سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

با وجود رقابت‌های شدید میان شرکت‌هایی مثل مستر کارت و ویزا کارت، که در حوزه خدمات مالی فعالیت می‌کنند، یکی از فاکتورهای مهمی که باعث برتری شرکتی نسبت به رقبا می‌شود، بحث امنیت است. هیچ کس نمی‌خواهد وقتی موجودی حسابش را چک می‌کند ناگهان احساس کند یک پارچ آب یخ روی سرش ریخته‌اند و سارقین تمام موجودی‌ کارتش را به تاراج برده‌اند. پس امنیت بیش از هر فاکتور دیگری برای مشتری مهم است.افزایش استفاده از پرداخت‌های موبایلی باعث شده تا خرید کالا با استفاده از اثر انگشت به یک امر رایج تبدیل شود. بنابراین، چرا از این تکنولوژی در یک کردیت کارت استفاده نکنیم؟ مستر کارت فکر می‌کند که این ایده ارزش امتحان کردن را دارد و کارتی اعتباری با اسکنر اثر انگشت ساخته که اسکنر آن در پایین کارت تعبیه شده است. ضخامت این کارت برابر با کارت‌های معمولی است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا پرداخت‌های خود را به جای استفاده از PIN یا امضا، فقط با یک بار لمس انجام بدهند.

این کمپانی می‌گوید که کارت‌های جدید با تمام دستگاه‌های پذیرنده چیپ و پین کار می‌کند (یعنی نیاز به نوار مغناطیسی نیست) و فعلا در آفریقای جنوبی در حال آزمایش است. دوره‌‌های آزمایشی بعدی برای اروپا و آسیا-اقیانوسیه برنامه‌ریزی شده‌اند که در ماه‌های آینده آغاز خواهند شد. مدیر ارشد بخش امنیت مستر کارت، «Ajay Bhalla» در مصاحبه‌ای با یکی از نشریات گفت که مستر کارت‌های جدید امنیت و آرامش بیشتری را برای مشتریان به ارمغان خواهند آورد.

اسکنر اثر انگشت

البته Bhalla ادعا می‌کند این گفته که «اثر انگشت را نمی‌توان دزدید یا کپی کرد» کاملا اشتباه است. همانطور که وقتی اسکنر‌های اثر انگشت در گوشی‌های موبایل قرار داده شد دیدیم که دزدیدن و جعل اثر انگشت افراد چقدر آسان است. می‌توان این کار را با قالب دندان و کمی خمیر بازی انجام داد و کافیست یک نفر اثر انگشت شما را به دست بیاورد تا همه‌ی عمر آن را داشته باشد. شما نمی‌توانید اثر انگشت خود را مثل PIN یا کلمه‌ی عبور به آسانی تغییر دهید و این هم یکی مشکلات اثر انگشت است.

با این حال، بعضی از متخصصان در حوزه امنیت باز هم معتقدند اسکنر اثر انگشت که در کارت‌های جدید مستر کارت به کار می‌رود، از لحاظ امنیتی می‌تواند بهتر از PIN باشد. «Karsten Nohl»، کارشناس ارشد لابراتوار‌های تحقیقات امنیتی برلین به BBC News گفت: «در ترکیب چیپ و PIN، در واقع PIN عنصر ضعیف‌تری است. استفاده از اثر انگشت باعث رفع این مشکل می‌شود. تکنولوژی اثر انگشت به ما کمک می‌کند تا از شر حفظ کردن کلمات عبور وحشتناک و پیچیده خلاص شویم و حتی ساده‌ترین افراد هم اگر به پست یک سارق بخورند انگشت خود را به عنوان رمز کارت خود قطع نکرده و تقدیم سارق نمی‌کنند».

مشتریان مستر کارت برای داشتن یکی از این کارت‌های جدید باید به یک مرکز ثبت‌نام (که می‌تواند یک بانک هم باشد) مراجعه کرده تا در آن جا اثر انگشتشان اسکن شده و به کارت آن‌ها منتقل شود. اثر انگشت مشتریان به صورت داده‌های رمزگذاری شده بر روی چیپ EMV کارت ذخیره می‌شود. کاربران می‌توانند دو اثر انگشت را در چیپ کارت خود ذخیره کنند که البته اثر انگشت دوم نباید متعلق به کسی غیر از خودشان باشد. باید دید آیا این تکنولوژی اسکنر اثر انگشت می‌تواند انقلابی در مبحث امنیت کارت‌های اعتباری ایجاد کند؟

