سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

چگونه طلا بخریم

1001 ۹۶/۱۱/۰۵

۱مدیریت خطر: خرید شمش طلا با توجه به فقدان دستمزد در قیمت گذاری، و افزایش دائمی قیمت طلا نوعی سرمایه گذاری کم خطر محسوب می شود. مدت سرمایه گذاری: متفاوت نوع سرمایه گذار: افرادی که برای اولین بار سرمایه گذاری را تجربه می کنند یا می خواهند برای روز مبادا پولی را کنار بگذارند.

 

۲از خانواده پرس و جو کنید. احتمالا هر کسی گردنبندی پاره، انگشتری فرسوده یا طلایی دارد که می خواهد به پول تبدیل کند. با خرید طلای وی می توانید مبلغ زیادی در اجرت طلا صرفه جویی کنید. از سایت های فروش لوازم دست دوم هم می توانید جست و جو کنید. اما قبل از خرید حتما توسط یک طلافروش از اصالت و واقعی بودن ارزش آن اطمینان حاصل کنید.

 

۳خودتان هم تبلیغ کنید. از طریق اعلام نیاز خود در روزنامه ها یا سایت های خرید می توانید افرادی را بیابید که می خواهند طلای خود را با اجرت کمی بفروشند. از این طریق هر دو طرف سود خواهید کرد. وی طلای خود را با مقداری اجرت می فروشد و شما اجرت کمتری در مقایسه با طلافروشی پرداخت خواهید کرد.

 

۴به دنبال حراجی ها باشید. بانک کارگشایی هر سال یک یا دو مرتبه طلا به حراج می گذارد. این طلاها از سپرده هایی به حراج گذاشته می شود که افراد توان بازپس دهی وام خود را نداشته اند. می توانید در پی اعلام بانک به شعبه ی مورد نظر مراجعه کنید و طلاهای به مزایده گذاشته شده را بررسی کنید.

 

۵با فروشندگان طلا دوست شوید. برخی فروشنده ها طلای دست دوم نمی خرند یا طلایی را که برای فروش به آنها سپرده می شود نمی پسندند. در این صورت بهتر است شماره تماس خود را به او بدهید تا فروشنده را به شما معرفی کند.

 

۶رو به جلو فکر کنید. گاهی قیمت طلا به صورت حبابی بالا می رود. هر روز که از خواب بیدار می شوید یکی دو درصد یا حتی بیشتر به قیمت آن افزوده شده است. بازار طلا رو به آشفتگی گذاشته و همه به تابلو قیمت که هر لحظه جا به جا می شود چشم دوخته اند. اغلب افراد ناشی در این زمان وسوسه می شوند که طلا بخرند. لحظه ای شک نکنید که ضرر هنگفتی خواهید کرد. بازار به زودی روی آرامش می بیند و قیمت به قیمت قبلی یا حتی کمتر کاهش پیدا خواهد کرد. اگر هم به قیمت قبل نرسد مطمئنا به قیمتی که شما خرید کرده اید بازنخواهد گشت. این افزایش قیمت تنها در پی تحولات سیاسی یا اقتصادی شدید رخ می دهند و با رفع مشکل آرامش به بازار برمیگردد. سعی کنید همیشه در بازار آرام و با قیمت ثابت و همراه با افزایش معقول خرید کنید. در این صورت پس از یک هفته بین ۱۰ تا گاهی ۵۰ درصد سرمایه ی خود را از دست نخواهید داد.

 

۷مبلغی را سرمایه گذاری کنید که توان از دست دادن آن را دارید. بازار طلا همیشه مقداری غیرقابل پیش بینی است. ممکن است قیمت طلا افت کند و تا مدتها به قیمت سابق برنگردد. تنها مبلغی را سرمایه گذاری کنید که در صورت از دست رفتن مقدار یا تمام آن کل زندگی شما تحت شعاع قرار نگیرد.

 

۸از مغازه ی معتبر خرید کنید. حتما شناسنامه و سند واقعی بودن طلا را بررسی کنید. عیار آن را که پشت طلا حک شده است بررسی کنید. طلایی که پشت آن شناسنامه و عیار حک نشده است، تقلبی محسوب می شود.

 

۹طلای فاقد جواهر بخرید. در زمان فروش طلا ارزش واقعی آن را بدون اجرت دریافت می کنید. اما این امر در مورد جواهرات صدق نمی کند. در فروش جواهرات فاکتورهای زیادی دخیل است. خلوص، جنس و نوع تراش از این عوامل هستند. گاهی جواهری را خریداری می کنید که فروشنده تعریف زیادی از آن کرده است، اما چیزی در مورد ناخالصی آن به شما نگفته است. صرف کلمه ی برلیان به معنی با ارزش بودن سنگ نیست. برخی برلیان ها به جهت داشتن ناخالصی هایی که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست ارزش چندانی در زمان فروش ندارند. در حالی که در زمان خرید پول گزافی بابت آن پرداخت کرده اید. هر کسی نمی تواند ارزش واقعی و خلوص جواهر را در زمان خرید تعیین کند و بهتر است در این مورد ریسک نکنید.

