سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ویزا کارت اعتباری که براق و نقره‌ای رنگ است، همان چیزی است که یک میلیونر، ۲۰۰ دلار در سال می‌پردازد تنها برای اینکه آن را در کیف پول خود داشته باشد. این کارت‌ها به صورت اختصاصی تهیه شده‌اند و فقط فروشگاه‌های مشخصی آن را می‌فروشند. میلیونرها عاشق ویزا کارت نقره‌ای هستند. آندره توییگی فارست، مدیر عامل اجرایی و رئیس هیئت مدیره شرکت فورتسکیو متال، یکی از طرفداران سرسخت این کارت نقرهای است.ویزا کارت نقره‌ای مثل بقیه‌ کارت‌‌های اعتباری جدید آمریکن اکسپرس نیست. این کارت رفاه دولتی که به صورت Cashless یا بدون پرداخت پول نقد است، ابتدا در مناطق جنوب و غرب استرالیا عرضه شد. بسیاری نگران هستند که به زودی ویزا کارت نقره‌ای کارت در کل منطقه فراگیر شود. اتحادیه‌ کارگران بیکار در استرالیا گفت که به نظر می‌رسد بودجه‌ رسمی این کارت در ۹ ماه می به صورت رسمی اعلام شود.

کیت زیزیس، هماهنگ کننده‌ شعبه‌ ملی AUWU به روزنامه‌ نیو دیلی گفت:

با توجه به شنیده‌ها، ویزا کارت نقره‌ای قطعا در آینده فراگیر خواهد شد. ما پرس و جویی از بخش امنیت اجتماعی و بخش ارائه‌دهنده‌ کارت به عمل آوردیم، هنوز جوابی دریافت نکرده‌ایم و این موضوع به نظر مشکوک می‌رسد. اگر این کارت در دنیا همه گیر شود، عواقبی نیز به همراه خواهد داشت. ما فکر می‌کنیم که از عواقب همه‌گیر شدن این کارت اعتباری، جبهه‌گیری فقر و ناتوانی و احتمالا افزایش بی‌خانمانی خواهد بود که هم اکنون نیز در اطراف استرالیا اوضاع وخیم است.

ویزا کارت

دولت استفاده از این کارت‌ها (کارت رفاه بدون پرداخت) را به مدت ۱۲ ماه در مناطقی از واشنگتن آغاز کرد. دریافت‌کنندگان تسهیلات در این جوامع، که اغلب آنها بومی هستند، ۸۰ درصد از پرداخت‌های رفاهی خود را با کارت‌های نقره‌ای انجام دادند. با این کارت‌ها نمی‌شود الکل خرید یا قمار کرد. ۲۰ درصد باقیمانده‌ خریدها، با حساب‌های بانکی عادی پرداخت می‌شده‌اند.

یک بررسی مستقل توسط ORIMA Research که مورد استقبال حکومت ترنبال در استرالیا قرار گرفت، گزارش داد که بر اساس داده‌های نظرسنجی، مشخص شده است که این کارت استفاده از الکل و مواد مخدر و قمار بازی را کاهش داده است. اگرچه در این نظر سنجی مشخص شد که ۴۹ درصد مشارکت‌کنندگان معتقدند که زندگی آن‌ها به نسبت قبل بدتر شده است و از هر ۵ شرکت‌کننده، ۴ نفر معتقد بودند که هیچ یک از نتایج مثبت این آزمایش محقق نشده است. گروه وکلای ACOSS، تکیه‌ بیش از اندازه بر شواهد تجربی و شخصی به جای شواهد واقعی را مورد انتقاد قرار داد.

ویزا کارت

آندره فارست معمار ویزا کارت نقره‌ای و همچنین به دنبال گسترش دامنه‌ استفاده از این کارت و تبلیغ تلویزیونی آن است. نگرانی‌های بسیاری در مورد کارت وجود دارد. به عنوان مثال، فهرست تاجرانی که توسط این کمپانی مورد قبول واقع شده‌اند، شامل افراد حرفه‌ای مثل دکترها، وکلا و حسابداران نیست. فروش اینترنتی این ویزا کارت اعتباری ممنوع است و همچنین فروشگاه‌ها مجاز هستند که از پذیرش این کارت خودداری کنند. زوج‌ها نیز اجازه‌ اشتراک‌گذاری کارت بین یکدیگر را ندارند.

مخالفان از این که کارت دسترسی به اجناس ارزان قیمت را محدود می‌کند، هشدار داده‌اند. این موضوع ممکن است بی‌خانمانی و فقر را گسترش دهد. به دلیل افزایش نا امیدی، ممکن است آمار جرم و جنایت بین قشر فقیر را افزایش دهد و در مقابل سود شرکت‌های مالی را افزایش دهد.