نظر شما در این باره چیست؟ فکر می‌کنید اگر بانک‌های ایرانی هم مثل مستر کارت از این تکنولوژی استفاده کنند، می‌تواند تغییری مثبت در زمینه امنیت کارت‌های بانکی ما ایجاد کند؟


تگ ها : مستر کارت های جدید با اسکنر اثر انگشت کار می‌کنند کارت های جدید مسترکارت به اسکنر اثر انگشت داخلی مجهز شده‌اند کارت های اعتباری مستر با اسکنر اثر انگشت به بانک ها می آیند Mastercard جدید با اثر انگشت کار می‌کند گام نخست مسترکارت برای استفاده از اثر انگشت مسترکارت به اسکنر اثر انگشت مجهز شد مسترکارد، کارت های بانکی خود را به سنسور اثر انگشت مجهز می کند راه اندازی تشخیص چهره برای پرداخت های MasterCard عصر اعتبار استفاده از اثر انگشت به جای کارت اعتباری در هند کارت اعتباری جدیدی که با اثر انگشت کار می کند کارت های بانکی جدید با سنسور اثر انگشت اثر انگشت در مستر کارت وبلاگ ویزا پی چشمان شما، معرف شماست اثر انگشتی که می‌تواند تمام گوشی‌ها را باز کند کارت های جدید مسترکارت به اسکنر اثر انگشت داخلی مجهز شده اند تلگرام باز الف بلاگ شخصی مهبد شفیعی ۱۴ کاری که هر کاربر گلکسی نوت 5 باید آنها را انجام دهد اولین گوشی مجهز به حسگر اثر انگشت در صفحه چگونه خود را در مقابل هک و دزدی اطلاعات از کارت عابر بانک محافظت کنیم مقایسه‌ دقیق سرعت، ضریب اطمینان و کارایی سنسورهای اثر انگشت در 5 Samsung Pay روشی جدید در پرداخت‌های موبایلی فراهم می‌کند آیا تشخیص چهره می‌تواند جانشین اثر انگشت شود؟ [PDF]( ) برای تامين امنيت زنجيره توکن کردن اهميت آموزش: چطور از اسکنر اثر انگشت برای ورود به سایت های مختلف استفاده عرضه اولین گوشی دنیا با اسکنر اثرانگشت داخل نمایشگر اثر انگشتی که می تواند تمام گوشی ها را باز کند+عکس 10 مشکل آزار دهنده در Galaxy S6 سامسونگ و نحوه غلبه بر آن ها ویژگی های آیفون 8 فیس آیدی آیفون ‍10 چیست و روش تنظیم آن چگونه است سنسور اثرانگشت گلکسی اس 9 با نمایشگر ادغام نخواهد شد مبادله بیت کوین با ویزا کارت ممکن شد هفت کاربرد جدید بیومتریک در پرداخت‌ Photos tagged with #اثرانگشت انگشتر هوشمند Token؛ قفل رایانه، کارت اعتباری و کلید پورتال شرکت کاشف: صفحه اصلی معرفی 10 ویژگی سامسونگ گلکسی S8 که آیفون 7 ندارد از انسان‌های نخستین تا تاچ آی‌دی حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر به ترند سال ۲۰۱۸ بدل می‌شود انگشت نگاری برای ویزای کانادا ویندوز10 موبایل هم از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی خواهد کرد [PDF]تشخیص هویت بر اساس اثر انگشت ربات خانگی ال جی با فناوری الکسای آمازون وارد می‌شود انگشتی جعلی برای محافظت از جعل اثر انگشت! حضور شرکت های ایرانی در رقابت با شرکت های بین المللی در بزرگترین اسکنر اثر انگشت بایگانی: انگشت رونمایی از ویژگی بیومتریک مبتنی بر اثرانگشت در مسترکارت shiraz.digital (@shiraz.digital) کارت‌های اعتباری تغییر می‌کنند ۱۰ روند مهم صنعت پرداخت در سال ۲۰۱۶ Telegram اثرانگشت جایگزین کارت های اعتباری کارت اعتباری جدیدی که رمزش اثر انگشت تان است Digikok مجله علمی و فناوری آقای آنلاین (@aghayeonline سیستم پرداخت اپل تحولی جدید در دنیا بازار داغ «گیفت کارت ها» در ایران sshila دستگاه اثر انگشت دستگاه الک دلار قیمت اسکنر [DOC]این شرکت جسم کارتهای بانکی از جنس پلاتینیوم و سایر روزنامه ایران امنیت

نظرات




نماد