سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

دوره ای که اطلاعات بسیار زیادی به صورت آنلاین برای توسعه وجود دارد مورد علاقه ی من است. یک فرد متمرکز و مصمم می تواند مهارت های بسیار زیادی را به طور آنلاین کسب کند و از آنها برای تنوع بخشیدن به کار خود و کسب درآمد استفاده کند. با تمام پیشرفت های صنعت فن آوری دیجیتال در این دنیا، هیچ کس نباید به بهانه حفظ یک یا دو مهارت باقی بماند و رقابت نکند. مهارت هایی مانند طراحی سایت و برنامه نویسی وب سایت  امروزه کسب مهارت و انتشار آن به درجه خاصی از مکان های جغرافیایی از سطح پایین دانش محدود می باشد. با این حال، ظهور تکنولوژی پیشرفته - توسعه برنامه های کاربردی ، نرم افزار و رسانه های اجتماعی - مهارت و دانش  خاص خود را می طلبد.  وب سایت هایی وجود دارند که شما به راحتی می توانید برای به دست آوردن مهارت های ارزشمند و دانش طراحی سایت به صورت رایگان به آن ها دسترسی پیدا کنید. این مهارت ها شامل موارد زیر می شوند:  

 

1. طراحی وب سایت و توسعه

 طراحی و توسعه وب سایت یک مهارت بسیار بالایی است. به دلیل اینکه ما در عصر دیجیتال با تحول کسب و کارها مواجه هستیم - کوچک، متوسط ​​و بزرگ -  نمایش محصولات و خدمات و عرضه ی آن ها  به جهان را باید از طریق وب سایت انجام دهیم.بسیاری از سایت ها وجود دارند تا به ما روش های طراحی و توسعه یک وب سایت را آموزش دهند.

 

  2. تجزیه و تحلیل داده های آماری

 تجزیه و تحلیل اطلاعات آماری مهارت حیاتی دیگری است که با تقاضای بالا توسط شرکت ها، کارآفرینان و دانشجویان روبرو می شود. دانش  tab کوچک ، بسته آماری برای علوم اجتماعی (SPSS) و  دیدگاه E- بسیار مطلوب است.به عنوان یک محقق، تمام راه ها را چندین بار امتحان کرده ام چون به دانش نرم افزار تحلیلی داده های آماری مسلط هستم.اکثر دانش آموزان در موسسات عالی نیاز به یک متخصص تحلیل گر داده ها دارند تا بتوانند از نرم افزار پیچیده برای پیش بینی سهم بازار ، سود و سایر نتایج حیاتی که در تصمیم گیری مدیریتی کمک خواهند کرد استفاده کنند. شما می توانید ابزار تحلیل این داده ها را به صورت آنلاین یاد بگیرید، و از یک متخصص برای روشن شدن برخی از مشکلات که با آن ها روبرو می شوید برای درک محاسبات و تفسیر نتایج استفاده نمایید. 

 

 3. طراحی مد

 انسان ها همیشه نیاز به غذا، لباس و سرپناه دارند. این سه نیاز اساسی زندگی است. هر دو قشر فقیر و غنی نیاز به لباس دارند. در جهان معاصر که در آن مد همواره یک مسئله همیشگی است هر کسی می خواهد به نگاه کلاسیک و زیبایی دست یابد. این طراحان مد پادشاهان و ملکه در حرفه خود محسوب می شوند. سایت هایی است که می تواند به شما بیاموزد که چگونه به منظور جلب مد ، طراحی مد کنید، و بسیاری از فیلم های آنلاین وجود دارد که می تواند به شما طراحی لباس را آموزش دهد. مهارت نگه داشتن زیبایی در این راه مشتریانی را در سراسر جهان به سمت طراحان مد می کشاند. طراحی مد برای یک مسابقه ی ورزشی هم کاربردی است. 

 

 4. آرایش

  باور کنید یا نه، کسب و کار آرایش با نرخ باور نکردنی در حال رشد است. فیلم های آنلاین زیادی موجود است که می تواند شما را در علوم مقدماتی در زمینه ی آرایش راهنمایی کند. مصاحبه با Ifeoma AGU، مدیر عامل شرکت Ivonmelda Makeova، شوکه ام کرد. او یک متخصص مدل مواست، اما او احساس نیاز به یادگیری یک مهارت  آرایشی برای رشد کسب و کار خود می کند.اما از آنجا که او نمی خواست هزینهای بابت آموزش بدهد تصمیم گرفت تعداد زیادی از فیلم های یوتیوب در زمینه ی آرایش را دانلود کند. او یکی از هنرمندان در زمینه ی آرایش به دلیل کیفیت بالای ارائه خدمات در منطقه ی خود محسوب می شود. به یاد داشته باشید، او این مهارت را به صورت رایگان به دست آورد. پس شما هم می توانید.  

 

 5. تحقیقات

کسب و کار بسیاری از مردم به دنبال سرمایه گذاری در کسب و کارهایی هستند که قبلا هم در آن ها سرمایه گذاری کرده بودند. بسیاری از شرکت ها و سرمایه گذاران در واقع به دنبال ایده های کسب و کار برای بهبود سرمایه گذاری خود هستند.به عنوان یک محقق کسب و کار، شما می توانید طبق شرایط شخصی خود کار کنید. و می توانید تصمیم بگیرید که آیا فروش ایده های کسب و کار باعث ایجاد شریک در در آن می شود. در پایان روز، شما با دیدن یک شرکت یا زنجیره ای از کسب و کار شگفت زده خواهید شد.دستیابی به این مهارت آن قدر که فکر می کنید مشکل نیست . من این را به این دلیل می گویم که اکثر مردم نسبت به تحقیق بی تفاوت هستند.خواندن آنلاین  مقالات و مجلات و یا تماشای فیلم ها در تحقیقات کسب و کار نقش دارند. مشورت گرفتن از یک متخصص نیز ایده ی خوبی می باشد. 

