سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

گروه علی بابا سه فروشگاه دیگر در شهرهای پکن و شانگهای افتتاح کرده است. علی بابا استراتژی آنلاین-آفلاین خود برای فروش را همچنان ادامه می‌دهد. این غول تجارت الکترونیک چین، سه فروشگاه دیگر Hema را بازگشایی خواهد کرد و با ایجاد ۱۳ شعبه، شبکه فروشگاهی خود را در کشور چین گسترش خواهد داد. این سایت‌های فیزیکی نیز در نقش مراکز تحویل سفارش‌های آنلاین عمل می‌کنند. کارکنان Hema اقلام سفارش آنلاین را که قرار است در کیسه تحویل سفارش بسته‌بندی شوند، اسکن می‌کنند. استراتژی علی بابا در خصوص ترکیب بازارهای آنلاین و آفلاین حدس و گمان‌های زیادی را در خصوص میزان موفقیت و فروش محصولات برای تحلیلگران به دنبال داشته‌است.

راه‌اندازی این سایت‌ها، بخشی از استراتژی Hema، اپراتور تجارت الکترونیکی، یا «خرده‌فروشی نوین» است. برای نخستین بار در سال ۲۰۱۵ گامی جدید در جهت راه‌اندازی مجدد سوپرمارکت‌های سنتی از طریق پیوند تجربه‌های آنلاین و آفلاین برداشته شد. با بهره‌گیری از سرمایه‌گذاری علی بابا جهت دستیابی به فناوری و داده‌های بزرگ، در فروشگاه‌های Hema، کالاهای بسیاری که قابل شناسایی با بارکد هستند، انبار شده‌اند و این بارکدها حاوی اطلاعات محصول و پیشنهاد‌ها برای خرید محصولات مشابه آن، برای مشتریان هستند.

علی پی

 

نحوه پرداخت مشتریان علی بابا

مشتریان می‌توانند بارکدها را از طریق نرم‌افزار تلفن همراه آن فروشنده اسکن کنند. این اپلیکیشن‌ها به پلتفرم AliPay متصل است که به‌وسیله آن می‌توان هزینه خرید سفارش را پای صندوق پرداخت کرد. فروشگاه‌های Hema نیز در نقش محل تحویل سفارش‌های مشتری که از طریق اپلیکیشن ثبت می‌شود؛ عمل می‌کنند. کارکنان سایت‌های تحویل کالا، کالاهای لیست شده در هر سفارش را اسکن و جمع‌آوری کرده و آن‌ها را برای تحویل آماده می‌کنند. هر فروشگاه در شعاع ۳ کیلومتری مشتری قرار دارد و تحویل سفارش‌ها در عرض ۳۰ دقیقه از زمان ثبت سفارش انجام می‌شود. استراتژی علی بابا در خصوص ترکیب بازار آفلاین و آنلاین و سهولتی که برای مشتریان به ارمغان آورده، بسیاری از فروشندگان را نگران کرده است.

علاوه بر این، علی بابا طرح عضویت برای خریداران Hema ارائه داده که می‌توانند با حساب‌های Taobao یا Alipay خود در این طرح ثبت‌نام کرده و از این طریق اقلام موجود در نزدیک‌ترین فروشگاه‌ها را مشاهده و خریداری کنند. این اپلیکیشن، الگوهای خرید مشتریان را دنبال می‌کند. پیشنهاد‌های شخصی‌سازی‌شده و لیست‌های پیشنهاد محصول اختصاصی برای هر کاربر ایجاد می‌کند.

