سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

ساخت وب سایت برای خودتان یک اولویت است، اما اگر شما نتوانید یک طراح وب سایت مستقل را به کار بگیرید چه؟ در اینجا گزینه های زیادی وجود دارد که با آن ها شما می توانید سازندگان و طراحان وب سایت رایگان را پیدا کنید.به شما بینش این را می دهد که برخی از این گزینه ها در دسترس است، این  شما را راهنمایی می کند که از برخی از این گزینه ها می توانید استفاده کنید. 77 درصد اعتقاد دارند که یک وب سایت ارزان ضعیف است، و شما نیاز به یک سازنده ی قوی تر دارید. امروزه شما از کدام یک از این طراحان حرفه ای وب سایت برای ساختن وب سایت کسب و کار کوچک خود می توانید استفاده کنید؟   1. سازنده ی وب سایت قالب کاری سازنده ی وب سایت به شما کمک خواهد کرد که اقدام به  ساخت یک وب سایت حرفه ای تنها در سه مرحله کنید. با وجود سادگی این قالب کاری، هزاران قالب برای انتخاب شما وجود دارد. و الزاما هم شما لازم نیست که فقط از قالب های موجود انتخاب داشته باشید. هر قالبی قابل ویرایش است، بنابراین شما می توانید آنچه که دوست دارید را برای ایجاد یک وب سایت کاملا منحصر به فرد استفاده کنید.در اینجا هم SEO و ابزار یکپارچه سازی وجود دارد، بنابراین شما می توانید تمام الزامات یک وب سایت مدرن را با آن ها پوشش دهید. همچنین می توانید از گزینه دامنه رایگان برای نام استفاده کنید، اما به طور کلی بهتر است برای استفاده از یک نام دامنه واقعا منحصر به فرد آن را خریداری کنید.

 

  1. WIX

WIX یکی از شناخته شده ترین سیستم عامل های وب سایت در جهان است و به غیر از وردپرس، یکی از بهترین سازندگان وب سایت رایگان در دسترس همگان محسوب می شود. شما می توانید با استفاده از  WIX عملا هر چیزی را بسازید ، اما از آن برای ساخت بهترین و به روز ترین وب سایت ها استفاده می شود. چه چیزی باعث حفظ شدن جداگانه ی  WIX  نسبت به ابزار ساخت لینک در جستجوگرها برای ساخت وب سایت رایگان شده است. استفاده از WIX باعث بالا رفتن رتبه می شود. برای شروع همه ی شما باید قالب های مختلف WIX را امتحان کنید. با وصل کردن ویدجت رسانه شما فورا به یک وب سایت حرفه ای دست می یابید.  

 

3. Weebly Weebly یکی دیگر از سازندگان وب سایت شناخته شده در این فهرست است. این قالب برای هر نوع کسب و کاری ایده آل محسوب می شود. امکان استفاده از کشیدن ساده و رها کردن سیستم هنگام ایجاد وب سایت شما می تواند چیزی باشد که حتی یک طراح حرفه ای هم به این امکانات افتخار کند.Weebly به طور خودکار طرح های دوستانه ی تلفن همراه را با ویژگی سازگاری با مرورگرهای مختلف را هم داراست. یکی از ویژگی های آن این است که شما با Weebly می توانید با دیگر سازندگان وب سایت یک دامنه ی نام شخصی داشته باشید.   

 

4. SiteySitey همراه با کشیدن و رها کردن سیستم است که بسیار آسان باعث ساخت یک وب سایت با مشخصات مورد نظر شما می شود. هر قالب دارای پاسخ ساخته شده در تلفن همراه است، و همچنین با بهترین شیوه ی جستجو سازگار است.در درجه اول این شبکه با استفاده از پلاگین ها و افزونه های دیگر بخش عمده ای از قابلیت های منحصر به فرد را تشکیل می دهد. خدمات به مشتریان در دسترس در هر نقطه برای Sitey است. این در دسترس بودن خدمات به عنوان یکی از بخش های خدمات به مشتریان یکی از گزینه های مفید این برنامه ی ساخت وب سایت محسوب می گردد.      

 

5. خالق IMخالق IM از چیزی مثل "پارچه های راه راه" استفاده می کند، که از پیش قابل تنظیم است. این سازنده ی وب سایت یکی از ساده ترین سازندگان هستند از آن جایی که شما می خواهید یک وب سایت حرفه ای را در عرض چند دقیقه ساخته و به اجرا درآورید.همه قالب های ارائه شده توسط خالق IM آماده به کار هستند، به معنی این که برای استفاده ی سریع مخاطبان برنامه ریزی شده اند. همه این طرح ها می تواند بر روی وب سایتی که مورد استفاده ی صدها نفر از صفحات است قرار گیرد. با وجود خالق  IM شما لازم نیست که در مورد میزبانی نگران باشید چون به طور خودکار دسترسی نامحدود تضمین شده به پهنای باند دارد.   

