سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کمپانی مستر کارت دومین شبکه بزرگ خدمات پرداخت در جهان گزارش داده است به علت استفاده بیشتر مردم از کارت‌های اعتباری و دبیت، درآمد و سود فصلی این شرکت بیشتر از حد انتظار بوده است و سهم بازار این شرکت را ۳ درصد افزایش داده است.مستر کارت و رقیب بزرگش یعنی ویزا کارت، به وسیله تسهیل تراکنش‌های کارت‌های اعتباری و دبیت کارت درآمدزایی می‌کنند و درآمد آن‌ها شدیداً به سلامت اقتصاد و میزان مصرف مشتریان آن‌ها گره خورده است.داده‌های اقتصادی ایالت متحده در چند ماه اخیر به طور چشمگیری مثبت بوده است و بازار کار نشانه‌های بهبود را نشان می‌دهد؛ همچنین میانگین درآمد هم افزایش پیدا کرده است. به واسطه همین رونق اقتصادی ایالات متحده و جهان، سهام هر دو شرکت مستر کارت و ویزا کارت در یک سال گذشته حدود ۱۹ درصد رشد داشته است.

اما اکنون این کمپانی‌ها در مواجهه با رقابت شرکت‌های خدمات الکترونیک قرار گرفته‌اند. هر چه افراد بیشتری از گوشی‌های هوشمند خود برای پرداخت استفاده می‌کنند، این شرکت‌ها بیشتر به ارائه کیف پول الکترونیکی خود احساس نیاز می‌کنند.

مستر کارت اعلام کرده است که در سه ماهه نخست سال جاری، ۱۷۰ میلیون دلار صرف هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی سرویس کیف پول الکترونیکی خود یعنی مسترپس (Masterpass) کرده است. همچنین پیش‌بینی می‌شود هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی این شرکت در سه ماهه دوم هم ۴۰ میلیون دلار نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

درآمد خالص مستر کارت در سه ماهه نخست سال، ۱۲.۷ درصد افزایش یافت و تا تاریخ ۳۱ مارس به ۱.۰۸ میلیارد دلار رسید. بر اساس داده‌های به دست آمده، این شرکت به ازای هر سهم ۱.۰۱ دلار به دست آورد؛ که از ۹۰ سنتی که تحلیل‌گران انتظار داشتند فراتر رفت. درآمد کل شرکت نیز ۱۱.۸ درصد رشد یافت و به ۲.۷۳ میلیارد دلار رسید که در این زمینه هم تخمین ۲.۶۵ میلیارد دلاری را پشت سر گذاشت.

کارت اعتباری مستر کارت

مستر کارت در حال حاضر در هر دقیقه بیش از ۶۵۰۰۰ تراکنش را انجام می‌دهد، که حجم دلار ناخالص جابه‌جا شده توسط این کمپانی ۸ درصد افزایش داشته و به رقم باورنکردنی ۱.۱۸ هزار میلیارد در سه ماه رسید. حجم ارزش معاملات انجام شده توسط دارندگان کارت در خارج از امریکا نیز ۱۳ درصد بر اساس ارز محلی افزایش یافته است.

هزینه کل این شرکت نیز به دلیل افزایش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی،  از ۱.۰۹ میلیارد دلار در سال گذشته به رقم ۱.۲۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

گفتنی است قیمت سهام مستر کارت نیز ۱.۷۹ دلار یا ۱.۵ درصد افزایش پیدا کرد و به ۱۱۸.۱۶ دلار رسید. این کمپانی بیش از ۲۰۰۰ کارمند را نیز در مرکز پردازش O’Fallon,Mo استخدام کرده است.


تگ ها : علت سود هنگفت مستر کارت در ماه های اخیر چیست؟ پی پال PayPal چیست ؟ همه چیز در مورد پی پل خرید بیت کوین با کردیت کارت کارت‌های بدهی و اعتباری و تفاوت آن‌ها ویزا کارت مسترکارت چیست؟ پرسشهای رایج قیمت بیت کوین؛ آیا این افزایش طبیعی است و یا حباب رخ داده است؟ بانک سینا ویزا کارت بانک پارسیان (توسط Tojik Sodirot Bank) [بایگانی] بانک صادرات ایران کردیت کارت چيست؟ الف اتریوم چیست و چه تفاوت هایی با بیت کوین دارد؟ آمازون، بزرگ‌ترین تهدید برای بیت کوین و ارزهای رمزنگاری شده – ارز بایگانی اصطلاحات بانکی چرا در ایران" کردیت کارت " نداریم؟ آشنایی با قوانین وصول بدهی و «کردیت چک» در نروژ – Under Sky of راهنمای اخذ ویزای شینگن هلند عوارض خروج از کشور 3 تا 6 برابر افزایش یافت! بیت کوین چیست؟ ملی کارت هزینه های سفر به باکو [PDF]سال چهارم، شامره اول از رسی دوم، دی ماه 1394 قوانین مهاجرت به امریکا ایرانیان کی صاحب کارت اعتباری بین المللی می شوند؟/بزرگترین کدام سپرده گذاری به صرفه تر است؟ صرافی های چینی در ژاپن صرافی های چینی به دلیل وضع [PDF]ماه نوین [PDF]اخذ کارمزد خرید از ذی نفعان پایانه های فروش صرافی و مسترکارت های مجازی صرافی و مسترکارت های مجازی سوال و جواب تور سنگاپور + بالی تابستان ۹۵ [PDF]درخشش بانک شهر - سرآغاز کارت اعتباری - ایرنا مهاجرسرا اخبار 2 سایت ( برترین ها و شهر خبر ) پناهندگی سود واقعی کارت های اعتباری چند درصد است [PDF]SAWS 2 Plus Farsi درختی را که ایرد افریده دوازده شاخه بهرش برگزیده چیست وب سایت حسن روحانی [PDF]ثرومتند ترین و قدرمتندترین های جهان را بشناسید هزینه های خاموش سرکوب قیمت ارز [PDF]دریافت متن کامل برجام سیاست ها دستاوردها و الزامات سرمایه‌ های سرگردان در مسیر تولید 8 mejores imágenes de Win iPhone X en Pinterest عربستان ایران را تهدید به جنگ کرد! 27 پاداش بازنشستگان به ۲۶۰ میلیون تومان می رسد تقدیم به رئیس‌جمهوری که نمی‌داند کدام خودرو هیبریدی است!/ افزایش تعرفه جهانگیری: آمریکا تلاش می کند با تحریم، مانع توسعه همکاری های تهران با عصر بازار کشف جنازه یخ زده 16 پناه جوی سوری در مرز لبنان / مازندمجلس صرافی پرداخت ارزی اما در بین ما افغان ها یک رواج است که اگر مادر شوهر کند حقی داشته دیوان عدالت اداری حق رابه جانبازان داد/ بنیاد شهید پرداخت معوقه های جانبازن [DOC]بررسي موانع و منابع پياده سازي بانکداري الکترونيک در ايران پیمان یوسفی، نویسنده در پیمان یوسفی فلامینگو پرواز مشخص نبودن مدل کسب و کار پرداخت علت تورمpos در فروشگاهها بلاک در اینستاگرام توسعه روابط تجاری با بلاروس راهگشا می شود؟ گرین کارت – kennedylawblog دکتر روحانی مطالب منتشر شده در کانال عصر ایران [PDF]مداومت در تغییر ساختارها و ریختارهای فروشگاه های خرده Searches related to علت سود هنگفت مستر کارت در ماه های اخیر چیست؟

نظرات




نماد