سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

۱حقوق خود را بشناسید. گاهی لازم نیست به سوپیشینه ی خود اعتراف کنید. مثلا در مواردی که بازداشت شده اید، اما منجر به محکومیت شما نشده است. مواردی که حتی پس از چندین سال زندان، با ارائه ی مدرک بیگناهی خود را ثابت کرده اید و از پرونده ی شما پاک شده است. مواردی که در دوره ی نوجوانی محکوم شده اید و الان در دوره ی جوانی هستید؛ در اغلب موارد باید عدم سوسابقه ی دوران جوانی خود را ارائه کنید.

 

۲نوع محکومیت خود را بشناسید. گاهی در امور مالی محکوم شده اید، این امر به معنی ان است که دیگر نمی توانید برای مشاغلی مانند متصدی بانک، حسابداری و مدیر مالی تقاضا دهید. گاهی تغییر حوزه ی شغلی می تواند مشکل شما را در امر داشتن سوسابقه حل کند.

 

۳با رابطه های خود صحبت کنید. اگر دوست یا آشنایی دارید که می تواند شما را برای استخدام معرفی کند، از او بخواهید با صاحب کار صحبت کند و شما را تضمین کند. قبل از آن شما نیز باید با حسن سابقه و رفتار خود به فرد معرف تضمین بدهید که اعتبار وی در این رابطه در آینده خدشه دار نخواهد شد. از او بخواهید از شما دفاع کند. در این صورت احتمال یافتن شغل بیشتر خواهد شد.

 

۴رابطه بسازید. شرکت هایی را که به استخدام در آن تمایل دارید شناسایی کنید. در وب سایت آنها عضو شوید و با مدیریت ارتباط بگیرید. به آنها پیشنهادات و توصیه های کاری بکنید. در همایش های آنان شرکت کنید و دانش خود را به دیگران نشان دهید. در این صورت احتمال جذب مدیریت و شکل دهی به ذهنیت افراد نسبت به خود را، فارغ از سوسابقه ی قبلی، افزایش می دهید.

 

۵از مشاغل کوچک شروع کنید. توقع خود را بالا نبرید. بدانید که کسی که سابقه ی شما را می بیند تمایلی به سپردن مشاغل مهم و حساس به شما را ندارد. همین فرد ممکن است تمایل داشته باشد به شما شانسی در مشاغل کم اهمیت تر بدهد. می توانید از این فرصت برای جلب اعتماد افراد و به فراموشی سپردن سوسابقه ی خود استفاده کنید.

 

۶صادق باشید. شاید از شما مدرکی نخواهند و شما نیز وسوسه شوید که در درخواست خود دروغ بنویسید. اغلب کارفرمایان از روش خود برای بررسی سوپیشینه ی کارمندان استفاده می کنند. در صورتی که شما دروغ نوشته باشید و این امر کشف شود، اگر کوچک ترین شانسی هم در این ارتباط داشته اید، از دست خواهد رفت. حتی اگر این امر در ابتدای استخدام کشف نشود و بعدا متوجه ان شوند، ممکن است به اخراج شما بیانجامد.

 

۷در خواست را کامل بخوانید. گاهی در درخواست کار به مواردی اشاره شده است که به سوپیشینه ی شما ارتباطی ندارد. در عین حال از شما نخواسته اند که اگر به خاطر مسئله ی دیگری محکوم شده اید به آن اشاره کنید. مثلا فقط در درخواست به محکومیت به خاطر شرب خمر و حمل مواد مخدر اشاره شده است. اما به سابقه ی زد و خورد اشاره ای نشده است. در چنین مواردی نیازی نیست اطلاعات اضافه تری به آنها بدهید.

 

۸با سازمان هایی تماس بگیرید که به افراد دارای سوسابقه کمک می کنند. برخی سازمان های مردم نهاد افرادی را استخدام می کنند که دارای سوسابقه هستند. تعداد این سازمان ها زیاد نیست، اما به طور کلی در اغلب شهرها وجود دارند. با کمی جستجو می توانید آنها را بیابید و از آنها کمک بگیرید.

 

۹خودتان را استخدام کنید. اگر هیچ کس شما را استخدام نمی کند و نتوانسته اید سابقه ی خود را به کمک وکیل پاک کنید، بهترین راه یاد گرفتن یک مهارت و کار کردن در این حوزه به طور مستقل است. بزرگ ترین مزیتش این است که لازم نیست برای خودتان عدم سوپیشینه بیاورید. نمونه هایی از این مشاغل لوله کشی، پیرایشگری، خیاطی و تعمیرات وسایل خانگی است. با گذراندن دوره ی کوتاهی در یک آموزشگاه فنی و حرفه ای می توانید کسب و کار کوچکی در شهر برای خود راه بیاندازید.

