سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

امروزه فناوری باعث شده تا بسیاری از فعالیت‌های زندگی ما به آسانی انجام شوند. ما باید در هنگام نیاز، برای خرید به فروشگاه رفته و خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهیم؛ اما امروزه شما نیازی به ترک خانه نداشته و می‌توانید تنها با چند کلیک و بدون ترک منزل خریدهای لازم خود را انجام داده و درب منزل تحویل بگیرید. این دقیقا همان کاری است که فروشگاه‌های آنلاین برای برآوردن نیازهای مشتریان خود انجام می‌دهند. فروشگاه‌های آنلاین یا همان فروشگاه‌های اینترنتی، امروزه به سرعت در حال افزایش هستند و تعداد آن‌ها روز به روز در حال زیاد شدن است. افزایش تعداد فروشگاه‌های آنلاین به شما این امکان را می‌دهد تا با توجه به نیاز خود، بهترین محصول را با بهترین قیمت انتخاب کرده و خرید کنید. خوشبختانه، اخیرا در ایران هم فروشگاه‌های اینترنتی با رشد قابل توجهی همراه بوده‌اند و توانسته‌اند تا حدی نیازهای مشتریان خود را برطرف سازند. در این مقاله نگاه گذرایی داریم به بهترین وب‌سایت‌های خرید آنلاین در جهان، که هم اکنون در حال فعالیت هستند.

۱۰.   ModCloth

این خرده فروش آنلاین آمریکایی، در سال ۲۰۰۲ توسط Eric Koger و Susan Gregg-Koger تاسیس شد. این فروشگاه در سانفرانسیسکو، کالیفرنیا و ایالات متحده مستقر بوده و لباس، دکوراسیون و لوازم جانبی را با طراحی خاص و جذاب ارائه می‌دهد.

۹.  Zappos

این فروشگاه آنلاین به صورت اختصاصی روی کفش و لباس متمرکز شده، به طوری که به عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کفش در جهان شناخته می‌شود. این فروشگاه در سال ۱۹۹۹ توسط Nick Swinmurn تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در لاس وگاس، نوادا، ایالات متحده واقع شده است.

بررسی فروشگاه اینترنتی Zappos

۸. Nasty Gal

این فروشگاه نیز یک خرده فروش آنلاین بوده، که همه آنچه را که زنان جوان مانند کفش، لباس‌های شیک و لوازم جانبی نیاز دارند، فراهم کرده است. این شرکت در سال ۲۰۰۶ توسط Sophia Amoruso تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در لس آنجلس ایالات متحده واقع شده است.

۷. Alibaba.com

مقاله های مرتبط:

  • فروشگاه آنلاین DHgate؛ بهشت خریداران
  • خرید از فروشگاه اینترنتی TinyDeal

فروشگاه آنلاین Alibaba به طور خاص در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت داشته و در سال ۱۹۹۹ توسط Hangzhou در چین تاسیس شده است. این وب‌سایت در چین و دیگر نواحی قاره آسیا بیشتر شناخته شده است و امکانات خاصی از جمله مقایسه بین محصولات، پرداخت سریع و امن، ارسال سریع محصولات و … به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

۶. Mr Porter

Mr. Porter یک فروشگاه آنلاین خرده فروش است که در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شد. این فروشگاه به طور خاص و ویژه به ارائه محصولات مرتبط با مردان شیک پوش، مانند کفش، لباس و لوازم جانبی پرداخته است. اگر شما از جمله افرادی هستید که به تیپ و ظاهر خود اهمیت می‌دهید، بهتر است سری به این فروشگاه زده و محصولات شیک و خاص آن را مشاهده کنید.
بررسی فروشگاه آنلاین mr-porter

۵. Etsy

این فروشگاه در سال ۲۰۰۵ تاسیس شده و در بروکلین، نیویورک واقع شده است. فروشگاه آنلاین Etsy محصولات متنوعی مانند محصولات دست‌ساز، محصولات کارخانه‌ای، لباس، جواهرات، محصولات هنری و زیبایی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. همچنین شما این امکان را دارید تا محصولاتی که بیشتر مورد توجه سایر کاربران قرار گرفته است را هم، در بخشی از این وب‌سایت مشاهده کرده و در صورت تمایل آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید.

