سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

مستر کارت مجازی به عنوان یکی از برندگان جایزه Paybefore در سال ۲۰۱۷ انتخاب شد. مستر کارت توانست در بیشتر بخش‌های داوری Paybefore به عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات در سال ۲۰۱۷ معرفی شود. Paybefore یک خبرگزاری معتبر، برای اخبار روز فناوری اطلاعات و آنالیزهای کارشناسانه است که رویکرد اصلی آن، در زمینه روش‌های پیش پرداخت، تکنولوژی‌های پرداخت، تجارت و اعتماد مشتریان است. Paybefore از سال ۲۰۱۴، بهترین شرکت‌ها و فعالان دنیای تکنولوژی پرداخت‌ را به انتخاب کارشناسان و مردم معرفی می‌کند. در سال گذشته و برای انتخاب برندگان جایزه این خبرگزاری، بیش از ۱۱۶ هزار نفر در رای‌گیری آنلاین آن شرکت کردند. رای‌گیری مربوط به انتخاب بهترین‌ها در سال ۲۰۱۷ در آخر می ۲۰۱۷ بسته شده و نتیجه این رای‌گیری در آخر ژوئن ۲۰۱۷ اعلام شده است.

تیم متخصصین Paybefore، معتبرترین و شناخته شده‌ترین‌های دنیای صنعت، تکنولوژی‌های پرداخت و پیش پرداخت در جهان و در سال ۲۰۱۷ را انتخاب کرده‌اند. شناختن این بهترین‌ها به مشتریان کمک می‌کند که خدمات خود را به بهترین شرکت‌های دنیا بسپارند.

pay awards

به دلیل پیشرفت‌های روزانه در زمینه‌های تکنولوژی، انتخاب شرکت‌هایی که از سال گذشته بهترین و خلاقانه‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه داده‌اند، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به گفته Loraine DeBonis سردبیر این مجله و رئیس هیئت داوران، راهکارهای طراحی شده اختصاصی در زمینه B2B یا سیستم انتقال پول تجارت به تجارت مراقبت‌های سلامتی و پرداخت‌های بین‌المللی از مهم‌ترین زمینه‌های فعالیت رقابت‌کنندگان بوده است. همچنین تعداد قابل توجهی از شرکت‌کنندگان، راهکارهای مشتری‌مدارانه و هوشمندانه‌ای برای پس‌انداز و سرمایه‌گذاری ابداع کرده بودند که زندگی مردم را متحول می‌کرد.

شرکت‌هایی هستند که با خلاقیت خود، این صنعت را به جلو می‌برند و شرکت‌های باسابقه‌ای که سال‌ها است اعتماد مشتریان را به خود جلب کرده‌اند و در کنار آن‌ها، شرکت‌های تازه‌واردی هم پابه‌عرصه گذاشته‌اند که برای جلب اعتماد کاربر نهایی و برطرف کردن مشکلات ریز و درشت مردم در زمینه پرداخت‌هایشان، این دنیا را پویاتر و جذاب‌تر می‌کنند.پیمنت۲۴ مفتخر است که با بیش از ۸ سال تجربه موفق در زمینه‌ پرداخت‌های بین المللی، ارتباط مالی هموطنان‌ را با بهترین و موفق‌ترین شرکت‌های دنیا برقرار کند. شما می‌توانید برای انجام امور مالی خود در زمینه پرداخت‌های خارجی از بین فهرست برندگان جایزه Paybefore در سال ۲۰۱۷ در زمینه‌های فعالیت پیمنت۲۴ شرکت مورد نظر خود را انتخاب کنید و برای آگاهی از شرایط استفاده از خدمات آن‌ها با کارشناسان پشتیبانی ما تماس بگیرید.

مستر کارت مجازی

 

مستر کارت مجازی و سایر انواع مستر کارت‌‌ها جوایز Paybefore2017 را درو کردند

مستر کارت مجازی توانست جایزه بهترین برنامه سرمایه‌گذاری (Best Incentive Program) در بخش خدمات Prepaid یا پیش پرداخت در Paybefore awards 2017 را از آن خود کند. غیر این بخش، نام مسترکارت در بیست بخش دیگر هم در میان برندگان جایزه Paybefore در سال ۲۰۱۷ به چشم می‌خورد که خود دلیلی بر خدمات گسترده و رضایت مشتریان این شرکت در سرتاسر دنیا به حساب می‌آید. آیا شما تا به حال از مستر کارت مجازی استفاده کرده‌اید؟ چقدر از خدمات آن رضایت دارید؟


تگ ها : مستر کارت مجازی؛ برنده جایزه Paybefore در سال ۲۰۱۷ مستر کارت مجازی ایرانیکارت تبریک! شما چند میلیون دلار برنده نشده اید ! شپا: صدور ویزا کارت و مسترکارت کردیت کارت مجازی مسترکارت هدیه ezGyft guarantee guarantee payment guarantee bond guarantee bond how i wrote two full length novels in 18 months george amal clooney months george clooney months later many Searches related to مستر کارت مجازی؛ برنده جایزه Paybefore در سال ۲۰۱۷

نظرات




نماد