 

۱۰مشاغل دورکاری را در نظر بگیرید. اگر دارای تخصص خاصی هستید، می توانید از دورکاری درامد کسب کنید. اغلب شرکت های بزرگ برخی یا قسمتی از پروژه های خود را برون سپاری می کنند. در این گونه موارد، به جهت اینکه پروژه کوتاه مدت است، نیازی به ارائه ی سوپیشینه ندارید و البته می توانید درآمد خوبی هم کسب کنید. در سایت های مجازی برای خود اکانتی درست کنید و اطلاعات تخصصی خود را در سایت قرار دهید. یکی از بهترین آنها LinkedIn است. از سوی دیگر می توانید در سایت هایی مانند دیوار یا شیپور تخصص خود را تبلیغ کنید و آمادگی خود را برای قبول پروژه اعلام کنید.


تگ ها : چگونه با داشتن سوءپیشینه شغل پیدا کنیم از سوءپیشینه خود مطلع شوید ثبت سوءسابقه برای چه جرائمی اعمال می‌شود؟ سوء پیشینه شرط استخدام در کارخانه! سوء پیشینه شامل چه جرایمی است؟ آیا با گذر زمان پاک می شود؟ گواهی عدم سوء پیشینه [بایگانی] Lahzehnama.ir گرفتن گواهی عدم سوء پیشینه در خارج ایران : سوء پیشینه کیفری تا چه زمانی در سابقه درج خواهد شد؟ چگونه کار پیدا کنیم؛ ۸ توصیه کاربردی برای جویندگان کار گواهی عدم سوء پیشینه: جستجوی پیشینه افراد (قسمت اول) 13 قانون اسنپ که از آنها بی‌خبرید چگونه کار پیدا کنیم وقتی هیچ تجربه کاری نداریم؟ پاک کردن سوء پیشینه سوء پیشینه کیفری چیست؟ محو سوء پیشینه از کارنامه کیفری مهاجرت آگاهانه و موفق Successful and Smart Immigration » چند نکته درباره تجاوز راننده اسنپ چهارده گام ساده برای جذب موفق داوطلب دان گراس: چرا خشونت مسلحانه نمی تواند هنجار تازه ما باشد چگونه با یک پسر رابطه برقرار کنیم گزارش دو مصاحبه با شهرام شاهکار، مدیر عامل اسنپ – کسب و تيترآنلاين چگونه «گواهی عدم سوء پیشینه»، «خلافی خودرو» و «گواهی پرسش و پاسخ مشکلات سوء پیشنیه در هنگام ورود به کانادا من در ایران سوءپیشینه دارم و می‌خواهم مهاجرت کنم، چکار کنم؟ ۱۰۰ ایده برای راه اندازی کسب و کار با سرمایه کم مدارک تشخیص هویت آشنایی با شغل راهنمای گردشگری آیا برنده شدن در لاتاری امریکا انتهای مسیر است؟ بررسی کامل شغل مشاوره املاک ، درآمد و هزینه ها چگونه می توانیم بدون داشتن سابقه کار یک شغل خوب پیدا شرایط و مدارک مورد نیاز جهت تاسیس مهد کودک مجرمین برای استخدام به اینجا مراجعه کنند روش های محو کردن سوء پیشینه کیفری چگونه باشگاه بدنسازی راه‌اندازی کنیم؟ آن چه درباره روادید شنگن باید بدانیم پای درددل رانندگان اسنپ و تپسی مجازات های جایگزین زندان (حبس) در قانون جدید راهنمای مهاجرت به کانادا چگونه دفتر نمایندگی بیمه تاسیس کنیم! اقدام برای فرزندخواندگی 8 سوال خلاقانه که می توان در مصاحبه شغلی پرسید شرایط مهاجرت به استرالیا با جدیدترین قوانین اقامت ویزای کار آلمان رزومه کاری و Job Application – مهاجرت کاری (۲) — نوشته های من! معرفی شغل پلیس نیروی انتظامی وضعیت پلیس زن در ایران در گفت‌وگو با رییس پلیس زنان سردفتری ازدواج و طلاق چگونگی جذب نیروی داوطلب برای خیریه ها خیلی ها می پرسند ؟ چگونه می توانیم آژانس خدمات مسافرتی ويزاي استراليا law چگونه می‌توان خلبان شد؟ استخدام نیروی انتظامی در مقطع درجه داری بوتیک داری از درآمد 10 تا 300 میلیونی واقعیت های تلخ پیرامون مهاجرت افغانان به استرالیا چگونگی استخدام پرستار کودک در منزل مازندنومه :سوءپیشینه یا حسن شهرت؟ پشت فرمان «اسنپ» چه خبر است؟ وکالت سوء پیشینه گواهی عدم سوء پیشینه کیفری در برخی مشاغل حذف می شود [PDF]ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻳﻚ ﺑﻨﮕﺎﻩ ﺍﻣﻼﻙ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﻯ ﻛﻨﻴﻢ؟ شرایط جذب هیات علمی مقایسه اپلیکیشن‌های اسنپ (Snapp) و تپ‌‌سی (TAP30): با سوال در مورد اکسپرس انتری روند مهاجرت به آمریکا از طریق لاتاری گرین کارت جستجوهای مربوط به چگونه با داشتن سوءپیشینه شغل پیدا کنیم

نظرات




نماد