای تخصصی مایکروسافت، سرویس ایمیل سرور پارسی مقاله سوالات ایثارگران مقاله و تحقیق [PDF]شماره یکصدو دو، مهر ماه 1392 تیم – دانلود منابع قبل از نوآوری، سوالات مناسب بپرسید! [PDF]انقالب و دگرگــــــــونی در آموزش های فنی وحرفه ای و كاردانش [PDF]پیک شورا شماره 337 خرداد 1396 سایت مناقصات جستجوهای مربوط به چگونه از مزایای برون سپاری کار بهره مند شویم

نظرات




نماد