خانم زیزیس می‌گوید: فروشگاه‌های بسیاری در مناطق روستایی یا غیر شهری دستگاه کارت‌خوان مخصوص این کارت‌ها یعنی Eftpos را ندارند. همچنین موسسه‌های خیریه بسیاری هنوز Eftpos ندارند و فقط پول نقد قبول می‌کنند. بازار کشاورزان، بازارچه‌های محلی، دست‌فروشان و کهنه‌فروشان همچنان با پول نقد سر و کار دارند.

ویزا کارت

در حال حاضر گمان‌زنی‌ها در مورد گسترش این ویزا کارت اعتباری را متوقف کرده‌اند، تا سال بعد که برای آخرین بار به صورت آزمایشی از آن استفاده می‌کنند و نتیجه‌ نهایی را اعلام کنند. سناتور راچل سیوارت، که یکی از مخالفان سرسخت این کارت است، به روزنامه‌ نیو دیلی گفت که دولت بدون در نظر گرفتن پیامدهای آن در پی گسترش استفاده از ویزا کارت نقره‌ای است. سناتور هشدار داد که سرپرستان، افراد معلول، دانش‌آموزان و کسانی که در جست و جوی شغل هستند، همگی بخشی از این آزمایش بوده‌اند.


تگ ها : ویزا کارت لاکچری، کارت اعتباری مخصوص افراد خاص خدمات ویزا کارت و مستر کارت صدور انواع کارت های اعتباری شرکت کیاسان کارت با 100 درصد تخفیف در تهران ویزا کارت کارت های اعتباری: ویزا کارت، مسترکارت کارت ویزیت خاص Images about #کارت tag on instagram بیت کوین اسپانسر شدن برای همسر Setare paytakht Images about #مسترکارت tag on instagram برچسب تور دبی تابستان Images tagged with #سیمکارت on instagram Images about #مزایای tag on instagram ۰۹۱۲ Photos & Videos on Instagram مجله گردشگری آژانس هواپیمایی پارسین سیر پارس #زیر #سیم #سیمکارت Instagram viewer Photos and Videos کدامیک از یارانه بگیران کارت خرید 5 میلیونی می گیرند؟ Tag : #۰۹۱۲ Instagram Pictures • InstaRix سفری از آناتولی برفی به مدیترانه آبی ( سفر زمینی به ترکیه) رایگان، یک سفر نامه درباره آفریقا بخوانید سفرنامه کنیا Images about #بنگاه on Instagram بهترین هتل های تور تایلند سفرنامه سن پترزبورگ تیر 96 تور دبی Images about #پوز tag on Instagram Search Results for: درام تلگرام باز Tag : #سیمکارت Instagram Pictures سازمان حمایت #سیمکارت Images about #سیم Images about #تجربه مهاجرت به آمریکا Images about #اکراین tag on Instagram Most Popular Photo From Around The World tagged with #سیم Images tagged with #کارت Images about #سفارت tag on instagram سفر و گردشگری گردنبند طرح دوربین عکاسی لاکچری طلایی و مشکی سیم راهنمای روزهای اول برای تازه واردان به كانادا [بایگانی] Images about #مسترگجت tag on instagram عبور شاخص کل از 98 هزار واحد #تماس Instagram viewer Photos and Videos همه چیز در مورد بیت کوین فرمانده مرزبانی استان ایلام: تردد زائران اربعین حسینی نسبت به سال قیمت 3 هزار دلاری تور ایران برای آمریکایی‌ها Images & Videos about #فیلمهای tag on Instagram SoMin Instagram عصر اعتبار Images tagged with #raspna گیفت کارت بخریم یا نخریم آگهی‌ها و نیازمندی‌های موبایل و تلفن آگهی‌های سیم کارت Images tagged with #پوز on instagram online instagram آسان ترین و سریع ترین راه های پولدار شدن آریا مال Aria Mall Photos & Videos tagged with #پیامکی on Instagram Images about #MasHhad tag on instagram Images tagged with #بنگاه on instagram online instagram خواب تعبیر رویای دیدن آرایش دادن تعبیر خواب خواب دیدن آرایش خواب ترجمه خاطرات شهید مجید شهریاری به زبان عربی راهنمای سفر به استانبول – بیا استانبول جستجوی آموزش روبان دوزی روی کیف برای مبتدی بایگانی: تجارت

نظرات




نماد