سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

علی اکسپرس یکی از شناخته شده‌ترین و مطرح‌ترین فروشگاه‌های آنلاین است که در سطح دنیا شناخته شده است. امروزه فروشگاه‌های اینترنتی تبدیل به یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید شده‌اند؛ اما علی اکسپرس که برای کاربران ایرانی به خوبی شناخته شده بود، متاسفانه برای مدتی است که امکان ارسال کالا به ایران را لغو کرده و هموطنان داخل کشور برای خرید از این فروشگاه اینترنتی، دچار مشکل شده‌اند. اما جای نگرانی نیست؛ رقابت در این صنعت آنقدر بالا است که وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی زیادی در جهان وجود دارند که خدماتی با کیفیت علی اکسپرس و حتی بالاتر ارائه می‌کنند. در این مقاله قصد داریم جایگزین‌های مناسبی برای علی اکسپرس معرفی کنیم.

 

فروشگاه اینترنتی GearBest

فروشگاه Gearbest‌ یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی چینی است که می‌توانید در آن طیف گسترده‌ای از اجناس، از لباس و کالای تکنولوژی گرفته تا تجهیزات اتوموبیل و ساعت را با قیمت‌هایی بسیار مناسب خریداری کنید و کالای خریداری شده را با سیستم تحویل کالای پیشرفته‌ این فروشگاه درب منزل خود در ایران دریافت کنید.

GearBest یکی از فروشگاه‌های اینترنتی است که در تاریخ‌های مهم و در شروع و پایان فصل‌ها تخفیف‌های خوبی برای خرید ارائه می‌دهد. این فروشگاه برای آغاز فصل تابستان هم جوایز و فروش فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته است که با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید از این تخفیف‌ها با خبر شوید.

ما پیش از این، فروشگاه اینترنتی GearBest را در پیمنت۲۴ معرفی و بررسی کردیم و فرآیند خرید از این فروشگاه را شرح دادیم. مجموعه پیمنت۲۴ با استفاده از روش‌های متنوعی که در GearBest‌ جهت پرداخت در نظر گرفته شده تا لحظه انتشار این مقاله می‌تواند کلیه سفارشات شما از این فروشگاه اینترنتی را پرداخت کند.

فروشگاه اینترنتی گیربست

فروشگاه اینترنتی TinyDeal

Tinydeal.com یک فروشگاه اینترنتی مستقر در هنگ کنگ است که تخصص آن، فروش لوازم الکترونیکی ارزان قیمت است. این فروشگاه بیش از ۸۰۰۰۰ کالا از جمله محصولاتی مانند گوشی موبایل، اسباببازی، لوازم منزل، لوازم ورزشی و سرگرمی، تجهیزات خودرو و وسایلی از این قبیل را برای فروش ارائه می‌دهد. به گفته مدیران این فروشگاه، هر ماه حدود ۳۰۰۰ کالا در این فروشگاه اینترنتی خارجی به فروش می‌رسد. TinyDeal کالاهای خود را به تمام نقاط جهان از جمله ایران ارسال می‌کند.

اگر از روش خرید از فروشگاه‌های اینترنتی آگاهی ندارید جای نگرانی نیست؛ ما پیش از این فروشگاه اینترنتی TinyDeal را در پیمنت۲۴ معرفی و بررسی کرده‌ایم و خرید از این فروشگاه را قدم به قدم توضیح داده‌ایم. گفتنی است اگر از روش‌های پرداخت اینترنتی وجه اطلاعات کافی ندارید، می‌توانید از خدمات پیمنت۲۴ استفاده کنید.

 

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی Tinydeal

  • ارسال رایگان کالاهای کمتر از ۲ کیلوگرم
  • در نظر گرفتن کوپن تخفیف برای هر خرید
  • امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از خرید تا ۵ روز پس از خرید
  • امکان تخفیف در صورت خرید انبوه
  • امکان پرداخت وجه به روش PayPal، Mastercard، WebMoney، WesternUnion

فروشگاه اینترنتی tinydeal

 

فروشگاه اینترنتی Banggood

Banggood.com یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی چینی، با قابلیت ارسال کالا به ایران است. این فروشگاه آنلاین در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شد؛ Banggood در ابتدا کار خود را با تجهیزات الکترونیک و نرم‌افزارهای کامپیوتری آغاز کرد؛ ولی اکنون بیش از ۷۰.۰۰۰ نوع کالا در زمینه‌های تجهیزات الکترونیک، وسایل منزل، وسیله ورزش و سرگرمی، اسباب بازی، پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات خودرو، ساعت و جواهرات را عرضه می‌کند. Banggood در شهر گوانگ‌ژوی چین واقع شده و بالغ بر ۱۰.۰۰۰ کارمند دارد. این فروشگاه آنلاین چینی با شعار Best bang for your buck ادعا می‌کند که بهترین انتخاب را برای پول شما فراهم کرده است.

این فروشگاه اینترنتی چینی ادعا می‌کند که بهترین قیمت ممکن برای اغلب کالاها ارائه می‌دهد. اگر شما تا ۷۲ ساعت پس از خرید کالایی، متوجه شدید در فروشگاه دیگری قیمت پایین‌تری برای کالای خریداری شده وجود داد، به Banggood اطلاع دهید. در صورت تایید ادعای شما، اختلاف مبلغ خرید از Banggood با قیمت کالا در آن فروشگاه به شما پرداخت می‌شود.