علی بابا

با استفاده از این اطلاعات و استراتژی علی بابا اعلام کرد که می‌تواند بر اساس نیاز مشتریانی که در نزدیکی سایت‌های مخصوص Hema ساکن هستند، مواد غذایی و محصولات تازه برای آن فروشگاه‌ها تهیه کند. از الگوریتم‌های نرم‌افزاری علی بابا نیز برای برنامه‌ریزی مسیرهای تحویل سفارش‌های استفاده می‌شود. از زمان افتتاح اولین فروشگاه Hema در ۱۸ ماه پیش، این غول تجارت الکترونیکی اعلام کرد که فروشش در هر منطقه، ۳ تا ۵ برابر بیشتر از فروش سوپرمارکت‌های سنتی است و نرخ تبدیل کاربرانی که از اپلیکیشن Hema خرید انجام می‌دهند تا ۳۵ درصد افزایش یافته است. علی بابا افزود که خریداران Hema به‌طور متوسط ۴ تا ۵ خرید در ماه و ۵۰ خرید در سال انجام داده‌اند. به گفته او، سفارش‌های آنلاین به‌طور متوسط بیش از نیمی از کل سفارش‌های را شامل شده‌اند.

 

آینده استراتژی علی بابا

آینده استراتژی علی بابا را به کجا خواهد برد؟ آیا عدم استقبال از ترکیب این دو فضا باعث منحل شدن این دست فروشگاه‌ها خواهد شد؟ یا برعکس، علی بابا بازار را به سمت ترکیب فضای آنلاین و آفلاین خواهد راند؟ دانیل ژانگ، مدیرعامل شرکت علی بابا، گفت:

ما بر این باوریم که آینده‌ی «خرده‌فروشی نوین»، یکپارچگی هماهنگ کسب و کار آنلاین و آفلاین خواهد بود و Hema نمونه‌ی اصلی این تحول در حال شکل‌گیری است.

با این حال، ژانگ گفت که فروشندگان به دنبال ایجاد یک زنجیره غذایی بزرگ نبوده‌اند؛ بلکه ترجیح می‌دادند از شبکه محلی استفاده کنند تا «مزایای خرده‌فروشی‌های نوین» را به مشتریان و سازمان‌های دیگری که مایل‌اند کسب و کارشان را دیجیتال کنند، نشان دهند.

تجارت الکترونیک تنها ۱۵ درصد از کل بازار خرده‌فروشی چین را شامل می‌شود. علی بابا اعلام کرد به‌جای افزایش سهم آنلاین خود، هدف این شرکت، تبدیل ۸۵ درصد باقیمانده از بازار به سمت کسب و کار دیجیتال است.

علی بابا اعلام کرد:

چین به بزرگ‌ترین آزمایشگاه جهانی در زمینه تلفیق دنیای آنلاین و آفلاین تبدیل شده است و در رقابت با ایالات‌متحده و دیگر بازارها، از آن‌ها پیشی گرفته است. Hema تا به امروز، پیشرفته‌ترین نماد«خرده‌فروشی نوین» بوده است و تجربه خرید مواد غذایی را به‌طور کامل به شکلی که امروز ما می‌دانیم تغییر داده است.

هفته گذشته، ژانگ با هدف ترویج بهره‌مندی از جمع‌آوری داده‌ها، اعلام کرد که الگوریتم‌ها و داده‌های بزرگ، نتیجه‌گیری‌های بر اساس حدس و گمان را در بخش خرده‌فروشی حذف کرده‌اند. او گفت:

به‌وسیله اینترنت، کسب و کارها می‌توانند نیازهای بالقوه مشتریان را از طریق بررسی داده‌های رفتار مصرف‌کننده، بشناسند و درنتیجه به‌منظور جلب رضایت مشتریان، به طراحی، بازاریابی، فروش و خدمات‌رسانی بپردازند. اطلاعاتی که تازه‌ترین استارتژی علی بابا از مشتریان جمع‌آوری کرده به این شرکت کمک می‌کند تا نیازهای مشتریان را شناسایی و تحقق بخشد.