6. صاحب یک وبلاگ

 شما در واقع می توانید یاد بگیرید که چگونه یک وبلاگ آنلاین را ایجاد و اجرا کنید. دستورالعمل گام به گام سیستماتیک را در سفارش یک وبلاگ دنبال کنید، که به شما امکان دستیابی به بخش مهارت ایجاد وبلاگ برای مشتریان آینده نگر را هم می دهد. شما می توانید یک وبلاگ برای توسعه کسب و کار خود، تجزیه و تحلیل داده های آماری، طراحی مد، آرایش و کسب و کار پژوهشی ایجاد کنید. وبلاگ نویسان امروزه به سادگی موفق به سفارش یک وبلاگ هستند.چیزهای زیادی برای کسب یک یا چند مهارت به طور آنلاین به دست می آید. سازمان های بزرگ برای افراد با استعداد و مهارت بالا در سال 2016 و 2017 ایجاد شد. یادگیری مهارت بصورت آنلاین امروزه بسیار خلاقانه و تاثیر گذار است.


تگ ها : مقاله 6 مهارت که شما می توانید بصورت آنلاین برای سود آوری و تولید آموزش ۳۴ ایده پولساز کسب و کار اینترنتی کارگزاری تامین سرمایه نوین [PDF]ایده کارآفرینی اینترنتی 40 چگونه یک کسب و کار اینترنتی سودآور راه‌اندازی کنیم؟ چگونه پولدار شویم: 8 روش هوشمندانه و موثر برای پولدار شدن در ایران کارآفرینی با ده هزار تومان 12 ترفند کوتاه برای تبدیل یک رهگذر به یک مشتری معجزه‌ی سود مرکب، چگونه پول‌هایمان چندین برابر می‌شوند. معرفی بهترین شغل ها و درآمد بالا در ایران پیشنهادهایی برای پول در آوردن! عینک سازی با 6 میلیون تومان درآمد ماهیانه فارکس و دلایل غیر قانونی شدن آن در ایران ایده شما برای ایجاد کسب و کار سودآور با 10 000 000 تومان سرمایه چیست؟ شغل های پردرآمد با سرمایه کم [بایگانی] کارگاه کلوچه پزی؛ سودآوری بالا و بازگشت سرمایه در کوتاه مدت! با 70 چه نوع کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم؟ 6 آیا قالیبافی سود دارد ؟ چگونه شروع کنیم ؟ مدیر ارشد سایت چگونه از طریق اینترنت مارکتینگ پول سازی کنیم مجموعه آموزشی سنگ مصنوعی ( کورین ) اینستایم مدیر سایت، نویسنده در همیار توسعه چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ ترفندی برای افزایش اعضا در کانال تلگرام ایده هایی برای کارآفرینی اجتماعی 6 نکته بازاریابی محتوا که باید در کسب و کارتان رعایت کنید Images about #کاربردی tag on instagram [PDF]ﭘﯿﺸﻨﻬﺎد ﮐﺴﺐ درآﻣﺪ 55 مشاوره دوره ششم خلق کسب‌و‌کار و تجارت بی‌همتا 7 ایده درآمدزایی کارآفرینی اینترنتی 5 نکته که نشان می‌دهد یک شرکت بازاریابی شبکه‌ای خلاف می‌کند ایده های خلاقانه برای راه اندازی کار با سرمایه کم « تجارت و درآمد با مشاغل خانگی با درآمد بالا آشنا شوید مهاجرت به کانادا : ده شغلی که بدون تحصیلات بالا بین 60،000 تا 100 كسب و كار آنلاين عقیق تراش و صیقل چگونه ورشكست شويم !!! درآمد اینترنتی با ارقام میلیونی، از سراب تا واقعیت! تا چه اندازه واقعیت ۱۰ ابزار رایگان و کاربردی گوگل برای بازاریابان محتوا آموزش کسب در آمد از اینترنت تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! بلاگ – همکاری در فروش CMI Communications & Management Institute in ایرلند مراحل خرید خودرو افزایش درآمد [PDF]کتاب مرجع مفیدتریدر برنامه بازاریابی را چگونه طراحی کنیم؟! بایگانی‌ها بازاریابی اینترنتی کپی فای برنامه های کارشناسی ارشد عالیرتبه را مطالعات بازاریابی در ایالات [PDF]در شـــری دهی راه اندازی کسب و کار اینترنتی [DOC]هزینه یابی کایزن با 10 میلیونی که در جیب دارید چگونه سرمایه‌گذاری کنید؟ 6 گام عملی برای بهبود مستمر برند شما کریدور صادراتی پاسخ به سوالات شما سوال جوابهاي كارجويان و كارفرمايان استراتژی بازاریابی محتوا، راهنمای کامل بازاریابی محتوا [PDF]نشریه مصاف مسابقه 2: چرا دیجی کالا افت کرد؟ بازاریابی مشتری محور بسته آموزشی چگونه میلیاردرخودساخته شوم سبکهای رسیدن به آرامش درون shadaboshop (@shadaboshop1364) اقتصاد بازار آزاد،اقتصاد متمرکز،بنگاه ها،بازار،تعریف بازار،مبانی بازار آموزش کامل تکنيک های تست‌زنی مهندسی معکوس Searches related to 6 مهارت که شما می توانید بصورت آنلاین برای سود آوری و تولید آموزش ببینید

نظرات




نماد