سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت در چیست؟ آیا این دو کمپانی اصلا با هم تفاوتی هم دارند یا در همه موارد شبیه به هم عمل می‌کنند؟ اگر به دنبال یک کارت اعتباری جدید هستید، شاید در انتخاب بین ویزا کارت و مسترکارت سردرگم شده باشید. برای اینکه در این تصمیم‌گیری به شما کمک کنیم، ویژگی‌های هریک از این شبکه‌ها و تفاوت‌های آن‌ها را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.اولین چیزی که باید بدانیم این است که شرکت‌های ویزا کارت و مسترکارت، صادرکننده کارت نیستند، بلکه کارت‌ها همگی توسط بانک‌ها صادر می‌شوند. ویزا کارت و مستر کارت، شبکه‌هایی هستند که پرداخت‌های بین بانک‌ها و مشتریان بانک‌ها را پردازش می‌کنند. با در نظر داشتن این موضوع، به طور کلی تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چندان زیاد نخواهد بود. البته هر دو شبکه‌ پرداخت، به دارندگان کارت مزایایی از جمله بیمه ماشین اجاره‌ای، امنیت پرداخت و محافظت در برابر سواستفاده ارائه می‌دهند.

هنگام انتخاب بین ویزا کارت و مسترکارت، به جای اینکه ویژگی‌های شرکت پردازشگر پرداخت را بررسی نماییم، مهم‌تر است که بدانیم بانک صادر‌ کننده کارت، چه امکاناتی را در ازای آن کارت اعتباری مانند جوایز، خرید، برداشت و انتقال مانده حساب معامله در اختیار ما قرار می‌دهد.

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت

 

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت

ویزا کارت و مسترکارت بیشتر شباهت دارند تا تفاوت! هردوی آن‌ها مزایای متنوعی دارند. بهترین مزیت، تخفیف در سفر و بسته‌های مربوط به تعطیلات است. اما به هر حال تفاوت ویزا کارت و مستر کارت هم یکی از عوامل ایجاد رقابت بین این دو است.

ویزا کارت دو سطح دارد: سطح پایه و ویزای امضا. بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده کارت‌های سطح پایه، خدماتی از قبیل پرداخت صدمه ناشی از تصادف ماشین غیر اجاره‌ای، ضمانت‌های تمدید شده خرید، پوشش خرید بدون تایید، کمک‌های اضطراری و جایگزینی فوری کارت را پوشش می‌دهند. کارت‌های ویزای امضا، شامل همه پیشنهادهای سطح پایه هستند؛ علاوه بر این، به عنوان یک سرویس نگهبان ۲۴/۷ و یک پورتال آنلاین، به صاحبان کارت ویزای امضا، خدماتی از قبیل دسترسی به تخفیف‌ها و دسترسی‌های ویژه به سرگرمی و ورزش و غذاخوری‌ و سفر و… را ارائه می‌دهد.

مستر کارت سه سطح دارد: سطح پایه، سطح جهانی و سطح ممتاز جهانی. ردیف پایه خدماتی شبیه ویزا دارد؛ به عنوان مثال، پرداخت صدمه ناشی از تصادف ماشین غیر‌ اجاره‌ای، محافظت علیه کلاهبرداری، کمک‌های سفرهای اضطراری، جایگزینی کارت و ضمانت‌های تمدید‌شده. مستر کارت یک سرویس قابل توجه دارد که ویزا ندارد: حفاظت از قیمت. اگر کالایی به مبلغی خریداری شود و حداکثر تا ۶۰ روز بعد از خرید، مبلغ آن کاهش یابد، مستر کارت اختلاف را پرداخت خواهد نمود، بنابراین در این شرایط، مسترکارت از ضرر شما جلوگیری می‌نماید.
توجه داشته باشید اگر چه ویزا کارت به خودی خود، پیشنهاد حفاظت از قیمت ندارد، اما بعضی از بانک‌هایی که ویزا کارت صادر می‌کنند، از تغییرات قیمت محافظت می‌نمایند.

تفاوت ویزا کارت و مستر کارت

 

آیا تفاوت ویزا کارت و مستر کارت اهمیتی هم دارد؟

هنگامی که برای انتخاب کارت اعتباری، مزایای انواع کارت‌ها را را باهم مقایسه می‌کنید، بهتر است به جای بررسی مزایای شرکت پردازشگر، به مزایایی که بانک صادر کننده کارت ارایه می‌دهد بپردازید. این خدمات عبارتند از: پاداش ثبت نام، جوایز خرید، برداشت و نقاط یا مسافت‌ها. حفاظت خرید از قبیل تمدید ضمانت یا تطبیق قیمت و خدمات مربوط به سفر مانند کیسه‌های چک رایگان و یا دسترسی به سالن فرودگاه. به خاطر داشته باشید این موضوع که شما واجد شرایط دریافت کدام کارت باشید به اعتبار شما بستگی دارد. بهترین امکانات کارت اعتباری برای افرادی است که اعتبار بسیار خوبی دارند، البته برای افرادی که اعتبار متوسطی دارند هم کارت‌های اعتباری مناسب ​​وجود دارد؛ حتی کسانی که پیشینه اعتباری خوبی ندارند و برای بازسازی سابقه اعتباری بد خود تلاش می‌کنند هم می‌توانند گزینه‌های خوبی در میان کارت‌های اعتباری پیدا کنند.

