سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

دادگاه استیناف اقدام به رد درخواست شکایت از مستر کارت کرد. این دادخواست توسط یک وکیل به نمایندگی از ۴۶ میلیون مصرف‌کننده مبنی بر گران‌فروشی خدمات مطرح شده بود. اما گویا این شکواییه با درخواست تجدیدنظر وکیل پرونده، دوباره در حال احیا شدن است. والتر مرریکس وکیل سابق این تشکیلات مالی درست چند هفته بعد از رد شکایت اولیه، درخواست خود را به دادگاه رقابت بریتانیا ارائه کرد. مرریکس که به نمایندگی از ۴۶ میلیون مصرف‌کننده، عهده‌دار این پرونده است ادعا می‌کند که شرکت مستر کارت، مشتری‌ها را به مدت ۱۶ سال مجبور کرده تا مبالغ زیادی را بابت عوارض داخلی استفاده از خدمات این شرکت پرداخت کنند. به همین دلیل قوانین رقابت آزاد بریتانیا را زیر پا گذاشته‌اند. غرامتی که آن‌ها به دنبال اخذ آن هستند بالغ بر ۱۴ میلیارد دلار است.

ماه گذشته، دادگاه با استناد به قانونی به نام «اقدام اشتراکی» این درخواست را رد کرد. طبق این قانون اگر شرکتی تخلف کرده باشد و بتوان مبلغ کل خسارت را پیش‌بینی کرد اما هیچ راهی وجود نداشته باشد تا بتوان خسارت هر شخص را به طور دقیق مشخص کرد و از دریافت آن مطمئن شد، هیچ جریمه‌ای شامل حال متخلف نخواهد شد.

شکایت از مستر کارت

مرریکس می‌گوید دادگاه باید نیت ما در مورد شکایت از مستر کارت را در نظر بگیرد.

او می‌گوید:

فهم این پرونده کار آسانی است. ثابت شده که شرکت مستر کارت به صورت غیرقانونی و به دور از اصل رقابت تلاش کرده تا عوارض و هزینه‌های بالایی را از مشتریانش طلب کند.

او افزود:

اگر من می‌توانم کل ضرری که به مصرف‌کننده‌ها وارد شده را محاسبه کنم. چرا باید شکایت ما رد شود فقط به این خاطر که نمی‌توان سهم دقیق مشتری‌ها را حساب کرد؟ به جای اینکه به فکر مصرف‌کننده‌ها باشند این اقدام سبب می‌شود تا شرکت‌ها به اقدامات غیرقانونی خود ادامه بدهند.

 

شکایت از مستر کارت :‌ اظهارت مستر کارت در مورد پرونده

شکایت از مستر کارت

شرکت مستر کارت تا تاریخ ۸ سپتامبر فرصت اعتراض دارد، بعد از آن دادگاه برگزار خواهد شد و قضاوت دوباره روی پرونده صورت خواهد گرفت. سخنگوی مستر کارت که ماه گذشته از تصمیم دادگاه استقبال کرده بود نسبت به باز شدن دوباره پرونده ابراز تاسف کرد.

او گفت:

مصرف‌کننده‌ها در بریتانیا و سراسر دنیا از بستر پرداخت مستر کارت استفاده می‌کنند و از امنیت، راحتی و پشتیبانی ما بهره‌مند می‌شوند.

او ادامه داد:

ما اعتقاد داریم که ادعای مرریکس کاملا بی‌مورد است و حکم دادگاه اولیه مبنی بر رد کردن شکواییه با استناد به قانون اقدام اشتراکی تصمیم درستی بوده است.


تگ ها : احیا شدن پرونده شکایت ۱۴ میلیارد دلاری از مستر کارت نقد کردن دلار ویزاکارت و مسترکارت ویزا کارت غیر فیزیکی 150 دلاری بین الملل Website review درآمد نیم میلیارد دلاری تهران از گردشگری بالا رفتن توقع از گارانتی گوشی با رجیستری/ افزایش پرونده های آمادگی ترکیه برای احیای مذاکرات لغو ویزا با اتحادیه اروپا عصر بازار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد درآمد ۸ هزار میلیارد تومانی پیک پایگاه خبری تحلیلی پول پرس اقتصادی ۱۴ آذر ۱۳۹۶ page ۸۱ متهم پرونده ذخیره فرهنگیان » از کشور گریخت معتادی که دریچه های فاضلاب را سرقت می کرد یادداشت ها اقتصاد ایران ۱۳۹۶/۰۸/۳۰ page ۲۲۴ نیوزهاب این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد سازمان حمایت مطالب منتشر شده در کانال اقتصاد آنلاين دستاوردهای حوزه پرداخت و نظارت بانکی بانک مرکزی معرفی شد http://www.icana.ir/Fa/News/240000/بازدید اخبار شفقنا افغانستان رویدادهای حقوقی اخبار حقوقی تازه ها مهمترین عناوين روزنامه‌هاي امروز کشور26/5/92 نامه سرگشاده صادق زیباکلام به رئیس جمهور در اعتراض به وضعیت ارائه نسخه ۱.۰.۱ سیستم عامل ios همراه بانک جدید ملت Blog آرشیو اخبار بانکی عصر اعتبار http://forsatnet.ir/news/بازار رفاه و سازمان های بازنشستگی fas pes توضیحات پلیس در مورد مرگ نادر داستان‌پور در بازداشتگاه اعمال محدودیتهای جدید وبزای آمریکا برای ایرانیان(حذف پست بدون روزنامه عصر ایرانیان اخبار مخابرات در رابطه با تلفن (ثابت، همراه، ) و اپراتورها جستجو : اپل واچ صدور پرونده الکترونیکی برای مراکز مشاوره ای آرشیو مطالب صدور ویزااربعین 95 اخبار سیاسی [PDF]Full page photo کارت پستال های عاشقانه و زیبای ولنتاین2015 بسیج دانشجویی همدان آرشیو مطالب مطلب فروش بلیت هواپیما به گرین کارتی ها با اخذ تعهد سایر شکایت از پزشکدفتر پنج شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۶ / Thursday 12 October 2017 آخرین اخبار جستجوی نتایج tabnak.ir/fa/news/758864/پیام https://www.jamehnews.com/15678/برخی gooya news اخبار اجتماعی سایت خبری مه پو [PDF]ﺳﻔﺮ رﯾﯿﺲ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﯿﺮاث ﻓﺮﻫﻨﮕﻰ، ﺻﻨﺎﯾﻊ دﺳﺘﻰ و ﮔﺮدﺷﮕﺮى ﺑ سایت خبری تحلیلی زنگ‌نیوز » اخبار جستجو فرهادی:«خاکی صدیق» گزینه نهایی وزارت علوم است مهمترین عناوين روزنامه‌هاي امروز کشور 28/12/91 سهام عدالت تعاونی می شود روز داغ بهارستان بوی نفت گرفت

نظرات




نماد