سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

تا به حال برای شما پیش آمده که بخواهید کالایی را از یک وب‌سایت خارجی آنلاین خریداری کرده اما با مشکل تحریم و عدم ارسال به ایران مواجه شده باشید؟ یکی از وب‌سایت‌های خوبی که ارائه خدمات به مشتریان ایرانی را به نحو بسیار خوب و با قیمت ارزان انجام می‌دهد فروشگاه اینترنتیBangGood است. این وب‌سایت در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده و بیش از ۱۵۰۰۰۰ کالای مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ بنابراین برای یافتن آنچه که می‌خواهید جای نگرانی وجود ندارد. تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی BangGood در حال حاضر شرایطی را ایجاد کرده است تا هر فردی را برای خرید وسوسه کند.

 

تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی BangGood

یکی از کارهای جالبی که این وب‌سایت انجام می‌دهد ارائه کالکشن‌های مخصوص هر مناسبت و تخفیف‌های باورنکردنی حتی تا ۸۰ درصد است. طبق روال هر سال و هم‌زمان با جشن هالووین،فروشگاه اینترنتی BangGood مجموعه‌ای از کالاهای سرگرم‌کننده و تا حدودی ترسناک را با قیمت‌های بسیاری پایینی برای فروش قرار داده است. البته این حراج فقط به کالاهای مرتبط با هالووین محدود نمی‌شود. بنابراین می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و کالای مورد نظر خود را با قیمتی پایین خریداری کرد. آیتم‌های گنجانده شده در این مجموعه شامل گوشی موبایل، مودم وایرلس، ساعت هوشمند، لامپ‌های کوچک LED، انواع عروسک‌ها، لباس‌های مختلف برای کودکان و بزرگسالان، چراغ خواب‌های تزیینی، توری محافظ در ورودی و انواع و اقسام کالاهای دیگر است.

یکی از بخش‌های این تخفیف به لوازم تقریبا کاربردی تعلق دارد که در دسته‌ی Halloween Privilege قرار دارند. در این بخش می‌توانید مواردی مثل مکعب کاهش استرس برای کودکان و بزرگسالان، تقویت‌کننده وای‌ فای شیائومی، تقویت‌کننده و گیرنده آنتن تلویزیون، ساعت هوشمند مجهز به دوربین، وای فای، جی پی اس، کنترل‌کننده ضربان قلب، انواع گوشی موبایل و اسکوتر با شارژ برقی است. می‌توانید با ورود به بخش مربوط به هر آیتم، توضیحات آن را مطالعه کرده و در صورت تمایل سفارش دهید.

وب سایت banggood.com

بخش فوق‌العاده‌ای که معمولا هیچ‌کس از آن دست خالی بیرون نمی‌آید مربوط به دسته‌ Fascinating Saving است. در این بخش آیتم‌هایی مثل پروژکتور LED امنیتی، سنسور حرکتی، انواع پیچ، شبیه‌ساز نور خورشید با ساعت زنگ‌دار و رادیو FM، سیم مسی LED، توری چسبی پنجره‌ها، دستبند هوشمند فشار خون و اکسیژن، دستگاه بی‌سیم با دو گوشی، جعبه ابزار شیائومی و چندین محصول کاربردی دیگر است. حتما به این بخش سر بزنید، توضیحات محصول را مطالعه کرده و در صورت منطبق بودن مشخصات محصول با خواسته خود آن را خریداری کنید؛ در غیر این صورت خرید شما از یک فروشگاه آنلاین وب‌سایت خارجی اصلا منطقی نخواهد بود.

وب سایت banggood.com

نکته ای که برای تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی BangGood است این است که خرید از این وب‌سایت هیچ‌گونه مالیاتی برای شما به همراه نخواهد داشت. در صورتی که قصد خرید از فروشگاه اینترنتی BangGood را دارید می‌توانید از کارت‌های بانکی بین‌المللی، پی پال و وب مانیاستفاده کرده و کالا را در ایران تحویل بگیرید. در صورت عدم دسترسی به روش های پرداخت بین المللی که در بالا به آن اشاره شد، می‌توانید سبد خرید خود را تا مرحله پرداخت پیش ببرید و کار پرداخت با وب مانی را به ما بسپارید. همکاران ما پرداخت بین المللی شما را با سرعت و امنیت آن را برای شما انجام دهیم.

 


تگ ها : تخفیف های باور نکردنی فروشگاه اینترنتی BangGood تخفیف های باور نکردنی فروشگاه اینترنتی BangGood 1000+ تخفیف‌های باورنکردنی خرید شگفت انگیز با تخفیف باورنکردنی در حراجی سالم خرید کالا از سایت های هندی انجام خرید شما از سایت های خارجی دانلود Banggood دانلود MarketApp توسط برنامه بازار اینترنتی APK فروش خرید کاملا آنلاین بلیط در سایت تبلیغات رایگان ، آگهی تلگرام باز خدمات اینترنتی [آرشيو] حقوق خریدار اینترنتی سردرد تنشی آهنگ جاستین بیبر "آلبوم هدف" شرکت شیائومی بیش از 10 میلیون دستگاه IoT را به فروش رسانده است مای چنلز : معرفی کانال های تلگرام [2018] 10 بهترین Smartwatches برای آندروید (کیفیت / قیمت) خبر از سایت sourceirancom خرید نکنید فیلم: آموزش خرید از فروشگاه بنگ گود BANGGOOD.COM / ویدیو کلیپ از گریم هالووین تا خرید بلک فرایدی فروشگاه آنلاین نی می نی Brand 2017 Hoodie Oblique Zipper Solid Color Hoodies Men برترین 39 برنامه مشابه به Bamilo خرید کالا اصل اینترنتی on Instagram فیلم برنامه ساز طلایی سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان سایت قیمت همه چیز خرید اینترنتی ماسک اسکلتی اولین گوشی اقتصادی و تمام‌صفحه دنیا با 4 دوربین سپتامبر 2016 – برگه 19 – خرید فروش دلار وب مانی پی پال بیت خرید فروش دلار وب مانی پی پال بیت کوین پرفکت مانی – برگه 19 بحث و گفتگو پیرامون آیفون 4s [بایگانی] Android Apps on Google Play لیگو ام 9 معرفی شد؛این شما و این اولین گوشی اقتصادی دنیا با نمایشگر خرید اینترنتی عینک رفلکس دو رنگaviator

نظرات




نماد