سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

Caltex تکنولوژی را برای پرداخت اتخاذ کرده تا به وسیله آن بتواند تجربه بنزین زدن مصرف کننده‌هایش را بهبود ببخشد. Caltex که توسط شرکت Chevron فلیپین (CPI) به بازار عرضه شد، در تلاش برای بهبود تجربه بنزین زدن رانندگان فلیپینی، با معرفی تکنولوژی پرداخت بی واسطه،Visa PayWave، می‌باشد. دارندگان ویزا کارت می توانند کارت خود را در مقابل دستگاه های مخصوص کارتخوان قرار دهند، تا هزینه بنزین زدن به ماشین خود را مستقیما به شرکت فرآورده‌های سوختی کلتکس پرداخت کنند. در این روش به کارت کشیدن، امضا کردن یا پین کد احتیاج نمی باشد.

دارندگان ویزا کارت که از فراورده های سوختی کمپانی Caltex ، مبلغ ۲۰۰۰ پزوی فیلیپین یا کمتر خریداری می کنند، اکنون می توانند در ایستگاه‌های سوخت‌گیری کلتکس سراسر کشور، از یک روش سریع و امن برای نقل و انتقال مالی، بدون احتیاج به PIN یا امضای کارت‌های رسید، استفاده کنند. آن‌ها می توانند به راحتی کارت‌های ویزا Paywave خود را در مقابل کارتخوان‌ها بگیرند. به عنوان پیشرو در خدمات پرداخت جهانی، کمپانی ویزا کارت همیشه در پی کاهش اصطکاک و سایش در فرآیند پرداخت بوده است.

استورات تاملیسون، مدیر ویزا کارت در کشور فیلیپین و گوآم می‌گوید :

ما بسیار خرسندیم که با Chevron فیلیپین برای بار دیگر همکاری داشته باشیم، تا یک تجربه مشترک یکپارچه را برای رانندگان فراهم کنیم. ویزا Paywave، به نسبت پرداخت نقدی بسیار سریع‌تر، امن‌تر و آسان‌تر می‌باشد. رانندگانی که با استفاده از ویزا Paywave بنزین می‌زنند، مطمئنا خدمات سریع‌تری دریافت می‌کنند.

به گفته پیتر موریس، رئیس کمپانی شوورن در فیلیپین، رانندگان می‌توانند به صورت امن و با خیالی آسوده و با دانستن این که همیشه روی کارت‌های خود کنترل دارند، تراکنش‌های مالی را انجام دهند.

برای تشویق مشتریان به استفاده از آخرین دست آوردهای این شرکت، آن‌ها همچنین یک طرح ترفیعی برای آن‌ها در نظرگرفته اند که به خرید سوخت مقداری ارزش اضافه کند. به عنوان مثال در ازای هر خرید، مبلغی به کارت آن‌ها اضافه شود. برای انجام این همکاری، کمپانی Chevron به همراه کمپانی ویزا کارت، “مثل یک میلیونر رانندگی کنید” را در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ تا ۳۱ جولای ۲۰۱۷ برپا خواهند کرد. دارندگان ویزا کارت که از ویزا Paywave برای خرید سوخت از ایستگاه‌های مجاز خرید Caltex استفاده می کنند، (پلاتینیوم با تکنوم، نقره ای با تکرون و دیزل با تکنوم دی) شانس این را دارند که در قرعه کشی یک ویزا کارت با ارزش یک میلیون پزو فیلیپین برنده شوند.

سه راننده خوش شانس نیز یک کارت هدیه Starcash به مبلغ صد هزار پزو فیلیپین دریافت خواهند کرد. هر خرید سوخت از Caltex به مبلغ ۵۰۰ پزو فیلیپینی به وسیله ی ویزا Paywave، سه امتیاز برای ورود به قرعه کشی می دهد. در همین حین، هر تراکنش مالی ویزا کارت معادل یک شانس در این قرعه کشی می باشد. رانندگانی که در کلتکس سوخت‌گیری می‌کنند همچنین می‌توانند یک مبلغ ثابت به ارزش ۵۰ پزو تخفیف را دریافت کنند. Caltex با Techron شامل تکنولوژی جدید Clean & Glid می‌باشد.

این تکنولوژی، اصطکاک را کاهش می‌دهد که منجر به کاهش ساییدگی و پارگی بین قطعات اصلی موتور می شود، محافظت از موتور را افزایش میدهد، بهبود اقتصاد سوخت و افزایش توان با هر بار استفاده، همگی باعث می شوند که یک تجربه رانندگی قابل اطمینان‌تری را برای رانندگان فراهم آورد. “مثل یک میلیونر رانندگی کن” شرکت Caltex از تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۱۷ تا ۳۱ جولای ۲۰۱۷ در ایستگاه های کلتکس برگزار خواهد شد.


تگ ها : Visa Paywave محصول مشترک ویزا کارت و Chevron خدمات ویزا کارت و مستر کارت وبلاگ پیمنت24 درآمد ویزا کارت از کجا می آید؟ سایت کارخانه CALTEX در فیلیپین Pay With Visa Visa payWave Mobile Visa payWave Chevron Visa Pictures to Pin on Pinterest امکان استفاده از خدمات سامسونگ پی توسط دارندگان مسترکارت در امارات

نظرات




نماد