تگ ها : تازه ترین استراتژی علی بابا برای کنار زدن رقبا چیست؟ مدل کسب و کار علی بابا (Alibaba) علی بابا علی بابا : داستان یک موفقیت B2B هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی چاپ و نشر سایت علی بابا [PDF]اولـویـت اقتـصادی دولت دوازدهم چیست؟ به دست آوردن سهم بازار از طریق حمله به رقبا راز «شکستِ سنگین» اصولگرایان مقابل روحانی /استراتژی احمدی‌نژاد به رویاهای سیاسی ابراهیم رئیسی برای تکیه زدن بر صندلی ریاست تکنولوژی نتانیاهو: استقلال کردهای عراق ذخیره‌ای استراتژیک برای اسرائیل است بزرگترین رویداد بازاریابی سال به کمک افزایش فروش شرکت‌ها می‌آید تبلیغات گوگل یا ادوردز چیست؟ [PDF]Untitled خبرگزاری جمهوری اسلامی احسانی آکادمی : یادداشت های احسان احسانی در خصوص مشاوره مدیریت و دنیای حقایقی شگفت انگیز درباره مک‌دونالد + عکس Alborznews Logo [PDF]بیوگــــرافی مشاور فروش "علی‌بابا" چطور علی‌بابا شد؟ - برندینگ و بازاریابی: تفاوت در چیست؟ - بازاریابی سیاسی کدام کرایه [PDF]خلاصه کتاب استراتژی اقیانوس آبی جهان نيوز جدیدترین تانک ارتش روسیه چگونه پولدار شویم؛ ۱۶ راه پولدار شدن که باید بدانید انحصار اینترنت فرق خطرناک محمد بن سلمان با پادشاهان قبلی عربستان چیست؟ بزرگترین رقیب روحانی خودش است/رئیسی با شعارِ شعار بس است، شعار [PDF]آنـکارا؛ قلب تمـدن و فرهنگ آناتولی در کنار منطـــــقه زیبای آیا جایگاه اپل در چین متزلزل شده است؟ سیستم propilot [PDF]آتش زدن شرکت برای پوشاندن سرقت Afghanistan Media دنیای چابک – اسد صفری ایران و مساله ای بنام استقلال احتمالی کردستان عراق [PDF]ویونا نشینی با پالت تابستان فصل آتش است ستاره های [PDF]فصل نامه داخلی شرکت نفت ایرانول سیاست ایران در منطقه تولید امنیت و از بین بردن ناامنی است عامل تعیین‌کننده برنده جدال رئیسی و روحانی کنایه مهاجری به حدادعادل؛ اگر نرم افزار رقبای احمدی نژاد را داشتید چرا هک بایگانی‌ها کسب و کار دهشیار: تحولات جدید منطقه، قدرت سعودی را افزایش داده است / رقبای آغاز فعالیت‌انتخاباتی قالیباف با حمله به آیت‌الله هاشمی+تصویر نگاه دوباره [PDF]سیستم های پرداخت الکترونیکی در ایران روزنامه های تهران، الگوی خوب یا بد کره شمالی رازهای برندینگ BMW / مجله / 86udf صدای معلم تلگرام باز شهری است پر کرشمه و خوبان ز شش جهت نفت عربستان به اروپا از طریق مدیترانه انتقال خواهد یافت [PDF]1An Exclusive Documentary on the وارن بافت چه ی را برجسته ترین کارآفرین کنونی می داند این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد چرا تبریز شهر نمونه گردشگری شد؟ – شیراز ۱۴۰۰، شیراز پایتخت بازی bomber Iran Interlink exposing Mojahedin Khalq Rajavi cult واکنش اصغر فرهادی ب اعتراضات اخیر مطالب منتشر شده در کانال DigikalaMag شفر درباره چشمی ریسک نمی کند ديدگاه ها: August 2016 Archives به بی ع هاي دخترهاي ايراني باسينه هاي پيدا ببینید/پاسخ به ترامپ در اینستاگرام منتصب به سردار سلیمانی

نظرات




نماد