 

6. Jimdo اگر شما نیاز به یک سازنده تجارت الکترونیک دارید Jimdo گزینه ای است که شما می توانید به طور جدی آن را در نظر بگیرید. ایجاد و طراحی سایت فروشگاهی بدون مسائل مرتبط با ساخت سبد خرید را با دانلود یکی از تم های تجارت الکترونیک اختصاصی ارائه شده توسط Jimdo می توان انجام داد.همچنین ساخت فروشگاه های تجارت الکترونیک سنگین را برآورده می کند. شما می توانید تمام گزینه ها و ویژگی های مختلف را بررسی کنید تا مطمئن شوید که به کدام قابلیت  نیاز دارید. در حالی که این یک وب سایت ساز رایگان است، شما یک گزینه پرداخت هم در دسترس دارید برای یکسری قابلیت های دیگر که به آن ها ممکن است نیاز داشته باشید. با این حال، نسخه رایگان هم قادر است بسیاری از نیازهای شما را برآورده کند. پیدا کردن مناسب ترین سازنده ی وب سایت برای شما نیاز به فکر دارد. باید در نظر بگیرید سایت شما نیاز به رشد دارد و این مساله نیاز به وجود قالب های مناسب خودش را دارد.  سازنده وب سایت مناسب برای شما ممکن است در دسترس نباشد بنابراین فقط نیاز به جستجو برای یافتن آن دارید.


تگ ها : مقاله 6 سازنده ی وب سایت حرفه ای برای کسب و کارهای کوچک 64 ایده سازنده برای انفجار موفقیت در کسب و کار خود تم 10 وردپرس برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار ساخت طراحی سایت های برندینگ و کارخانه جات چطور قبل از 29 سالگی تبدیل به یک میلیاردر شویم ؟ 10 راه خلاقانه و تضمینی برای کسب درآمد در خانه گرایشات برتر طراحی وب در سال ۲۰۱۴ سیاست حفظ حریم خصوصی CRM ​​چگونه یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنیم؟ 4 بهترین بیس های بیلدر هال 6 سایت تخصصی مدیریت کسب و کارهای کوچک راهنمای گام به گام راه اندازی یک وب سایت حرفه ای پرسش‌های متداول دوره هاي آموزش الكترونيكي سازمان صنايع كوچك [PDF]محسن اصفهانیان: بنیان گذار برند گراد نرم افزارهای طرح کسب و کار را بشنا یاهو! ایده شما برای ایجاد کسب و کار سودآور با 10 000 000 تومان سرمایه چیست؟ هفت عامل افزایش اعتماد در روابط حرفه‌ای – کوچینگ مراحل بازی نهنگ آبی چیست و دانلود آن به چه صورت است؟ مقالات هوشمندی كسب و كار طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب سایت پورتال جامع سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور درس های مهمی که طی 25 سال کار معماری به دست آمده اند 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 هزینه ساخت اپلیکیشن در ایران آموزش سئو برای تجارت های کوچک [PDF]چرخه عمر شرکت ها و خدمات مورد نیاز درباره طراحی سایت قالب وردپرس چند منظوره albedo اپلیکیشن موبایل برای توسعه کسب و کار کاردانی روابط عمومی چگونه یک انیمیشن ساز حرفه ای شویم چگونه یک کانال تلگرام حرفه‌ای داشته باشیم؟ 22 مورد از پوسته های فروشگاه آنلاین وردپرس2017 پیشنهادهایی برای پول در آوردن! راه های بهبود سئو برای کسب و کارهای کوچک جام جم کلیک [PDF]شهر زند گ من مقالات حرفه ای و تحلیلی پیرامون وب سایت ها و پرتال های موفق و جالب دوره های آموزشی کشاورزی دپارتمان کامپیوتر گروه هنری فورد، کسی که سرمایه‌ ای‌ جز رویایش نداشت [PDF]نشریه دریچه – شماره 3 توصیه های یک زن قالی باف/ درآمد 800 هزار تومان تا 5 میلیونی قالیباف ها بایگانی‌ها مقالات آیا تلفن همراه شما قابل ردیابی است؟ [PDF]طراحی صفحات وب مقدماتی [PDF]آشنایی با نمونه طرح های توجیهی کسب و کار ( جلد اول ) طراحی فروشگاه اینترنتی طراحی سایت شیراز طراحی فروشگاه ترفندها: راهنمای کامل برای استفاده از همه قابلیت های گلکسی اس ۷ فونت ایران سنس Iran Sans5 (خانواده فونت ایران سن سریف) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل چهل و چهارم (44) قانون اساسی چگونه می توانم موفقیت کسب و کار اینترنتی خود را تضمین کنم تیوال تئاتر دوره حرفه ای PHP دانلود نرم افزار طراحی وب دوره آموزشی #C و ASP.NET MVC چگونه کسب و کار خود را آغاز کنیم؟ وبلاگ کسپرسکی آنلاین ایده های پولساز من دانلود قالب وردپرس چند منظوره حرفه ای توتال [PPT]دریافت فایل مرتبط با دوره آموزشی [PDF]Untitled مجید جعفری – دنیای جدیدتو بساز مهارت فردی مبحثی که هر بخش از آن می تواند به بهبود فرد کمک کند. کارشناس سئو 30 روش افزایش بازدید سایت و وبلاگ برند چگونه تشکیل می شود؟ (ساختار برند) ۶ توصیه برای کارآفرینان تازه کار

نظرات




نماد