سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مستر کارت به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پرداخت جهانی، اولین دفتر اختصاصی خود را در بحرین افتتاح کرد. این شرکت اعلام کرده است که این حرکت در راستای تداوم و بهبود خدمات و پشتیبانی، برای شرکایی است که در منطقه خاو‌رمیانه و آفریقا حضور دارند .در مراسم افتتاحیه شخصیت‌های بزرگ منطقه از جمله Raghu Malhotra رئیس منطقه خاورمیانه و آفریقا، Khalid Elgibali رئیس بخش حضور داشتند که به میزبانی Khalid Al Rumaihi رئیس اجرایی انجمن توسعه اقتصادی بحرین، و همچنین با حضور مشتریان حقیقی و حقوقی برگزار شد. مسترکارت سابقه‌ای طولانی در همکاری با کشو‌های عربی دارد و با افتتاح این دفتر اختصاصی، ردپای خود را در بازار داخلی این کشور محسوس‌تر کرده و ارتباط خود را با شرکای خاورمیانه و آفریقا بیشتر می‌کند.

مستر کارت اعلام کرد که حضورش در بازار داخلی این منطقه، به هدف گسترش خدمات و آگاهی از نیا‌زهای مشتریان خود و ترسیم راه آینده خدمات در این منطقه است. Malhotra در سخنان خود اعلام کرد که مسترکارت مشتاقانه در حال گسترش خدمات پرداخت جهانی در کنار شرکای خود می‌باشد.

Khalid Elgibali در سخنان خود به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه بحرین قطب اقتصادی در حال رشد منطقه می‌باشد، مستر کارت افتخار دارد تا با همکاری خود نقش مهمی در این پیشرفت ایفا کند.

Al Rumaihi گفت:

« ما با اقتصاد قوی و پشتوانه محکم پادشاهی در حال تبدیل شدن به قدرت برتر اقتصادی منطقه هستیم، که می تواند پاسخگوی تمام نیازهای آن باشد. ما درحال مشاهده پیشرفت‌های حاصل شده در صنعت پرداخت هستیم و مشتاقانه از حضور مستر کارت برای ارائه راهکا‌رهای جدید پرداختی استقبال می‌کنیم.»

افتتاح دفتر اختصاصی مسترکارت در بحرین در راستای پیشبرد اهداف این شرکت در بازار داخلی منطقه، با همکاری انجمن توسعه اقتصادی این کشور می‌باشد. این دفتر رسمی در ادامه سیاست‌های کاری مسترکارت، بعد از افتتاح دفتر مسترکارت در پاکستان در سال ۲۰۱۶، در بحرین افتتاح شد.


تگ ها : افتتاح اولین دفتر اختصاصی مستر کارت در بحرین عصر اعتبار ویزا کارت مستر کارت وسیم کارت بین الملی تغییر آدرس دفتر اصفهان تفاوت ویزا کارت و مسترکارت اولین دفتر بانکداری اختصاصی بانک رفاه افتتاح شد نرخ ارزهای بانکی ثابت شد خبر مفید: آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری ایران و جهان مستر کارت جستجوی افتتاح حساب بانکی بین المللی مستر کارت فیزیکی قیمت دلار، پوند و یورو بانکی رشد کرد قیمت سکه و دلار در بازار آزاد رشد کرد ارائه ویزاکارت و مسترکارت به اعضای هیات علمی اخبار آغاز صدور پلاک برای خودروهای تاریخی بیمه شاغلان مجازی رسما تایید شد اختصاصی پرتو بایگانی افتتاح اولین رینگ بوکس سرخس افتتاح نمایشگاه اختصاصی بازرگانی اقتصادی ۲۷ آبان ۱۳۹۶ page ۸ [PDF]۱۳۹۳/۰۷/۲۹ اختصاصی: بررسی مادربرد ایسوس ROG STRIX Z270G GAMING (عملکرد [PDF]مرداد ماه 1395 شامره 75 ماهنامه داخلی بانک کار آفرین راهحـــلایــرانی دا شفقنا افغانستان طلاق الحامل تهران رسما صاحب ارکستر اختصاصی شد/ از این نهال مراقبت کنید Images about #ویزای بانک و بانکداری [PDF]صادرکنندگان نمونه جمهوری اسالمی ایران منتخبین کویت به دنبال افتتاح سفارت در فلسطین زنده شدن مرده پس از 6 ساعت حضور در قبر [PDF]بار مالی هنگفت در اجرای مصوبه بازنشستگی زود هنگام بانوان عصر بازار آخرین خبرها « سایت خبری تحلیلی کلمه نقش روحانیون مبارز وفرهنگیان درپیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند Images about #رزرو بایگانی‌های روسیه بایگانی‌های مسکو بایگانی‌های در بازداشت ده ها فعال مخالف دولت روسیه در مسکو بایگانی‌های و پایگاه خبری تهرانوند پوتین: تاکنون به نقش خاصی برای خود در تاریخ فکر نکرده‌ام مطالب منتشر شده در کانال عصر ایران توانایی جدید گوگل در«حفاظت پیشرفته» Football.ir آرشیو اخبار [PDF]تصمیم بزرگ روحانی با اقتصاد ایران چه خواهد کرد؟ وکتورهای جدید مربوط به شرکت های فنی ی و پالایشگاه نفت و گاز برای 10/09 نرخ ارز تهران ثبت ۰۵ آذر ۱۳۹۶ page ۹۶ رشد 60 درصدی درخواست فرزندخواندگی طی سال های اخیر فرهنگ آغاز فروش نقد و اقساطی رنو کولیوس (تسهیلات بدون بهره) اموزش باز کردن قفل بدون کلید با سنجاق اتاق مشترك بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و عمان [PDF]تامین مالی صادرات Images about #اخبار راهنمای سفارت ایتالیا نیوزهاب واکنش ترامپ به «دکمه هسته‌ای» رهبر کره شمالی اخبار ایران خبر اقتصاد ایران ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ page ۲۲۴ پایگاه اطلاع رسانی بازتاب بروجرد مبلغ جایزه مصطفی ص چقدر است مهمترین عناوين روزنامه‌هاي امروز کشور26/5/92 Searches related to افتتاح اولین دفتر اختصاصی مستر کارت در بحرین

نظرات




نماد