سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

مستر کارت که یکی از کمپانی‌های بزرگ فعال در زمینه پرداخت‌های بین‌المللی است و سهم ۳۰ درصدی این بازار را در دست دارد، اخیرا از روش جدیدی رونمایی کرده است که با هدف تسریع پرداخت‌‌ با دستگاه‌های کارت‌خوان (POS) که اصطلاحا آن را Chip-and-Pin می‌نامند، طراحی شده است. تفاوت این کارت‌ها با کارت‌هایی که دارای نوار مغناطسی هستند، در این است که کارت‌های chip-and-pin مانند کارت‌های تلفن دارای یک چیپ بر روی خود است و از همان قسمت وارد دستگاه کارت‌خوان شده و برای استفاده از آن باید یک pin وارد کرده و تا پایان انجام تراکنش نمی‌توان کارت را از دستگاه خارج کرد.

مستر کارت اعلام کرد که با همکاری کمپانی‌های Verifone و Global Payments، تکنولوژی جدید خود را در پایانه‌های کارت‌خوان پیاده‌سازی خواهد کرد. هدف اصلی این روش کاهش چشمگیر زمان انتقال پول از حساب خریدار به حساب فروشنده و ایجاد تجربه‌ای مثبت برای فروشندگان و خریدارانی است که از روش پرداخت POS برای تراکنش‌های خود استفاده می‌کنند. از سال ۲۰۱۵ در آمریکا به جای استفاده از کارت‌های اعتباری و دبیت کارت‌ها، از کارت‌های قابل استفاده در دستگاه‌های کارت‌خوان استفاده شده و این روند رو به افزایش است.

مستر کارت

اما این رویه برای مشتریان و فروشندگان خیلی نا‌امیدکننده بوده است. برخی از فروشندگان نمی‌توانستند پایانه‌های پرداخت خود را برای پذیرش استانداردهای جدید آپدیت کنند و حتی در صورت پذیرش، کارت‌خوان‌های جدید در مقایسه با کارت‌های دارای نوار مغناطیسی، زمان بیشتری برای پردازش کارت‌های Chip-and-Pin نیاز داشتند.

با فناوری جدید مستر کارت، سرعت پردازش تراکنش‌ با کارت‌های چیپ‌دار در هر جای دنیا بین ۸ تا ۱۳ ثانیه خواهد بود. مستر کارت اعلام کرد که فناوری جدید آن تحت عنوان «M/Chip Fast» سرعت تراکنش کارت‌های چیپ دار را برابر با کارت‌های دارای نوار مغناطیسی خواهد کرد. کمپانی Verifone این فناوری جدید را در تمام دستگاه‌های POS خود در سراسر ایالات متحده آمریکا قرار خواهد داد.

مستر کارت اولین کمپانی ارائه دهنده خدمات مالی نیست که این مشکل را در مورد کارت‌های خود حل می‌کند. سال گذشته کمپانی Square از کارت‌خوان‌های جدید کارت‌های چیپ‌دار خبر داد، که ادعا می‌کرد می‌تواند سرعت تراکنش کارت‌های چیپ‌دار را تا ۲۵ درصد کاهش دهد.

ارائه خدمات و فناوری‌های جدید از سوی شرکت‌های خدمات مالی یکی از روش‌های رایج و قدرتمند آن‌ها در مطرح کردن خود در بازار و جلب مشتری بیشتر است. باید دید کمپانی مستر کارت می‌تواند به وعده‌ خود در مورد این فناوری عمل کند؟ در این صورت موفقیت بزرگی نصیب این کمپانی شده و آن را یک گام از رقبا جلوتر می‌راند.


تگ ها : طرح فوری مستر کارت برای سرعت بخشیدن به پرداخت‌ با دستگاه کارتخوان مطالب مرتبط با برچسب "ویزا" پرداخت دستگاه برای chily مطالب مرتبط با برچسب "کارت" کارت‌های تراشه‌دار چیستند و چگونه کار می‌کنند؟ هزینه کارت کشیدن‌ روی کارتخوان‌ چقدر است؟ پایانه فروشگاهی مسترکارت (POS) [PDF]بهار پايانه فروش (POS) سيار Images about #کارت از عابر بانك ها چقدر پول مي توانيد انتقال بدهيد نحوه تسويه حساب با دارندگان دستگاه كارتخوان 30 میلیون کارت بانکی غیرفعال در ایران وجود دارد! [PDF]سال چهارم، شامره اول از رسی دوم، دی ماه 1394 صدور ویزا کارت کارت شرکت بانکداری الکترونیک #كارتخوان hashtag on Twitter معرفی راهکار جدید زنجیره بلوک IBM برای افزایش سرعت بانک صادرات ایران کارت شهروندی به کار تاکسیرانان زنجانی نیامد ضرورت نصب کارت خوان در تا ی ها مشکلات حوزه حمل و نقل با استفاده از وام ازدواج استخدام بانک تسهیلات بانک بانک تو اخذ وام دسته‌بندی کارت هوشمند کارت لویالتی بادران پارس نیرو BPN عصر اعتبار بایگانی‌های اخبار بانکداری الکترونیک [DOC]بانکداری الکترونیکی یکی از ارکان توسعه فناوری اطلاعات [PDF]ارزگلستـان جهان ارز خصوصی » Blog Archive » کدام بانک بهتر است؟ عصر بازار سایر چنانچه تقسيم ارث در گواهينامه انحصار وراثت ارائه شده به پرداخت معلمان بانکداری الکترونیک در ایران نیوزهاب پیشرفت های بانکداری الکترونیک در ایران پرداخت الکترونیک(5) [PDF]تحول یا بازنگری بانکداری الکترونیک و سیرتحول آن در ایران [PPT]احراز هويت شهر سخت‌افزار #کارتخوان images and photos posted on Twitter [PDF]اقتصادنوین«؛ نخستین بانک خصوصی کشور 12ساله شد اپل آیدی ۸ روش کلاهبرداری از کارت‌های بانکی عصر خودرو [PDF]bankdari elektronik انتقال وجه بانکداری نوین $ بانکداری الکترونیکی [PDF]پاکستان 1167 تجربیات اولین ورود ( لندینگ) [بایگانی] دستگاه کارتخوان سیار بانکی [PDF]بانک گردشگری شركت برتر از نظر رشد سريع معرفی شد طرح ستاره شدن مشتریان کارتخوان سداد در مورد مصرف انرژی بالای بیت کوین چه کاری می‌توانیم بکنیم؟ پرینترهای لیزری چطور کار می کنند؟ افتانا مزایای کارت اعتباری ویزا و مستر آرشیو اخبار تلگرام باز خدمات چاپ بررسی اقلیم معتدل و مرطوب خرید عینک آفتابی قابلیت کارت ویزا حساب تمامی دلار ویزا کارت قابلیت شارژ ماهانه جانشین پول واقعی / 258584

نظرات




نماد