 

۱۰از جواهرات واقعی بدتر، خرید طلا با سنگ های بی ارزش و به اصطلاح اتمی است. این سنگ ها در واقع در حد شیشه هستند، ارزشی در زمان فروش ندارند، و برای تخمین ارزش طلا در زمان فروش از روی آن کنده شده و دور انداخته می شوند. اما در زمان خرید وزن آن معادل وزن طلا محاسبه می شود. پس اگر چنین چیزی را بخرید در واقع در همان لحظه مقدار زیادی از پول خود را دور ریخته اید.


تگ ها : چگونه قیمت طلا را محاسبه کنیم و در خرید طلا حرفه ای باشیم؟ چگونه طلا بخریم ؟ چگونه طلا بخرید چگونه در بازار طلا سرمایه گذاری کنیم؟ "چگونه طلا بخریم؟" (راهنمای خرید طلا و جواهر و سکه) مهم ترین نکات در هنگام خریدن طلا چگونه طلا بخریم: راهنمای خرید طلا و جواهر جهان کیمیا 9 نکته که طلا فروش ها به شما نمی گویند اين روزها طلا بخريم يا نه؟ چگونه طلا بخریم خیابان های بورس طلا و جواهر/ از کجا طلا بخریم؟ چگونه برای همسرم طلا و جواهر بخرم؟ آنچه باید هنگام خرید طلا بدانید پنگان چگونه طلا بخریم؟ پولم را کجا سرمایه گذاری کنم؟ / چگونه در بازار طلا سرمایه فرمول تغییر زندگی با خرید طلا و سکه !! [بایگانی] طلا و سکه بخریم بهتر است یا دلار؟ تفاوت میان طلاهای 14 عیار، 18 عیار و 24 یک فکر با سود طلایی چگونه قیمت طلا را محاسبه و در خرید طلا حرفه ای باشیم؟ چگونه به کار در معادن طلا شن و ماسه نرم طلای دست دوم بخریم یا نو؟ پاسخ به پرسش خوانندگان: کدام شیوه سرمایه گذاری روی طلا خرید شمس طلا سویس طلای دست دوم را از کجا بخریم ؟ کوزه سرزمین افسانه ای جواهرات چگونه با اطمینان سکه طلا بخریم؟ چگونه یک فلزیاب بخریم؟ چگونه در طلافروشی سرمان کلاه نرود؟ چگونه سکه بخریم کی دلار و طلا بخریم و بفروشیم؟ مقایسه طلا، دلار و بیت کوین – ارز دیجیتال 7نکته برای خرید طلای عروس از کی بخریم و از کجا ۶ نکته برای خرید طلا در بازار طلای دبی ساعت‌های طلای رولکس چگونه طلای نگین‌دار بخریم؟ اگر سکه دارید یا میخواهد بخرید، حتما این مطلب را بخوانید چگونه با پول کم ثروتمند شویم؟ طلا طلا بخریم یا بخاطر محرم و صفر، دست نگه داریم؟ / 4 توصیه طلا بخریم یا نخریم؟ چگونه در ستارخان یک خانه حیاط دار بخریم؟ www.simsilver.blogfa.com جیم متفرقه چگونه با اطمینان سکه طلا بخریم؟ راز پس انداز های کوچک پول و طلا در ایران راهنمای خرید طلا / طلا دست دوم بخریم یا نو ؟ خرید چه نوع سکه ای برای پس انداز بهتر است ؟(راهنمایی) طلا بخریم همه چیز دربارهء طلا، به خصوص سکه طلا!!! چگونه شما انجام معدن طلا پرسش و پاسخ سکه و طلا براي سود بيشتر طلاي دست دوم بخريد چگونه طلا و جواهرات بخرید؟ ایمان آزموده (@info.goldbook) کتاب ((چگونه طلا بخریم؟)) نحوه تشخیص اصل یا تقلبی بودن طلا آیا این طلا چگونه از طریق بورس ثروتمند شویم؟ کسب ثروت با خرید سهام با هر سرمایه ای طلا ارزان بخرید ، گران بفروشید چگونه برای بازیابی طلا از تکه تشخیص اصل یا تقلبی بودن طلا دلار بخریم یا طلا یا ؟! پیش‌بینی قیمت بازارهای مالی تا Telegram: Contact @mastergold4u نکات مهم در خرید طلا ؛ فرق طلا با جواهر چیست؟ چگونه مس ساخته شده است خرد جستجوهای مربوط به چگونه طلا بخریم

نظرات




نماد