سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

وبسایت (BitPay) یکی از شرکت‌هایی است که این جمعه از قطع رابطه ویزا کارت با شرکت خدمات اعتباری (WaveCrest) متاثر شده است. این وبسایت در این زمینه بیانیه‌ای را منتشر کرده است. آنها به مشتریان خود اطمینان داده‌اند که سرمایه‌ی اندوخته آنها در حساب‌های وبسایت کاملا ایمن است و در نهایت به آنها باز خواهد گشت. این بیانیه مشابه اظهارات بسترهای دیگر معاملاتی مثل: (Bitwala) و (Wirex) است که از این رویداد متاثر شده‌اند.

 

ویزا کارت سهوا حساب‌های مجازی را معلق کرده است

در اتفاقی غیر قابل انتظار، دیروز پنجم ژانویه شرکت ویزا کارت به شرکت (WaveCrest) که صادرکننده‌ی دبیت کارت در اروپا است اعلام کرد که تمام حساب‌های مرتبط با ویزا را معلق کند. در نتیجه قطع رابطه ویزا کارت برخی از شرکت‌های خدمات دهنده ارزهای دیجیتالکه با شرکت (WaveCrest) همکاری می‌کردند مجبور شدند تا خدمات خود را به حالت تعلیق در بیاورند. ویزا کارت در بیانیه‌ای گفته است:

ما اخیرا یکی از صادرکنندگان کارت‌های اعتباری در اروپا را به دلیل نقض قوانین شرکت، از شبکه معلق کرده‌ایم. شرکت (WaveCrest) مجبور شده تا تمام محصولات ویزا کارت خود را معلق کند که بعضی از آنها به کیف پول‌های مجازی مرتبط بوده است.

 

امن بودن سرمایه‌ها اما بازگشت آنها در حال تعلیق

بازگشت سرمایه ها

وبسایت‌های (Bitwala) و (Wirex) این جمعه در مورد این تصمیم ویزا کارت، بیانیه صادر کردند. هر دو شرکت اعلام کرده‌اند که نه ویزا کارت و نه (WaveCrest) به آنها فرصت کافی نداده‌اند تا برای این اقدام شتابزده، چاره‌ای پیدا کنند. البته آنها گفته‌اند که جای پول مشتریان امن است و بازگشت این پول‌ها را به آینده موکول کرده است.

 

قطع رابطه ویزا کارت با وبسایت بیت پی

حالا وبسایت (BitPay) هم به این جمع پیوسته است. شرکت (WaveCrest) در بیانیه خود اعلام کرده که کارت‌های تمام دارندگان غیر آمریکایی آنها غیر فعال شده و در آینده نیز برای پرداخت فعال نخواهد شد.

البته وبسایت (BitPay) ادعا کرده که آنها سرمایه کاربران را برای تسویه حساب به مشتری‌ها باز خواهند گرداند. همچنین کسانی که از تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۱۷ به بعد کارت آنها را سفارش داده‌اند، پول صدور کارت را نیز دریافت خواهند کرد.

وبسایت (BitPay) نیز مثل بقیه اعلام کرده در حال مذاکره با سایر صادرکنندگان کارت‌های اعتباری است تا بتوانند خدمات ارائه کارت‌های مجازی ارزهای رمز پایه را ادامه بدهند. البته باید به این نکته توجه کرد که این اقدام ویزا کارت ربطی به ارائه خدمات به وبسایت‌های ارزهای دیجیتال نداشته است. آنها در بیانیه خود گفته‌اند:

اقدام ما ارتباط مستقیمی به ارزهای دیجیتال ندارد بلکه به خاطر تخطی شرکت (WaveCrest) از سیاست‌های ویزا کارت بوده است که به خاطر ایمنی و شفافیت شبکه پرداخت ما وضع شده است.


تگ ها : قطع رابطه ویزا کارت با وبسایت بیت پی BitPay BitPay با ویزا کارت پیش پرداخت بیت کوین به ۱۳۱ کشور دنیا نفوذ می پرداخت مستمری مخترع لایت کوین تمام سکه های خود را فروخت دوج کوین (Dogecoin) چیست؟ همراه اول راهنمای سرویس ها wmz110 نتایج جستجو برای “اینترنت اشیا” – ارز دیجیتال درگاه پرداخت بیت پی مشعشع opencart استخراج بیتکوین تولید بیت کوین بهترین کیف پول بیت کوین چیست؟ ارز دیجیتال بیت کوین گزارش کار بررسی یک درگاه سریال ارائه – ای برند برندینگ جستجوی عبارت نرم افزار ptc creo expert moldbase extension v10 0 وی آی پی فور یو بيت کارزار استارتاپ های ایرانی آغاز شد ارز دیجیتال پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان فیلم دختر امپراطور ارزدیجیتال عناوین مطالب همکاری در فروش فایل دانشجویی بریده جراید و بازتاب‌های رسانه‌ای شنبه طراحی سایت فروشگاهی با ووکامرس بایگانی دانلود پاورپوینت مسجد شیخ لطف الله اصفهان دسته‌بندی نشده دریافت تسهیلات درآمد آسان بدون سرمایه free bitcoin raffle خوب پرداخت تسهیلات خوداشتغالی ب بیت کوین با کلیک بر روی تبلیغات از سایت خارجی btcclicks

نظرات




نماد