مقاله‌های مرتبط:

  • با Amazon Cash بدون نیاز به کارت اعتباری خرید کنید
  • فروش ویژه فروشگاه GearBest برای فصل بهار

۴. Walmart

این خرده فروش آمریکایی چند ملیتی، هر آنچه را که ممکن است شما به آن نیاز داشته باشید، برایتان فراهم کرده است. از لوازم الکترونیکی، بازی‌های ویدیویی، مبلمان خانه، لباس و زیورآلات گرفته تا اسباب بازی، اتومبیل، هدیه، وسایل ورزشی و هر چیزی که فکر آن را بکنید در این فروشگاه وجود دارد. شما می‌توانید با توجه به بودجه و نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید.

فروشگاه آنلاین

۳. Asos

بزرگ‌ترین فروشگاه خرده فروشی آنلاین در کشور انگلستان بوده که به طور خاص به ارائه محصولات مرتبط با زیبایی و مد می‌پردازد. پیش از این در وبلاگ پیمنت۲۴ فروشگاه آنلاین لباس ASOS را مورد بررسی قرار دادیم. یکی از امکانات جالبی که در این فروشگاه اینترنتی برای کاربران آن مهیا شده، این است که می‌توانند لباس‌های دست دوم خود را نیز به فروش برسانند و همچنین از لباس‌های دست دومی که دیگران برای فروش قرار داده‌اند، خرید کنند. جالب است بدانید این فروشگاه، یکی از معدود فروشگاه‌های اینترنتی واقع در اروپا بوده که امکان ارسال محصولات خود به کشور عزیزمان ایران را نیز فراهم کرده است. پس شما هم می‌توانید برای خرید از محصولات این فروشگاه اقدام کرده و به راحتی آن را درب منزل تحویل بگیرید.

مقاله‌های مرتبط:

  • BangGood؛ با هر بودجه‌ ای هرچه می‌خواهید بخرید
  • آشنایی با فروشگاه اینترنتی بزرگ Deal Extreme

۲. eBay

فروشگاه ای بی یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های حراجی و خرید آنلاین در سراسر جهان است. این فروشگاه در سال ۱۹۹۵ توسط Pierre Omidyar، که ایرانی الاصل می‌باشد، تاسیس شده و دفتر مرکزی آن در سان خوزه، کالیفرنیا و ایالات متحده مستقر است. این فروشگاه به شما کمک می‌کند تا محصولات مختلفی را که نیاز دارید بخرید و یا بفروشید! به این ترتیب فروشگاه eBay نه تنها برای خریداران، بلکه برای فروشندگان نیز مفید و سودمند می‌باشد.
بررسی وبسایت حراجی ebay

۱. Amazon

و اما آمازون! قطعا نام فروشگاه آنلاین آمازون را شنیده‌اید. آمازون بزرگ‌ترین خرده فروشی آنلاین در تمام جهان و نه فقط در ایالات متحده به شمار می‌رود. این فروشگاه در سال ۱۹۹۴ توسط Jeff Bezos تاسیس شده و در سیاتل، واشنگتن و ایالات متحده مستقر است. این فروشگاه در ابتدا کار خود را با فروش آنلاین کتاب آغاز کرده و به سرعت به ارائه محصولات مختلف پرداخت. آمازون برای مشتریان خود ویژگی‌هایی از قبیل روش‌های متعدد پرداخت آسان، تخفیف‌ها، تحویل سریع و طیف گسترده ای از اقلام با قیمت مناسب را فراهم کرده است.


