سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

در دنیای فناوری هر روز خبر از یک روش و ابزار جدید به گوشمان می‌رسد که در این میان، صنعت پرداخت هم از این تکنولوژی‌ها بی‌نصیب نمی‌ماند. کمپانی‌های فعال در زمینه پرداخت هر بار با یک ایده جدید مشتریان و رقبای خود را غافلگیر می‌کنند. پرداخت بدون تماس یکی از آن روش‌های فوق‌العاده است که مزایای متعددی را برای کاربران خود به همراه دارد. این یک روش سریع، آسان و امن برای پرداخت هزینه خریدهایی است که بهای آن‌ها نهایتا ۳۰ یورو است. پرداخت‌ بدون تماس با سرعت زیادی در حال افزوده شدن به طیف مشخصی از ابزارها شامل کارت‌های پیش پرداخت، دبیت کارت و کارت‌های اعتباری، دستگاه‌های پوشیدنی مثل ساعت‌ها و دستبند‌ها، دستگاه‌های موبایل مثل گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها است.

طریقه عملکرد این تکنولوژی در تمام این ابزارها و دستگاه‌ها یکسان است. دستگاه دارای تکنولوژی پرداخت بدون تماس آنتنی است که وقتی در تماس با یک پایانه پرداخت بدون تماس قرار می‌گیرد، به روشی ایمن اطلاعات خرید را مخابره می‌کند. تراکنش‌های قابل پرداخت با این روش باید زیر ۳۰ یورو باشند؛ البته برای تراکنش‌هایی با بهای بالاتر باید هویت خود را برای دستگاه خود مشخص کنید. مثلا اگر از یک اپلیکیشن پرداخت روی گوشی هوشمند خود استفاده می‌کنید، باید قبل از تکمیل خرید، هویت خود را از طریق رمز عبور یا اثر انگشت برای اپلیکیشن تایید و اثبات کنید.

پرداخت بدون تماس مستر کارت

کمپانی مستر کارت که همیشه با روش‌های جدید پرداخت خبرساز می‌شود، در حال آماده کردن یک طرح آزمایشی است که از طریق آن،کسب و کارهای کوچک در لهستان قادر به پذیرش پرداخت بدون تماس از طریق گوشی هوشمند خواهند شد. این طرح که از پاییز به مرحله اجرا درخواهد آمد چند صد کسب و کار کوچک و خرد در سراسر لهستان را تنها با استفاده از یک گوشی هوشمند و یک اپلیکیشن اختصاصی، قادر به پذیرش کارت‌ها و اپلیکیشن‌های موبایل پرداخت بدون تماس می‌کند.

مستر کارت در این پروژه با کمپانی‌های Elavon، Mobeewave و Polskie ePlatnosci همکاری کرده و مدعی است که اصول امنیتی ویژه‌ای را در آن به کار می‌برد. لهستان دارای قطب قدرتمند پرداخت بدون تماس است؛ اما تحقیقات اخیر که توسط بنیاد توسعه پرداخت‌های غیرنقدی هلند انجام شده است، نشان می‌دهد که در میان کارآفرینانی که استفاده از پرداخت‌های کارتی یا موبایلی را کنار گذاشته‌اند، ۳۶ درصد از آن‌ها به دلیل هزینه‌های پرداخت با این روش‌ها قید استفاده از آن را زده‌اند.

مدیر منطقه‌ای کمپانی Elvon می‌گوید:

«نوآوری‌هایی مانند روش پرداخت بدون تماس می‌توانند به ساده‌سازی فرآیند‌های پرداخت، افزایش دسترسی‌پذیری خدمات و کاهش زمان و هزینه منجر شده و سود آن به کسب و کارهای کوچک و مشتریان خواهد رسید».

