سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

کمپانی ویزا کارت اخیرا اعلام کرده است که حداقل یکی از دفترهای دادستان کل ایالتی در جستجوی برخی ویژگی‌های کارکرد کارت‌های اعتباری این شرکت می‌باشد. این موضوع پس از این‌که ویزا کارت تغییراتی در نحوه‌ احراز هویت دارندگان کارت اعتباری اعمال کرد، مطرح شد. در یادداشتی که این کمپانی در آخرین پرونده‌ سه ماهه خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار اعلام کرد، دفتر دادستان کل ایالت اوهایو، Mike DeWine، با در نظر گرفتن تجارت این کمپانی که مربوط به کارت اعتباری است، اخیرا درخواست تحقیقاتی از کمپانی داده است .ویزا کارت می‌گوید دفتر DeWine در پی اسناد و مدارک منتشر شده‌ای می‌باشد که تمرکز آن روی قوانین این کمپانی است؛ که این قوانین در رابطه با پذیرش کار‌ت‌های اعتباری ویزا و همینطور روش‌های احراز هویت دارنده‌ کارت و مسیر یابی نقل و انتقالات اعتباری ویزا کارت می‌باشد.

این موضوع که دادستان کل ایالت اوهایو روی چه چیزی در حال تحقیق است، همچنان آشکار نیست. اما با این حال تاجران، کمپانی ویزا کارت (و در برخی موراد کمپانی مستر کارت) را متهم کرده‌اند که آن‌ها را به جای استفاده از روش‌های ارزان‌تر برای احراز هویت که در آن از یک پین کد برای تصدیق هویت دارندگان کارت استفاده می‌شود، مجبور به استفاده از شبکه‌های احراز هویت برای کارت‌های اعتباری کرده است. تاجران همچنین معتقد هستند که احراز از طریق پین امن‌تر از سیستم جدید و گران‌قیمت کنونی است که آن‌ها اصرار به استفاده از آن دارند.

وال‌مارت، کروگر و هوم دیپو هر کدام به خاطر روش‌های احراز هویت کارت‌های اعتباری، پرونده شکایتی علیه این کمپانی مطرح کرده‌اند. ویزا کارت می‌گوید که با درخواست‌های دادستان کل ایالتی DeWine همکاری‌های لازم را به عمل می‌آورد.

پس از بررسی‌های لازم دادستان کل با توجه به تحقیقات خود، تنها توانست تایید کند که در کارت‌های اعتباری، بر خلاف کارت‌های قدیمی که در آن فقط نوار مغناطیسی وجود داشت، تراشه تعبیه شده است.


تگ ها : تحقیقات دادستان اوهایو روی تغییرات اخیر ویزا کارت چه تفاوتی میان پی‌پال و ویزاکارت/مسترکارت وجود دارد؟ مسترکارت مستر کارت چیست کمپانی ویزا تجاوز 40 مرد به دختر 15 ساله در مالزی! امتناع فرماندار جمهوری‌خواه اوهایو از رای دادن به ترامپ زنده شدن مرده پس از 6 ساعت حضور در قبر ويديو [PDF]احکام اعدام و اجرای مجازات اعدام در سال 2013 آمريکا ۰۵ مهر ۱۳۹۶ page ۸ تیراندازی در ایالت اوهایو آمریکا 2 نفر کشته شدند مشکلات ویزای دانشجویی آمریکا در رشته ها و گرایش های خاص [بایگانی بهسین نگران تقلب در انتخابات سراسری امریکا هستم [PDF]شهامت، سرسختی و ابتکار، چگونه می تواند دنیا را تغییر دهد استیو کراشاو افزایش تقاضا برای ابزارهای پوشیدنی هوشمند [PDF]۱۳۹۳/۰۷/۲۹ بیگانه‌هراسی و منافع ژئوپلتیک در قوانین مهاجرت آمریکا: تارنگاشت احادیث خواندنی درباره صله رحم ویزا سرویس WWW.AKHZEVISA.COM پای کنگره نیز به رسوایی اخلاقی اخیر جامعه آمریکا کشیده شد [PDF]یک ایرباس بدهی سرخابی! برچسب ها [PDF]ثرومتند ترین و قدرمتندترین های جهان را بشناسید ادامه همکاری با تلگرام اخبار برگزيده آرشيو مطالب منتشر شده در کانال کانال خبرگزاری مهر د اطلاعاتو او عامه اړیکو ریاست [PDF]متین دفتری ـ1 مقاله روزنامه تهران ژورنال در تاریخ 12 سپتامبر 1960 اذعان کاخ سفید به دیدار داماد و مشاور سابق ترامپ با سفیر روسیه [PDF]رستوران ارکیده عفلش تبریک کریسمس ۲۰۱۸ افسر تحقیق فرو کردن خنجر به بدن در یک مراسم آیینی در اندونزی! + عکس ا اج یک زن به خاطر حرکتش در اعتراض به ترامپ دستگیری «محمدجواد ظریف» قلابی در شیراز جایزه ۲۲.۵ میلیون دلاری برای افشای تقلب مالی شورای ملی ایرانیان آمریکا – نایاکاخبار Archives دادستان کالیفرنیا از ترامپ شکایت کرد a ab abc abs ac acrobat add adobe adsl afc all am amd تکذیب شایعه دستگیری بهمنی و هلالی از زبان خودشان! فیلم آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود عامل حمله به مردم در نیویورک: احساس خوبی دارم / قصد داشتم تعداد coursera ضرورت مسئولیت پذیری دولت در حوادث جاده ای فعالیت غیراخلاقی ماساژورهای اینترنتی با جدیدترین روش احراز هویت آشنا شوید اخبار تلگرام باز [PDF]نمایندگی موتوژن کارت پرینتر zenius [PDF]استاندار تهران: مشارکت در انتخابات به مراتب بهتر از دوره قبل است NET 29 هوم دیپو آمار خانه های خسارت دیده کرمانشاه به ۸۳ هزار واحد رسید ازدواج انسان و روبات در راه است! گزارش‌ها دوشنبه ۰۹ اسد ۱۳۹۶ page ۷۴۹ هشدار! حتما تن ماهی را قبل از مصرف، بجوشانید/ مرگ پسر ۱۶ ساله در اثر تراکنش [PDF]نظارت مالیاتی بر تراکنش های باالی 5 میلیارد تومان در تروریست‌های واقعی آمریکا از کجا می‌آیند؟ جهان ۱۳۹۶/۰۷/۰۸ page ۸۹۶ انطباق اخبار دنیای فناوری اطلاعات لابی های دقیقه نودی برای رای اعتماد/تغییرات تاکتیکی اصولگرایان مهمترین عناوين روزنامه‌هاي امروز کشور26/5/92 762 by Bohloul Panjehbandpour پایگاه اطلاع رسانی بيان روز شهرستان پلدختر شبکه اطلاع رسانی بیان Searches related to تحقیقات دادستان اوهایو روی تغییرات اخیر ویزا کارت

نظرات




نماد