سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

حتما تا بحال پیش آمده که هنگام تماس با یک شماره‌ی تلفن همراه پیغامِ " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد " را شنید باشید. در صورتی که شما با این پیغام در هنگام تماس مواجه شوید معمولا دو دلیل پیش روی شما خواهد بود. دلیل اول اشتباه تایپ کردن شماره و تماس با یک شماره ای است که در شبکه واقعا وجود ندارد و دلیل دوم این است که فرد مورد نظر شما با کد دادن به گوشی خود آن را از دسترس خارج کرده است!

اما چرا افراد با کد دادن به گوشی خود آن را از دسترس خارج می کنند؟ گاهی اوقات ممکن است که وقت کافی برای پاسخگویی به تماس های گرفته شده با شما را نداشته باشید و یا اینکه صلاح نباشد در آن لحظه به گوشی خود.جواب بدهید. در این هنگام می توانید با حالت پرواز قرار دادن گوشی خود آن را از دسترس خارج کنید یا اینکه با دادن یک کد دستوری گوشی خود را فقط هنگامی که با شما تماس گرفته می شود از دسترس خارج کرده تا خود شما بتوانید تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید.

در این قصد داریم با معرفی یک کد دستوری کاری کیم که در هنگام تماس با شما، فرد تماس گیرنده با پیغام شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد! مواجه شود. در ادامه‌ی مطلب همراه ترفندها باشید.

کد شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد

 

 

آموزش از شبکه خارج کردن شماره موبایل (پیغام شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد!)

برای خارج کردن خط خود از شبکه تنها کافیست به اپلیکیشن تماس خود مراجعه کرده و کد زیر را شماره گیری کنید:

*21*021#

 

کد دستوری برای پیغام شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد

 

با شماره گیری کد بالا گوشی شما روی حالت دایورت قرار می گیرید. و هر شخصی که با شما تماس بگیرد با پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد " مواجه می شود.

البته لازم به ذکر است در این حالت شما می توانید با گوشی خود تماس بگیرید و اس ام اس ارسال کنید که یک مزیت نسبت به حالت پرواز است!

 

آموزش بازگشت به حالت عادی و خروج از دایورت

برای غیرفعال کردن پیغام " شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد " کافیست کد زیر را یکبار شماره گیری کنید:

#21#


تگ ها : نحوه‌ی از دسترس خارج کردن گوشی تلفن همراه ترفند مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد ! (یکی از جالب ترین شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی‌باشد شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد! شماره مشترك مورد نظر در شبكه موجود نمي باشد؟ [آرشیو] ترفند مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد ترفند جالب ایرانسل (مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد) شماره مشترک در شبکه موجود نمی باشد روش شماره مشترک مورد نظر در شبکه وجود ندارد پیام‌های صوتی شبکه تلفن همراه چه معنایی دارند؟ چرا برقراری ارتباط با مشترك مورد نظر مقدور نمی‌باشد همراه اول کامپیوتر دلخواه شما شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد و باقی قضایا! / 107939 روش های از دسترس خارج کردن موبایل ترفند شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد و باقی قضایا! : مطالب کد های مخفی موبایل شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود باشد يا نباشد شماره ی مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد … ترفند همراه ( شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد! ) شماره مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد آشنايي با پيام‌هاي شنيداري شبكه تلفن همراه چگونه از شبکه همراه ناپدید شویم؟ های وب بهشهر ترفند شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد! [آرشیو] شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیباشد و باقی قضایا! تماس‌های مزاحم خود را مسدود کنید! چرا برقراري ارتباط با مشترك موردنظر مقدور نیست؟ پی سی ایندکس یک کد می خوام وارد موبایل کنم بگه مشترک در دسترس نمی باشد شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد(روش قطع تماس های ورودی) ترفندستان پایگاه اطلاع رسانی سیم کارت و تلفن همراه چرا برقراري ارتباط با مشترك موردنظر مقدور نمي‌باشد؟! شركت مخابرات استان قزوين باز کردن در ماشين بوسيله ی گوشی موبايل تکنولوژی تولیدات گیاهی توصیه های مهم به مشترکین ترفند جواب ندادن با پیام شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمیب مصاحبه با گوینده صدای معروف "مشترک مورد نظر در دسترس نیست" + سوبارو: شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد و باقیه قضایا از دسترس خارج شوید Fars News Agency : تمام هشدارهائي كه از تلفن همراه مي‌بينيد يا مي‌شنويد دانلود نرم افزار و ترفند موبایل مجموعه ی ترفندموبايل در دان بوی(پسرخاكي) ترفندهای موبایل کد مخفی شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد از شبکه همراه ناپدید شو چگونه با شماره دایورت شده تماس بگیریم؟ چگونه تلفن همراه اول،ایرانسل،رایتل یا خط ثابت را از دسترس خارج،مسدود reject کنيد بدون اينکه تماس گيرنده متوجه بشه [بایگانی] علت شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد آشنایی با کدهای مخفی تلفن همراه جام جم آنلاین ترفندهای موبایل،تلفن همراه،خطرات موبایل برای انسان،زیباوب برترین وبلاگ ترفند های کامپیوتری چگونه موبایلمان را از دسترس خارج کنیم؟ / چگونه از شر پیامک های شماره تلفن همراه خود را مخفی کنید مخابرات منطقه کرمانشاه با کدهای مخفی موبایل آشنا شوید Download شماره مشترک مورد نظر موجود نمیباشد Apk 1008.1 ir.shabake http://hasmoking.blogfa.com نکات مفید درباره گوشی و سیمکارت پرسش های متداول کدهای طلایی برای دایورت کردن ریجکت کردن از دسترس خارج کردن Searches related to شماره مشترک مورد نظر در شبکه موجود نمی باشد!

نظرات




نماد