تگ ها : ۱۰ فروشگاه برتر دنیا برای خرید آنلاین کدام هستند 10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان 10 فروشگاه اینترنتی برتر جهان 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران در سال 94 10 فروشگاه اینترنتی بزرگ ایران معرفی 7 فروشگاه اینترنتی بزرگ و برتر دنیا معرفی و مقایسه ۱۰ فروشگاه اینترنتی برتر ایران نظرسنجی بهترین فروشگاه اینترنتی سال 95 ایران 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران کدام سایت‌ها هستند؟ ۱۰ کشور برتر در تجارت الکترونیکی چه وضعیتی دارند؟ بهترین فروشگاه های اینترنتی جهان » آسمونی 5 فروشگاه اینترنتی برتر در جهان 10 کتابفروشی اینترنتی برتر در سال 1395 فروشگاه های اینترنتی برتر ایران ۱۰ فروشگاه ساز برتر فارسی در سال ۹۶ ایران کتاب بهترین فروشگاه اینترنتی در ایران با 10 تا از فروشگاه های اینترنتی بزرگ ایران آشنا شوید جمعه سیاه فروش اینترنتی در ایران لیست کانال های فروشگاهی تلگرام 10 کشور برتر دنیا در خرید زیورالات طلا بررسی معروف ترین فروشگاه های زنجیره ای دنیا ۱۰ سامانه برتر خرید آنلاین بلیط هواپیما هزاران سایت در یک سایت ده تانک برتر دنیا معرفی ۱۰ فروشگاه اینترنتی محبوب ایرانی دروس آنلاین و رایگان در دانشگاه‌های برتر دنیا خرید اینترنتی لباس از ترکیه: 10 سایت برتر دنیا در تجارت الکترونیک میلان و 5 جاذبه‌ی برتر آن معرفی 10 فروشگاه اینترنتی برتر ایران تولید کننده برتر محصولات بهداشتی ذر ایران ۱۰ فروشگاه برتر دنیا برای خرید آنلاین کدام هستند بهترین مراکز خرید شانگهای چین فروشگاه اینترنتی همراه برتر ۱۰ سامانه برتر خرید آنلاین بلیط هواپیما کدامند؟ ۱۰ برند برتر و پرفروش در سراسر جهان ۱۰ دانشگاه برتر دنیا به منظور تحصیل در رشته علوم کامپیوتر کدامند؟ حراج فروشگاه های اینترنتی را از دست ندهید. فروشگاه اینترنتی خرید ساعت مچی و زیورآلات । زمان و زیور جدید چرخ مدل برتر 10 مرکز خرید برتر دبی بورس اوراق بهادار تهران 8 وبسایت خرید آنلاین برتر در دبی: 10 کشور برتر تولید و صادر کننده قهوه در جهان 10 کمپین‌ تبلیغاتی برتر دنیا 10 بازار و مراکز خرید برتر در بالی اندونزی 10 محصول پر فروش در سال 2016 چیست؟ برنده های سال ۱۳۹۴ ۱۰ بانک برتر جهان در سال ۲۰۱۷ کدام هستند؟ ۱۰ اسپیکر بلوتوثی برتر دنیا را کدامند؟ + عکس Nadersal : نادرسال – خرید سریع از فروشگاه های آنلاین برتر دنیا مجله اینترنتی برترین ها طیبی در جمع 10 فوتسالیست برتر جهان 10 تولید کننده برتر قهوه در جهان راهنمای خرید دوربین مداربسته: ۵۰ برند برتر دوربین مداربسته دنیا 2016 10 برند برتر دنیا در صنعت چرم جهان ۱۰۰ برند برتر و ارزشمند جهان در سال ۲۰۱۷ از سوی اینتربرند اعلام شد خرید اینترنتی از ترکیه و دریافت در ایران:.: چارسوق، خرید بدون مرز :.: تخفیف برتر فروشگاه اینترنتی اسباب بازی توی توی سامانه فروش بلیط الکترونیکی مسابقات فوتبال بازار اینترنتی کاروژ: اندیشه برتر خرید بهتر Searches related to ۱۰ فروشگاه برتر دنیا برای خرید آنلاین کدام هستند

نظرات




نماد