سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تخفیف و ارزان فروشی قدیمی‌ترین تکنیک بازاریابی است که هنوز هم به خوبی جواب می‌دهد. شیرینی یک تخفیف فوق‌العاده هر کسی را برای خرید جذب می‌کند. اما چه چیزی از تخفیف جذاب‌تر است؟ پاسخ معلوم است. هر چیزی که مجانی باشد.آمازون بزرگترین فروشنده در دنیای اینترنت، در کنار تخفیف‌های جذاب کالاهای فروشگاه خود، چندین محصول و خدمت مجانی هم عرضه می‌کند که خیلی‌ها از وجودشان خبر ندارند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که از محصولات رایگان آمازون اطلاعی نداشتید پس در ادامه همراه ما باشید.

 

کتاب‌های الکترونیک رایگان کیندل

اگر از عشاق کتاب هستید و به دنبال کمترین قیمت هستید تا بتوانید کتاب‌های بیشتری بخرید پس حتماً از کتاب‌های الکترونیک استفاده کرده‌اید. همانطور که می‌دانید آمازون کتاب‌های الکترونیک را به صورت ویژه برای کتاب‌خوان کیندل (Kindle) عرضه می‌کند. یکی از خدمات رایگانآمازون عرضه صدها کتاب رایگان هست که به راحتی قابل دریافت و مطالعه هستند.
بیشتر کتاب‌های رایگان آمازون برای همیشه رایگان هستند اما بعضی فقط برای مدت محدودی مجانی هستند.

 

آلبوم‌ها و تک آهنگ‌های موسیقی رایگان آمازون

موسیقی رایگان

پیدا کردن موسیقی دلخواه با وجود هزاران آلبوم که هر هفته ساخته و پخش می‌شود کمی دشوار شده است. اما همیشه موسیقی‌های خوب به سرعت به گوش همه مردم می‌رسند. اگر قبل از این برای شنیدن موسیقی فقط به سایت‌های مخصوص موسیقی سر می‌زدید بهتر است نگاهی به آلبوم‌های رایگان آمازون بیاندازید. شاید مجانی بودن این ذهنیت را ایجاد کند که حتماً به دردنخور هستند اما این‌گونه نیست و مانند کتاب‌ها این فهرست همیشه در حال تغییر است.
در کنار آلبوم‌های رایگان، هزاران قطعه موسیقی به صورت تک آهنگ MP3 رایگان در دسترس است. شاید موسیقی که به دنبال خرید آن هستید بدون هزینه در آمازون قابل دریافت باشد پس حتما به این صفحه سر بزنید.

 

ذخیره سازی رایگان فایل در فضای ابری آمازون

فضای ابری رایگان آمازون

فایل‌هایی که نگران از دست‌ دادنشان هستید به رایگان در فضای ذخیره سازی آمازون آپلود و نگهداری کنید. از دیگر محصولات رایگان آمازون ۵ گیگابایت فضای رایگان برای ذخیره‌سازی فایل در اختیارتان می‌گذارد تا بدون نگرانی فایل، تصاویر و ویدیو‌های با ارزش خود را در آن نگهداری کنید.

 

کتاب‌‌های صوتی

هیچ لذتی بهتر از نشستن روی یک مبل راحتی و خواندن کتاب مورد علاقه در شب‌های پاییزی نیست. تعداد افرادی که وقت کافی برای لذت بردن از این حس و حال را دارند خیلی کم است و دلیل آن مشغله کاری و خسته کننده روزانه است که فرصتی برای در دست گرفتن کتاب باقی نمی‌گذارد.
کتاب‌های صوتی در چند سال گذشته طرفداران زیادی پیدا کرده است. خوشبختانه کتاب‌های زیادی هم به زبان فارسی به صورت صوتی عرضه شده است. اگر اهل گوش دادن به کتاب صوتی زبان اصلی (بیشتر انگلیسی) هستید به مدت ۳۰ روز می‌توانید از خدمات رایگان کتاب صوتی آمازوناستفاده کنید.

 

محصولات رایگان آمازون برای دانشجویان

محصولات رایگان آمازون

اگر یک ایمیل دانشگاهی دارید برای مدت ۶ ماه می‌توانید از خدمات رایگانی مثل دسترسی به فیلم‌ و سریال‌ها، تحویل سریع کالا و تخفیف ویژه برای کالاهای دانشجویی و تحصیلی استفاده کنید. البته بعد از ۶ ماه هم با پرداخت مبلغ اندکی می‌توانید خدمات ویژه آمازون پرایم(Amazon Prime) را ادامه دهید. برای خرید و استفاده از محصولات  آمازون باید از گیفت کارت های آمازون استفاده کنید. پیمنت۲۴ آمادگی ارائه هرگونه خدمات پرداخت و سفارش گیفت کارت آمازون را دارد.

 

فیلم و سریال تلوزیونی رایگان

کتاب صوتی

همانطور که اشاره شد امکان استفاده از خدمات رسانه‌ای به مدت ۳۰ روز در آمازون رایگان است و اگر هم جزو کاربران دانشجویی هستید ۶ ماه می‌توانید ازخدمات فیلم‌ و سریال‌ آمازون لذت ببرید. آمازون تقریبا همه فیلم‌ها و سریال‌ها را در سایت خود عرضه می‌کند و حتی جدیدترین فیلم‌ها به راحتی قابل تماشا هستند.