 نتیجه نهایی در مورد ویزا کارت و مستر کارت

شاید انتخاب بین ویزا و مسترکارت برای برخی افراد، تفاوت جزئی داشته باشد؛ اما بهتر است وقت خود را صرف این کنیم که بانک صادر کننده چه مزایایی در ازای کارت ارائه می‌دهد، مثلا خرید، برداشت و پاداش درآمد. با این کار، مزایای بیشتری نصیب شما خواهد شد.


تگ ها : تفاوت ویزا کارت و مسترکارت تفاوت ویزا کارت و مستر کارت در کدام ویژگی ها است؟ ویزا یا مسترکارت کدام بهتر است؟ تفاوت ویزا کارت پریپید و ویزا کارت دبیت بررسی تفاوت های ساختاری میان ویزا (Visa) و مسترکارت (Master) ویژن کارت ایرانیان فرق مسترکارت و ویزا کارت چیست؟ تفاوت ویزا کارت و مستر کارت چیست؟ مقایسه ویژگی مسترکارت ها تهران کردیت کارت: ویزا بهتر است یا مستر؟ تفاوت بین مستر کارت و ویزا کارت چیست؟ » آسمونی Vpayment انواع کارت های اعتباری بین الملل همه چیز درباره Master card و Visa Card مستر کارت یا ویزا کارت ، کدام بهتر است ؟ تفاوت ویزا کارت با مسترکارت در چیست؟ تفاوت بین مستر کارت و ویزاکارت چیست؟ تفاوت و ویژگی انواع کارت های اعتباری بین المللی ویزا کارت یا مستر کارت • اقتصادی • مجله آنلاین کارت‌های بدهی و اعتباری و تفاوت آن‌ها مستر کارت فیزیکی انگلستان تفاوت بین مستر کارت و ویزا کارت چیست؟ وبلاگ جهان کارت ویژگی های کارت اعتباری کد امنیتی کارت مستر کارت ویزا کارت و مستر کارت بین المللی فیزیکی با نام تمامی خدمات پرداخت آنلاین ارزی خدمات ارزی پرشین دانشجو چگونه کارت اعتباری بگیریم آشنایی با کارت های اعتباری بین المللی و روش استفاده از آنها انواع ویزا کارت و ویژگی آن ها کردیت کارت چیست و داشتن کردیت کارت چه کاربردی دارد بایگانی‌ها دسته‌بندی نشده آنچه از مستر کارت و ویزا کارت در ایران نمیدانید درباره ویزا کارت – مجیک کارت آشنایی با کارتهای اعتباری پرداخت، صدور کارت های اعتباری، ویزا مستر، پرداخت Paypal بیت کوین چگونه ویزا کارت یا مسترکارت تهیه کنیم Myvisacard.ir » صدور کارت اعتباری مستر کارت، ویزا کارت فیزیکی و ویزا کارت غیر فیزیکی 150 دلاری بین الملل ویزا کارت مجازی 5$ (مناسب برای وریفای پی پال آدرس آمریکا و تمامی ویزا کارت صدور ویزا کارت صدور مستر کارت پی پال انواع کارت های مجازی و فیزیکی بین المللی و تفاوت هایشان را بشناسید سوالات متداول و راهنمایی های مورد نیاز فلایتیو ویزا کارت و مستر کارت چیست و چه استفاده‌ای دارد؟ پرسش و پاسخ ویزاکارت مسترکارت گیفت کارت چیست؟ چرا ثبت کبیر؟ آیا ویزاکارت و مسترکارت به ایران می آیند؟ صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت Pana 27 شماره کارت اعتباری تقلبی خرید گیفت کارت ویزا VisaCard به چه شکل است پرداخت ارزی سيمكارت مستركارت ويزاكارت (@arian بانک صادرات ایران visacard.irani @visacard.irani Instagram Profile ویزا کارت مجازی 10$ آمریکا [DOC]بررسي وضعيت كارت اعتباري در ايران visacard.irani (@visacard.irani) شرکت کیاسان کارت با 100 درصد تخفیف در تهران Rich max نگاهی به مزایا و معایب کارت اعتباری کارت اعتباری چیست؟ تفاوت صادر کننده کارت و شبکه بانکی چگونه در ایران مسترکارت یا ویزا کارت فیزیکی تهیه کنیم؟ بانک سینا Searches related to تفاوت ویزا کارت و مستر کارت در کدام ویژگی ها است؟

نظرات




نماد