سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱قبل از تماس تمرکز کنید. قبل از پاسخگویی فرد حرف های خود را مرور کنید. متنی را آماده کنید و پیش روی خود قرار دهید و چند بار از روی آن بخوانید. از آرامش محیط، دوری از عوامل حواس پرتی و راحتی در صندلی خود اطمینان حاصل کنید.

 

۲روح و روان خود را آماده کنید. روش های مختلف برای افزایش اعتماد به نفس خود را امتحان کنید. برخی از تکرار متن و تکرار عبارت موفق می شوم اعتماد به نفس می یابند. برخی دیگر تنها باید در محیطی آرام بنشینند و به خود آرامش بدهند. برخی دیگر هم از مرور کل روند و اتفاقات احتمالی پشت تلفن آمادگی به دست می آورند.

 

۳خود را سرحال نگه دارید. آب یا نوشیدنی های انرژی زا، میوه و میان وعده های کوچک را در دسترس خود قرار دهید. بدین صورت حتی با کلی حرف زدن هم می توانید خود را سرحال نگه دارید. در بین تماس های تلفنی کمی آب و میان وعده بخورید تا ذهن و صدای خود را آماده نگه دارید.

 

۴یک مسابقه گروهی راه بیاندازید. در تیم خود، نموداری درست کنید و هر کس که بیشترین تعداد تماس تلفنی و بیشترین فروش را داشته است مشخص نمایید. جایزه ای مانند بلیط سینما، شهربازی یا حتی در صورت امکان جایزه ای بزرگ تر برای وی تعیین کنید.

 

۵یک سلام و احوال پرسی استاندارد و حرفه ای داشته باشید. به جای اینکه فقط سلام کنید و بلافاصله حرف های خود را شروع کنید، روز بخیر بگویید، احوال فرد را بپرسید، خود را معرفی کنید و سپس در مورد کسب و کار خود توضیح بدهید.

 

۶متن را دنبال کنید. داشتن متن از قبل خیلی به شما کمک می کند اما خواندن از روی آن ممکن است به مصنوعی بودن صدا و تپق ختم شود. بهتر است متن را جلوی چشمانتان قرار دهید و تنها نکات کلیدی را به خاطر بسپارید، اما از جملات خود استفاده کنید تا طبیعی تر جلوه کنید.

 

۷از شنونده به خاطر اینکه وقت باارزشش را در اختیار شما قرار داده تشکر کنید و به او قول بدهید بیش از چند دقیقه وقت او را نمی گیرید.

 

۸چشم انداز محصول خود را مشخص کنید. دلیل این تماس تلفنی را با یک سوال مشخص کنید و برای مثال به او بگویید آیا به محصولی نیاز دارید که هزینه های حسابداری را در عین حفظ کیفیت کاهش می دهد؟ سعی کنید تا حد امکان در کمترین وقت ممکن بیشترین مزایای محصول خود را برای مشتری توضیح دهید.

 

۹به وی اطمینان دهید. روش های فروش و پرداخت اینترنتی را برای وی توضیح دهید و تضمین خود برای ارسال محصول و گارانتی آن در صورت بروز مشکل را توضیح دهید.

 

۱۰در زمان درست تماس بگیرید. تماس های تلفنی که در زمان نامناسب انجام می گیرند باعث آزار مشتری و عدم توجه وی می شوند. پنج شنبه عصر و جمعه، صبح زود و عصر دیرهنگام زمان مناسبی برای انجام مکالمه ی تلفنی نیستند.

 

۱۱ناامید نشوید. در این راه با پاسخ های منفی، بهانه، رفتارهای بد و حتی قطع ناگهانی تلفن زیاد رو به رو می شوید. کمیت نقش مهمی در این راه بازی می کند. هر چه تعداد تماس ها بیشتر باشد، موفقیت شما در این بین افزایش می یابد. نگران افراد بی ادبی که پشت خط هستند نباشید. آنها را از ذهن خود پاک کنید و ادامه دهید. هر چند ناسزا شنیدن سخت است، اما رسیدن به فروش و پاسخ مثبت تمام این سختی ها را از بین می برد.


