سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

اوایل ماه مه ۲۰۱۷، کمپانی ویزا کارت طی اطلاعیه اعلام کرد که به موسسات مالی همکار خود که به صدور ویزا کارت می‌پردازند کمک خواهد کرد تا بتوانند به مشتریان خود، مدیریت سفارشی کارت‌های دیجیتال ارائه دهند. با رشد اینترنت اشیا (IoT)، مشتریان روز به روز بیشتر از پرداخت‌های خودکار استفاده می‌کنند.ویزا کارت برای کمک به کاربران، جهت مدیریت و کنترل بهتر کارت‌های خود در حال ایجاد قابلیت‌های پیشرفته‌ای است که مکمل کاربردهای فعلی کمپانی ویزا کارت است. این قابلیت‌ها در اختیار شرکت‌های صادرکننده‌ کارت‌های ویزا قرار می‌گیرد تا بتوانند از طریق کانال‌های بانکداری آنلاین و موبایل، آن‌ها را در اختیار صاحبان کارت‌ها قرار دهند. وقتی قابلیت‌های جدید پیاده‌سازی شوند، به موسسات صادرکننده ویزا کارت این امکان را می‌دهند تا خدماتی به مشتریان ارائه دهند تا مشتریان با استفاده از نسخه‌ دیجیتالی ویزا کارت‌های خود، کنترل بیشتری روی نحوه‌ پرداخت‌ها، محل پرداخت‌ها و فرد دریافت‌کننده داشته باشند.

خدمات جدید بر مبنای قابلیت‌های سرویس ویزا توکن (VTS) است که صادرکنندگان کارت‌ها را قادر می‌سازد تا بسته‌های خدماتی سفارشی و قابل تغییر، بر اساس نیاز مشتری را به صاحبان ویزا کارت ارائه دهند. سرویس ویزا توکن اطلاعات حساس حساب، مانند شماره حساب ۱۶ رقمی، تاریخ انقضا و کد امنیتی که بر روی کارت‌های پرداخت حک شده است را با یک شناسه‌‌ دیجیتال منحصر به فرد جایگزین می‌کند که می‌توان بدون ارائه‌ جزئیات واقعی حساب، از آن برای پردازش پرداخت‌ها استفاده کرد.

ویزا کارت

این قابلیت‌های جدید این امکان را فراهم می‌کند که وقتی مشتری، ویزا کارت جدید خود را از یک موسسه‌ مالی درخواست کرد، بتواند قبل از اینکه کارت با پست به دستش برسد، وارد اپلیکیشن موبایل بانک آن‌ها شده و جزئیات کارت خود را به یک کیف پول دیجیتال یا فروشگاه آنلاین وصل کند.

علاوه بر این، صادرکنندگان کارت می‌توانند به صاحب کارت این اختیار را بدهند تا دسترسی محدود به کارت خود را از طریق کیف پول دیجیتال، فروشگاه‌های دارای پرداخت خودکار، شرکت‌های تجارت الکترونیک و اینترنت اشیا در اختیار کاربر دیگری قرار دهند. در این صورت، صاحبان ویزا کارت می‌توانند دسترسی کارت دیجیتال خود را بدون ارائه‌ کارت فیزیکی یا اطلاعات کامل حساب، در اختیار افراد مورد اعتماد خود قرار دهند.

جیم مک کارتی، نایب رئیس بخش اجرایی، نوآوری و همکاری‌های استراتژیک در کمپانی ویزا کارت می‌گوید:

«با گسترده‌تر شدن ارتباط میان مشتریان، اهمیت مدیریت فعالیت‌های پرداختی دیجیتال، در یک مکان مرکزی روز به روز برای صاحبان کارت‌ها با اهمیت‌تر می‌شود. با قابلیت‌های جدید ارائه شده توسط کمپانی ویزا کارت، ما به موسسات مالی همکار خود این قدرت را می‌دهیم تا کنترل بهتر و امنیت بیشتری را در اختیار مشتریانی که از پرداخت‌های خودکار استفاده می‌کنند، قرار دهند».

