سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ویزا کارت موناکو بهترین کارت ارز رمزپایه در دنیا که طی مدت ۳ روز، ۳ میلیون دلار رشد داشته، اخیراً یک برنامه بازپرداخت سریع را منتشر کرده است.کمپانی تکنولوژی موناکو GMBH، شرکتی که از کارت و اپلیکیشن ویزا کارت موناکو پشتیبانی می‌کند، اخیرا اولین برنامه بازپرداخت دنیا را منتشر کرده است . صاحبان شرکت ویزا کارت موناکو از مبلغی بالغ بر ۱۰ درصد جوایز بازپرداخت سریع در مورد شرکت‌های عضو برخوردار می‌شوند.Kris Marszalek بنیان‌گذار تکنولوژی موناکو می‌گوید:اپلیکیشن و ویزا کارت موناکو به کاربران خود امکان خرج کردن، ارسال و تبدیل پول در نرخ ارزهای بین بانکی بسیار خوب را می‌دهد و به ازای هر ۵۰۰ یورویی که خرج می‌کنند، ۳۰ تا ۴۰ یورو برای آن‌ها پس‌انداز به دنبال خواهد داشت. ما این استراتژی را به‌طور مضاعف اعمال می‌کنیم تا سطح پس‌اندازی که کاربران می‌توانند به آن دست یابند را افزایش دهیم و آن را حتی به بیشتر از حدی برسانیم که با برنامه گزارش بهترین جوایز بازپرداخت دنیا ممکن می‌شود.

بعد از انجام یک معامله در یکی از شرکت‌های عضو، فورا ۱۰ درصد از ارزش معامله به اپلیکیشن کیف پول موناکو دارندگان ویزا کارت موناکو واریز خواهد شد. این اعتبار بر اساس ارز داخلی تکنولوژی موناکو، یعنی MCO است که از ۱۹ ژوئن ۲۰۱۷ قابل تبدیل به انواع ارزهای مختلف است. کاربران به راحتی می‌توانند MCO‌های خود را به بیت کوین، Ether و همچنین دلار آمریکا، یورو و دیگر ارزهای بدون پشتوانه تبدیل کنند.

مارسزالک در ادامه می‌گوید:

ترکیب نرخ ارزهای بین بانکی عالی با بازپرداخت سریع، به طور بالقوه می‌تواند پس‌انداز مشتریان ما را در یک معامله به ۱۵ تا ۱۸ درصد برساند. این کار تا به‌حال سابقه نداشته است. اعتبار این ایده به‌طور کامل متعلق به جامعه کاربران موناکو است. کاری که ما می‌کنیم این است که به چیزهایی که کاربرانمان از محصول می‌خواهند، گوش می‌کنیم و خواسته‌های آن‌ها را به سرعت اجرا می‌کنیم. اگر فروشگاهی هست که شما می‌خواهید در این برنامه عضو باشد، لطفا به کانال ما به نشانی slack.Mona.co ملحق شوید. در این کانال کاربران برای ایجاد فهرست پلتفرم موناکو مشارکت می‌کنند و رای می‌دهند.

ICO موناکو در ۱۸ می ‌راه‌اندازی شد و در ۹۰ دقیقه به هدف رسید و در سه روز اول، سه میلیون دلار افزایش داشت. بیش از ۱۵۰۰ مشارکت در همان تاریخ صورت گرفت و جنگ مناقصه برای نسخه محدود ویزا کارت سیاه موناکو همچنان ادامه دارد. قیمت آن در حال حاضر به ۲۵۰۰۰۰ دلار رسیده است.

کارت ویزای موناکو

آقای مارسزالک در مورد ICO این‌گونه نظر می‌دهد:

ما ICO را بدون هیچ‌گونه بازاریابی راه‌اندازی کردیم و اعتقاد داشتیم که این محصول آن‌قدر قوی هست که به‌خاطر خودش یه فروش رود. جامعه به سرعت فهمید که ما چه چیزی ساخته‌ایم و بلافاصله ارزش فوق‌العاده آن را دید. گروه ما دارد روی بهتر کردن محصول به سختی کار می‌کند و ما بسیار خوشحالیم که این موضوع به‌واسطه کاربران ما تشدید شده است. همچنین ما مدیون استقبال گرمی که از جامعه دریافت کرده‌ایم، هستیم و مطمئنیم که بیش از ۱۵۰۰ نفر از اعضای جامعه با مشارکت درICO به ما پیوسته‌اند.

 

نسخه محدود شده ویزا کارت سیاه موناکو

در ادامه آقای مارسزالک می‌گوید:

برای قدردانی و پاداش دادن به پشتیبانان اولیه، یک نسخه محدود شده از ویزا کارت موناکو یعنی کارت سیاه را ایجاد کردیم.