تگ ها : بازاریابی تلفنی موفق ترفندهای موفقیت در بازاریابی تلفنی ۸ نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی چگونه در بازاریابی تلفنی موفق باشیم روشهای بازاریابی تلفنی،شیوه های رونق بخشیدن به کسب و ده نکته برای بازاریابی تلفنی موفق چگونه در یک تماس ، فروش بهتری داشته باشیم؟ چگونه با تلفن مکالمه خوبی داشته باشیم راهنمای بازاریابی تلفنی مؤثر چگونه با بكار بردن «عبارت هاي قدرتمند» فروش بيشتري 32 نکته برای اینکه یک فروشنده حرفه ای باشید و هرچیزی چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم تکنیک فروش: چطور مشتری را برای خرید قانع کنیم؟ ۵ نکته تاثیر‌گذار برای فروش تلفنی بیشتر – تسکولو چگونه فروش بهتری داشته باشیم؟ مقالات بازاریابی چگونه فروش تلفنی خوبی داشته باشیم چگونه با بكار بردن «عبارت‌هاى قدرتمند» فروش بيشترى چگونه یک تماس تلفنی خوب داشته باشیم چطور فن بیان خوبی داشته باشیم و خوب صحبت کنیم؟ پول،کار و کسب درآمد چگونه یک فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم ؟ 35 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی – گروه مهندسی یک بازاریاب خوب باید این 10 ویژگی را داشته باشد فن بیان در فروشندگی چگونه فروش تلفنی موفقی داشته باشیم ؟ تکنیک های برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی چگونه یک فروش تلفنی موفق داشته باشیم ؟! چگونه یک بازاریاب تلفنی خوب باشیم؟ 21 روش تبلیغ موثر در بازار رقابتی آداب مکالمه تلفنی صحیح --- 15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری چگونه بیشتر بفروشیم؟ (چگونه فروش بیشتری داشته باشیم) بایگانی‌ها بازاریابی تلفنی چگونه یک مذاکره موفق داشته باشیم؟ چطور یک فروشنده تلفنی حرفه ای شویم؟ همه آن چیزی که باید بولور سه روش ساده برای شروع به بازاریابی تلفنی در سازمان ها چگونه فروش اینترنتی بیشتری داشته باشیم؟ با نه مشتری در فروش و فروش تلفنی چگونه برخورد مناسبی فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی چگونه فروشگاه اینترنتی موفق داشته باشیم؟ 15 راه ساده برای نفوذ در قلب مشتری چگونه یک فروشنده تلفنی قهار شویم ؟ چگونه در اولین برخورد با مشتری تاثیر گذار باشیم بازاریابی تلفنی آموزش بازاریابی چگونه یک تبلیغ موثر در بازار رقابتی داشته باشیم – مشاوره چگونه در بازاریابی تلفنی موفق باشیم؟ بازاریابی تلفنی بازاریابی تلفنی آموزش برقراری ارتباط تلفنی با مشتری فن بیان خوب چگونه در اینترنت خریدی مطمئن داشته باشیم؟(بخش دوم) – ۱۲ خصوصیت فروشنده حرفه‌ای موفق چگونه با مشتریان رابطه جادویی برقرار کنیم ؟ چگونه یک خرید ارزان و موفق داشته باشیم چگونه فن بیان قوی داشته باشیم؛ 7 راه علمی برای جلب توجه فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی فروش چگونه یک تیم فروش قدرتمند داشته باشیم؟ آموزش فروش – علی کشاورز، مشاور افزایش فروش کسب و چگونه یک تیم قدرتمند داشته باشیم اصول بازاریابی تلفنی (بخش یک ) چطور از پاسخ های نه هنگام بازاریابی تلفنی نترسید و در شغل فــــــــراتــــــــر از کــــــــــلام چگونه در فروش آنلاین موفق باشیم؟ مهارت های ارتباط تلفنی با مشتری در میانه و پایان مکالمه چگونه خرید خوبی داشته باشیم؟ چگونه خوب بفروشیم؟ جستجوهای مربوط به چگونه فروش تلفنی خوبی داشته باشیم

نظرات




نماد