در این فروشگاه انتخاب‌های متنوعی برای روش پرداخت در دسترس مشتریان قرار دارد؛ پس از آن‌که از سفارش خود مطمئن شدید، اگر امکان پرداخت آنلاین را دارید، می‌توانید خرید خود را تکمیل کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از اینجای کار را به کارشناسان ما در پیمنت۲۴ بسپارید. ما با خدمات پرداخت آنلاین ارزی به راحتی مبلغ سبد خرید شما را پرداخت می‌کنیم تا کالای مورد نظرتان در ایران به دست شما برسد. در واقع تمامی خدمات فروشگاه Banggood با استفاده از خدمات پرداخت ارزی پیمنت۲۴ در اختیار شما قرار دارد.

فروشگاه اینترنتی BangGood

با وجود اینکه علی اکسپرس (AliExpress) یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی در چین و جهان است، اما گاهی اوقات به دلیل محدودیت‌های سیاسی و اقتصادی مجبور می‌شود از ارائه خدمت به بعضی کشورها از جمله ایران صرف‌نظر کند؛ اما با وجود رقابت شدید و تعدد فروشگاه‌های اینترنتی جای خالی آن برای خریداران احساس نمی‌شود. 


تگ ها : به جای علی اکسپرس از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟ خرید از سایت علی اکسپرس و تحویل کالا در ایران کسی از سایت aliexpress علی اکسپرس خرید کرده و راضیه؟ خرید از علی اکسپرس ( aliexpress ) راحت و ارزان راهنمای خرید از علی اکسپرس نحوه خرید کالا از سایت های خارجی خرید از علی اکسپرس (Aliexpress) چین خرید از علی اکسپرس چیلاک، سامانه ی خرید از خارج کشور NPZ mazne.com معرفی فروشگاه های اینترنتی شرق آسیا خرید از سایت های چینی و واردات به صورت عمده [بایگانی] فروشگاه اینترنتی علی اکسپرس آموزش رایگان خرید از سایت GearBest یونیورسال بای خرید راهنمای خرید از سایت علی بابا » آسمونی خرید از علی اکسپرس خرید از aliexpress خرید از یوبای خرید از چین Vpayment مارکت‌پلیس eBay چگونه شکل گرفت؟ پرداخت آنلاین با مستر کارت و ویزا کارت یه مشکل برای خرید از علی اکسپرس دارم [بایگانی] خرید از سایت چینی علی اکسپرس aliexpress.com خرید از Aliexpress در ایران تجربه خرید من از سایت مدیسه آگاه اکسپرس: دریافت کد بورسی و کد معاملات آنلاین در محل مشتریان! وب مانی چرا خرید از دیجی‌کالا را نمی‌توان به دیگران توصیه کرد!؟ نظرسنجی: بهترین روش برای خرید گوشی از نظر شما کدام است؟ روش انجام معاملات اینترنتی و غیرحضوری در بورس ترکیه کالا پرسش های متداول خرید از چین گوشی های چینی برای خرید کارخانه خرید اینترنتی بازرگاني ققنوس چطور به سایت های خارجی اعتماد کنیم رابطه‌ی یک شرح خوب با فروش کالا (چگونه شرح بنویسیم؟) خرید از آمازون، eBay و علی بابا در ایران به زودی میسر می‌شود خرید از وبسایت علی اکسپرس و علی بابا چین راهنمای خرید از eBay و شرکت در مزایده ها ارسال کالا از چین توسط DHL – انجمن تخصصی تجارت بین الملل Aftabgardan نظرات مشتریان درخصوص خدمات پرداخت آنلاین ارزی بازارگردی هایپکس سامانه فوروارد کالا و ارائه دهنده آدرس فیزیکی بین المللی پرداخت در علی اکسپرس و علی بابا بسیار بسیار ارزان قیمت را مقایسه خرده فروشی چیست و آیا تعریف خرده فروشی تغییر کرده است؟ بهترین سایت های خرید خارجی نحوه افتتاح اكانت پي پال و اتصال اون به حساب بانكي و وريفاي كردن پي 10 پروژه‌ای که وب‌سایت علی بابا با آن‌ها اینترنت را تغییر داده است بامیلو خودش را فراتر از یک فروشگاه اینترنتی می‌داند راهنمای جامع خرید آنلاین پوشاک از فروشگاه‌های ایرانی [اختصاصی بنیتا] راه‌اندازی دو خط مترو اکسپرس در پایتخت 18 ابزاری که شما را برای انتخاب یک نام دامنه مناسب کمک می کنندشرکت مورد عجیب مسترکارت در ایران رومیز – چی رو از کجا بخرم؟ معرفی علی ‌بابا، غول چینی تجارت الکترونیک در جهان خرید در آذربایجان حمل و ترخیص از چین و دبی خرید از علی اکسپرس خرید از علی اکسپرس و ارسال به ایران ؟؟ خرید بلیط قطار مشهد به تهران مهاجرت به کانادا : تهیه وسایل مورد نیاز به صورت دست دوم: thrift store مسابقه 2: چرا دیجی کالا افت کرد؟ [بحث و بررسی] تجربیات خرید از فروشگاه دیجی کالا [آرشيو] ارسال بسته‌های پستی چقدر زمان می‌برد؟ کوپن تخفیف برای آسیاب [PDF]راﻫﻨﻤﺎ ﺑﺮاي داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن اﻳﺮاﻧﻲ دﻓﺘﺮﭼﻪ اﺳﺘﻨﻔﻮرد داﻧﺸﮕﺎه Faq دو برادری که با (دیجی کالا) میلیاردر شدند / digikala Searches related to به جای علی اکسپرس از کدام فروشگاه اینترنتی خرید کنیم؟

نظرات




نماد