کارت‌های شماره ۰۰۱ تا ۹۹۹ بین مشترکان ICO پخش خواهد شد. کارت‌های سیاهی که شماره آن‌ها از ۰۰۱ تا ۴۹۹ باشد، به مشترکان اصلی دارای ETH اختصاص داده خواهد شد. کارت‌های سیاه از شماره ۵۰۰ تا ۹۹۹ به سریع‌ترین مشترکان بر اساس مهر مدت اشتراک ETH آن‌ها اختصاص داده خواهد شد. مدیریت کارت‌های سیاه از طریق Mona.co امکان‌پذیر است و به‌طور خودکار در زمان واقعی در طول ICO به روز خواهد شد.

ویزا کارت موناکو

آقای مارسزالک اضافه می‌کند:

ما از دیدن اینکه ویزا کارت سیاه موناکو شماره ۰۰۱ بیش از ۲۵۰۰۰۰ دلار قیمت خورد، شگفت‌زده شدیم. چیزهایی که در جنگ مناقصه‌ای اتفاق می‌افتد، باورنکردنی است. ما به دنبال این هستیم که با این جامعه شگفت‌انگیز همکاری کنیم تا بتوانیم بهترین محصول ممکن را به بازار ارائه کنیم.


تگ ها : ویزا کارت موناکو برنامه بازپرداخت سریع خود را منتشر کرد ویزا کارت موناکو موناکو، دبیت کارت بیت کوین و اتریوم عرضه می کند پرداخت ها با پی پال چطور انجام می شوند و انواع روش های پرداخت با پی پال پرداخت، صدور کارت های اعتباری، ویزا مستر، پرداخت Paypal بیت کوین مراحل و راهنمای ویزای شینگن لهستان – تجربه شخصی استفاده کسب و کارهای تجارت الکترونیک از ارز رمزنگاری شده اخبار اخذ اقامت اروپا و پاسپورت اروپا، اخذ پاسپورت گرانادا و دومینیکا از "توریستی" و دسته جمعی متقاضیان پناهندگی از اتحادیه اروپا [PDF]14 varzesh.indd مباحث مربوط به بانک یا خرید اسکناس در سوئد [بایگانی] ستایش سرمربی موناکو از فالکائو .:CaspianGC سرور :. Caspian fas pes وقت سفارت ایتالیا WikiZero فعلا سفر به قاره سبز (سفرنامه اروپا) اروپا آپدیت تلگرام: ویدیو مسیج، سایت تلسکوپ، پرداخت از طریق ربات و [PDF]روزی بدون روزنامه؟! ارز دیجیتال تاکنون جلوی هیچ خدمتی به روستاهای محروم چرام گرفته نشده است / تجمیع ناجی پرتغالی استقلال نه خیلی خوب نه خیلی بد حمله wannacry بر محبوبیت مایکروسافت تاثیر نداشته است صدور ویزای اربعین از ۲۰ شهریور آغاز می‌شود سفر زمینی به گرجستان و شمال ترکیه سفری به آنتالیا و سرزمین افسانه ها اعلام نحوه پرداخت قسطی جرایم تخلفات رانندگی [PDF]اتاق‌شیشه‌ای قدرت تعقیب هدف کلی کارت بایگانی: ویزای سفر به اروپا با ماشین liferay وان پلاس 5 امتیاز ۸۷ را از DxOMark گرفت خانواده خاوری را بهتر و بیشتر بشناسید! افراد باهوش تمرکز ذهنی بالاتری دارند قراردادهای توزیع برق به والیت های لوگر، پکتیا و سازمان حمایت مقالات بایگانی تلویزیون های هوشمند ال جی در نمایشگاه ces امسال همه را شگفت زده می کند لغو ویزای قطر برای ۸۰ کشور به جز ایران! آلمان مهاجرت به امریکا [PDF]بازار نفت چشم انتظار بازگشت ایران پوتین روابط قدیمی با پیونگ یانگ را احیا می‌کند ویزای تحصیلی – اقامت اروپا پاسپورت اروپا مهاجرت ارزان مهاجرت اروپا تلگرام باز ویزای شینگن چیست تمام مباحث مربوط به نرم افزار Steam ، آموزش ،اخبار ، لیست کاربران [PDF]خروج از عصــر یخبندان اولین DB11 از خط تولید خارج شد دوندگان جاده ولایت وارد کاشمر شدند آرشیو اخبار بانکی روابط ایران و ایالات متحده آمریکا شایعه استعفای یحیی گل محمدی به حقیقت نزدیک شد تعدادی از مسئولان کشور طرفدار احمدی‌نژادند آغاز ثبت نام برای شرکت در برنامه لاتاری گرین‌کارت برای سال ۲۰۱۷ کشور اسپانیا گرفتن ویزا [PDF]گردشگری، تفریح و پذیرائی لغات فرهنگ انگلیسی به دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ / Monday 7 August 2017 آخرین اخبار «دریافت داستان سمس مصور هر روز دو داستان آستانه [PDF]اصالحات اقتصادی شرط توسعه تجارت انشا در مورد انتظارات خود از مسئولین نظام جمهوری لطفا راهنمایی کنید وبلاگ تفریحی و سرگرمی هشدار جدی kaspersky بدافزار جدید اندرویدی گوشی شما را ذوب می کند

نظرات




نماد