ویزا کارت

در ضمن کمپانی ویزا کارت در حال توسعه‌ی API مخصوص شناسایی ویزا کارت‌های ثبت شده در فروشگاه‌های دارای پرداخت خودکار است، که جزئیات فروشگاه‌هایی که مشتری اطلاعات کارت خود را در اختیار آن‌ها قرار داده است را به صادرکنندگان کارت‌ها ارائه می‌دهد. این API سابقه‌ تراکنش را اسکن کرده و تراکنش‌های خودکار، مانند پرداخت قبض و حق اشتراک را شناسایی می‌کند و اطلاعات دقیقی از محلی که مشتریان اطلاعات کارت خود را در آن ذخیره کرده‌اند، در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. علاوه بر این، با استفاده از این API، صادرکنندگان از بروزرسانی کارت‌های مشتریان خود در صورت صدور مجدد به علت منقضی شدن یا گم کردن کارت مطلع خواهند شد. قابلیت‌های جدید در سال ۲۰۱۸ در اختیار صادرکنندگان ویزا کارت در آمریکا و استرالیا قرار خواهد گرفت. باید دید آیا کمپانی ویزا کارت می‌تواند با ارائه قابلیت‌های جدید و مبتنی بر نیاز مصرف‌کننده، سهم ۵۱ درصدی خود را از بازار پرداخت‌ و تراکنش‌های مالی سراسر جهان حفظ کرده و یا افزایش دهد؟


تگ ها : ویزا کارت ویژگی های مدیریتی جدید کارت های خود را معرفی می کند ویزا کارت در پی ساخت نسل جدیدی از پرداخت های اینترنتی است کارت های پیش پرداخت رقیب جدید حساب های بانکی همه چیز درباره کارت های ارزی بین المللی نظیر کارت اعتباری کارت دبیت ویزا کارت (Visa Card)/ مستر کارت (Master Card) چگونه کار می کنند بایگانی معرفی کارت های بانکی سوالات متداول ویژگی های ویزا کارت بایگانی مقایسه ویژگی مسترکارت ها تفاوت صادر کننده کارت و شبکه بانکی چه کارتی بخرم؟ پورتال شاپرک کارت اعتباری چیست؟ نیک پی خدمات ارزی پرشین دانشجو [PDF]نشريه الکترونيک تعاوني اعتبار (شماره 16 ابان ماه 1396) کارت اعتباری ( credit card ) چیست و با کارت بدهی (debit card) چه امنیت اطلاعات [PDF]اقامت و کار در اتریش تحقیق سامانه کارت های هوشمند كارت اعتباري چيست؟ صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت Rich Card گوگل وبمستر آغاز مذاکرات همکاری میان بانک سرمایه و بانک توسعه اعتباری مجارستان ایرانیان کی صاحب کارت اعتباری بین المللی می شوند؟/بزرگترین نقش کارت های اعتباری به عنوان ابزارهای تجارت الکترونیک دانا فایل: ساخت ویزا کارت،فایل رایگان (حتمآ بازدید کنید) باشگاه مشتریان گارمین سه محصول جدید پوشیدنی و یک امکان پرداخت موبایلی معرفی کرد بانک صادرات ایران محل و اوج شانگهای کامل شرکت 8خصوصیت مهم مدیران که موجب موفقیت در کسب‌وکار می‌شود استراتژيهاي تعيين جايگاه (Market Positioning) افزایش فالوور اینستاگرام با ربات Instagress ویژگی های یک مدیر محبوب و مقبول مطالب مرتبط با برچسب "معرفی" مدیریت پول و مدیریت بدهی را می آرشیو اخبار – Ehtemam/اهتمام [PDF]Ticino in Breve پشتیبانی نرم افزار برای جاسوسی بر روی تلفن همراه چیزهایی که باید درباره بیت کوین بدانید – ارز دیجیتال [PDF]گزارش پنجمین همایش بانکداری الکترونیک با مرور پورتال شرکت کاشف: صفحه اصلی اوبر با همکاری ویزا کارت اعتباری صادر می‌کند ویژگی های یک مدیر خوب آشنایی با کارتهای هوشمند سوخت [PDF]نهانش (توکنيزاسيون) آخرین اخبار گفتگوی ماهنامه بانکداری آینده با فرامرز خالقی مدیرعامل هلدینگ سداد ایلنس (elance) چیست ؟ سرآمد Pana 28 کارت اعتباری بین المللی بانک سامان مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری برنامه استانی کبک سال 2017 پرسش های متداول اختصاصی: بررسی خنک کننده کولرمستر Master Air Pro 4 FarhadExchange (farhadexchange) بیت کوین [PDF]Willkommen in Deutschland – Informationen für Zuwanderer پایان نامه کارت های هوشمند FarhadExchange (@farhadexchange) [PDF]شهریور و مهر دکه ی خبر دنیای تکنولوژی و فناوری/تاریخ انتشار، شنبه 9 دی ۹۶ فـــراتـــرازبـــانــــک ساخت حساب گوگل والت (Google Wallet) و شارژ آن مبانی سئو تن تلگرام و خرید پول تلگرام چیست؟ طراحی فروشگاه آنلاین هدیه سارپیدا Searches related to ویزا کارت ویژگی های مدیریتی جدید کارت های خود را معرفی می کند

نظرات




نماد