کمپانی‌های پرداخت در رقابتی تنگاتنگ برای جذب مشتریان و سهم بیشتری از بازار قرار داشته و در تلاش هستند تا با تسهیل فرآیندهای پرداخت برای مشتریان خود از رقبا پیشی بگیرند. باید دید مستر کارت تا چه حد در این طرح آزمایشی خود موفق است. نظر شما در مورد روش‌های مختلف پرداخت بدون تماس چیست؟ آیا این روش را ایمن می‌دانید؟


تگ ها : مستر کارت گوشی شما را به یک پایانه پرداخت بدون تماس تبدیل می کند ویزا کارت و مستر کارت درپی گسترش B2B پرداخت آنلاین با مستر کارت و ویزا کارت دبیت کارت ارز رمزپایه چیست و نحوه استفاده از آن چگونه است؟ تبدیل آنلاین کردیت کارت Payment24 سوالات متداول بانک کارآفرین روش‌های پرداخت کردیت کارت چیست؟ مستر کارت‌های تراشه‌دار چیستند و چگونه کار می‌کنند؟ مستر کارت بایگانی دریاپ ویزا کارت استراتژی‌های بازاریابی خود را بر پایه تکنولوژی می‌چیند درباه مسترکارت – پی پاردیک نیک پی ساخت حساب گوگل والت (Google Wallet) و شارژ آن صدور کارت‌های ارزی ویزا و مسترکارت با NFC تمام کارت‌های هوشمند خود را دور بیاندازید | پلیس فتا برچسب NFC [PDF]ورود مسترکارت به ایران؛ هیاهو برای هیچ؟ پرسش و پاسخ [PDF]ﻧﻔﻮﺫ ﮔﻮﺷﻰ ﻫﺎﻯ ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ ﺑﻪ ﺭﺳﺘﻮﺭﺍﻥ ﻫﺎ تکنولوژی nfc چیست و چه کاربرد هایی دارد دانلود AIKeWallet PSXKISH (@psxkish) #کارت [PDF]۱۸۰ هزار دستگاه موبایل در ماه وارد شد نحوه انتقال پول از MTS به MTS: روش های مختلف پرداخت تبدیل سیستم به تلفن ماشین فکس و دیتا منشی تلفنی و . توسط پرداخت موبایلی؛ انقلابی قریب‌الوقوع در نظام پرداختی ایران فایل ورد (Word) مقاله بررسی فناورهای بی سیم NFC و Bluetooth در [PDF]حاکمیت امنیت در شبکه بانکی Images about #مستر News Archives سوالات متداول نسخه فارسی [PDF]امواج رادیویی در فناوری اطالعات و ارتباطات کاربرد فرکانس و [PDF]مدیرعامل بانک شهر payment24.ir سفر به ترکیه اطلاعات سفر به دبي جهت مصاحبه و دریافت ویزا آمریکا (بلیت، هتل و سفر به لائوس و شمال تایلند تایلند این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد کارت خوان ها به زودی حذف می‌شودند! مستر کارت مجهز به اثر انگشت آمد: زدن رمز را فراموش کنید سوار تبدیل الف مزایای بانكداری الکترونیک ۷ افسانه درباره NFC موبایل که واقعیت ندارند Plug and Play Intelligent Car Window Control Module for Nissan Maxima Ransomware صدور مسترکارت و ویزاکارت (@mashhad.visa.master.card) تکنولوژی [PDF]جهانی بدون فقر [PDF]بانکداری الکترونیکی پرداخت خدمات فراهم کننده امنیت خصوصی » Blog Archive » کدام بانک بهتر است؟ fas pes بایگانی‌ها آموزشی eSATA مقالات مدیریت و موفقیت طراحی سایت،بهینه سازی سایت،طراحی وب سایت وب سایت پیام آنلاین [PDF]شهادت حضرت فاطمه )س( تسلیت باد ویزای شینگن تضمینی و فوری با ویزاکاران [PDF]اعالم انواع تسهیالت قابل ارائه به مشتریان موسسه اعتباری توسعه HTG توضیح می دهد: NFC چیست وکاربرد آن؟ Searches related to مستر کارت گوشی شما را به یک پایانه پرداخت بدون تماس تبدیل می کند

نظرات




نماد