در این مقاله با محصولات رایگان آمازون آشنا شدید. آمازون که زمانی فقط یک خرده فروشی آنلاین بود حالا به یک غول اینترنتی تبدیل شده و هر چه قابل فروش باشد را عرضه می‌کند. آمازون ترجیح می‌دهد به جای هزینه برای تبلیغات گسترده، خدمات و محصولاتش را به صورت رایگان عرضه کند تا مشتریان مدت محدودی تجربه لذت‌بخشی داشته باشند و بعد به مشتریان ثابت تبدیل شوند.


تگ ها : معرفی محصولات و خدمات رایگان آمازون پنج ویژگی محصولات و خدمات پرفروش .NET Tips رقابت با آمازون یا فروش در آن فروشگاه آمازون چگونه موفق شد؟ تفاوت های ایی بی و آمازون چگونه کالای خود را از طریق اینترنت بفروشیم؟ مالتینا پیشنهاد ترجمه کتاب مدیریت، معرفی جدیدترین کتاب های سال 2017 جهت ۱۵ ویژگی سرویس آمازون پرایم ۱۹ سرویس آنلاین رایگان کلاود خانگی برای ذخیره‌سازی اطلاعات فروش محصولات بر روی فروشگاه های آنلاین مطرح موجود مدیریت ارتباط با مشتری چگونه مشتریان را وادار به خرید کنیم اسرار دیجی کالا فاش شد! چگونگی بازارسازی محصولات و خدمات جدید کسب درآمد از اینترنت بدون سرمایه با معرفی بیش از ۲۰ روش مختلف کسب پنج روش برای استفاده از قیمت گذاری مبتنی بر اصول روانشناسی سرویس دهی به مشتریان از نگاه کسب و کار اینترنتی آمازون آموزش نحوه فروش کالا در سایت آمازون مقالات خرید از سایت آمازون و تحویل در ایران در بلک فرایدی آمازون چه کالاهایی را بخریم؟ راهنمای خرید از سایت آمازون برترین ایده های فروش که شما را در تجارت‌ موفق می‌سازد چهار کلمه ی جادویی که فروش شما را افزایش خواهند داد فروشگاه گالری آمازون خط و نشان آمازون برای بزرگان جهان: رونمایی از 4 محصول جدید شرکت آمازون خرید از آمازون و ارسال به ایران آمازون از هوش مصنوعی تشخیص چهره خود رونمایی کرد سایت بیست ترین، راهکاری نوین در معرفی و بررسی کالا و خدمات همکاری در فروش چگونه باعث کسب ثروت می شود؟ آمازون را بهتر بشناسیم – پایگان بلاگ [PDF]ایده کارآفرینی اینترنتی 40 تاریخچه رپورتاژ آگهی مدل کسب‌وکار شرکت آمازون چگونه است؟ بودجه هنگفت و پلتفرم هوشمندانه تبلیغات، سکوی پرتاب آمازون معرفی محصول انواع بازاریابی؛ معرفی ۴۷ استراتژی که ضامن افزایش مشتریان شماست اهمیت تحقیقات بازار و شناخت بازار قیمت گذاری: 10 استراتژی همیشه سبز برای افزایش فروش 3 استارتاپ لجستیک که به کسب و کارها کمک می کنند در عصر «آمازون خدمات سنگ زنی سنگ ریزه آیا آمازون به ایران نیز کالا ارسال می کند؟ بررسی شیوه کسب و کار کمپانی آمازون چگونه کالای خود را در اینترنت بفروشید؟ توسعه محصول در کسب و کارهای نوپا تکنیک های معرفی محصول جدید در تجارت الکترونیک چگونه صورت می طراحی سایت فروشگاهی، اصول موفقیت در فروشگاه اینترنتی معرفی 10 سرویس دهنده رایگان پست الکترونیکی برتر در ایران و جهان معرفی رایگان محصولات Video Download MP4 HD MP4 Full HD 3GP جلسه ششم ایمیل مارکتینگ بررسی کمپین‌های آمازون با ارزان‌ترین محصول رایتل در کشور، شامل یک عدد سیم‌کارت اسپیکر هوشمند آمازون اکو از انواع روشها و تکنیکها برای بازاریابی محصولات و خدمات خود استفاده گوگل اپلیکیشن‌های رایگان چگونه کسب درآمد می‌کنند (قسمت سوم) درس آموزنده آمازون برای کسب و کارهای کوچک ماجرای طرح تبلیغات رایگان در صداوسیما چیست/ درهای بسته پاسخگویی معرفی ۲۰ کتاب مفید در زمینه مدیریت بازاریابی نوین معرفی فروشگاه آمازون (Amazon) ابزارهای جذب مشتری: نوزده کانال کشش یا Traction برای شروع سریع و خرید از آمازون AMAZON روشهای کسب درآمد در اینترنت!!! فروشگاه بازی پین ویژگی های مهم محصولات و خدمات پرفروش مروری بر مدل کسب‌‌و‌کار شرکت آمازون ایجاد برند آمازون

نظرات




نماد