سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مدتی است که گوگل لوگوی جدید خود را معرفی نموده است و طبق آنچه خودش گفته است در این لوگو از سادگی و رنگ آمیزی و خلوتی آن استفاده شده است. این طرح جدید بسیار بسیار بهتر از قبلی میباشد.

گوگل یکی از شناخته شده ترین مارک ها در دنیا میباشد, و در نتیجه هر طراحی جدیدی ممکن است این شرکت را به چالش بزرگی بکشاند. در مناسبت های مختلف گوگل به لوگوی خود حرکت هایی را هم اضافه مینماید.

بر طبق گفته گوگل این طرح جدید برای استفاده مناسب کاربران برای موبایل بوده است:

اما چرا ما در حال حاضر از طرح جدیدی استفاده نمودیم؟ در گذشته هدف گوگل از ارائه سرویس به یک دسته از کاربران بوده است و آن هم کامپیوترهای رومیزی محسوب می شوند. اما در حال حاضر بسیاری از محصولات گوگل توسط بسیاری از دستگاه ها و سیستم عامل ها در حال استفاده شدن میباشند مانند نرم افزارها و دستگاه ها و وب سایت و .... مسلما گوگل دارای یکی از موفق ترین سیستم عامل های موبایل میباشد.. به یاد داشته باشید طراحان وب سایت برای سئو وب سایت خود در موتور جستجوی گوگل باید مطالب بسیار زیادی را فرا بگیرند.


تگ ها : این لوگوی جدید گوگل است تصاویر برای لوگوی جدید گوگل لوگوی جدید گوگل به مناسبت ورود "جونو" به مدار مشتری ( لوگوی جدید گوگل به مناسبت کشف سیاره‌های شبیه زمین لوگوی گوگل تغییر کرد لوگوی جدید گوگل را از اینجا ببینید لوگوی جدید گوگل بزرگترین بروزرسانی ۱۶ سال اخیر همه رازهای لوگوی جدید گوگل تماشا کنید : لوگوی جدید گوگل رونمایی شد لوگو جدید گوگل دستگاه DJ‌ شد؛ بزرگداشت چهل و چهارمین لوگوي جديد گوگل لوگوی جدید گوگل لوگوی جدید گوگل به مناسبت ورود «جونو» به مدار مشتری لوگوی جدید گوگل برگرفته از عشق، شوق و ترس است دلیل تغییر جدید لوگوی گوگل +عکس خانه تکانی گوگل با لوگوی جدید لوگوی گوگل پس از ۱۶ سال عوض شد لوگو جدید گوگل لوگوی جدید شرکت گوگل! نظر طراحان گرافیکی برجسته دنیا در مورد لوگوی جدید گوگل .. تغییر لوگوی گوگل 'به دلیل افزایش استفاده از تلفن های همراه نشان شوم «همجنس‌گرایان» در لوگوی جدید گوگل ايتنا لوگوی جدید گوگل برای انتخابات آمریکا تماشا کنید تغییر لوگوی گوگل با کشف جدید ناسا گوگل از لوگوی جدید خود رونمایی کرد لوگوی جدید گوگل به مناسبت ورود جونو به مدار مشتری عکس تماشا بایگانی‌های لوگوی جدید گوگل تغییر لوگوی گوگل به مناسبت شروع زمستان لوگوی جدید گوگل به مناسبت ورود "جونو" به مدار مشتری +عکس لوگوی گوگل تغییر کرد+ تاریخچه لوگوی جدید گوگل به مناسبت کشف سیاره‌های شبیه زمین گوگل لوگوی جدید گوگل در سالروز تولد رازی » اخبار دنیای تغییر لوگوی گوگل با مناسبت ها لوگوی جدید گوگل؛ رونمایی از مجموعه‌ای انعطاف‌پذیر از آیكون‌های دانلود فیلم لوگوی جدید گوگل از آپارات نواختن گیتار با لوگوی جدید گوگل! لوگوی جدید گوگل با موضوع زندگی در مریخ / عکس زنگ ها برای لوگوی جدید گوگل به صدا در می آید گوگل از لوگوی جدید خود پرده برداری کرد کُشتن لوگوی قدیمی گوگل عصر مجازی » چگونه لوگوی جدید گوگل تنها ۳۰۵ بایت است؟ شناخت فراماسون تغییر لوگوی قدیمی گوگل به لوگوی جدید در فایرفاکس – لوگوی جدید گوگل به مناسبت پاییز + فیلم کلیدواژه لوگوی جدید گوگل تغییر لوگوی گوگل به مناسبت روز جهانی زن لوگوی جدید گوگل به مناسبت کشف سیاره های شبیه زمین چرا دوست داریم از لوگوی جدید گوگل متنفر باشیم؟ بایگانی‌ها طرح لوگوی جدید گوگل دلیل تغییر لوگوی گوگل به مناسبت کشف 7 سیاره لوگوی جدید گوگل 2015 دلیل تغییر جدید لوگوی گوگل عکس نظر طراحان گرافیکی برجسته دنیا در مورد لوگوی جدید گوگل گوگل لوگوی خود را تغییر داد ظاهر و لوگوی جدید گوگل بعد از 16 سال یک جستجوهای مربوط به لوگوی جدید گوگل

نظرات




نماد