سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تصور کنید در سال ۲۰۱۳ ، ۱۰۰ بیت کوین خریده‌اید؛ این خرید شما هم از روی کنجکاوی بوده و پولی هم که خرج کرده‌اید آنچنان اهمیتی نداشته است. حالا ۵ سال بعد، متوجه شده‌اید ارزش آن بیش از ۱/۳ میلیون دلار است اما رمز کیف پول بیت کوین خود را فراموش کرده‌اید! این داستان کاملا واقعی است و برای چند نفر اتفاق افتاده است.افرادی که رمز کیف پول بیت کوین خود را که حالا کلید خوشبختی است را فراموش کرده‌اند، حاضر هستند هرکاری کنند تا رمز را به یاد بیاورند. تصور این داستان هم بسیار ترسناک است، چه برسد به این که در واقعیت اتفاق بیافتد. اگر این اتفاق برای شما رخ دهد، شما برای یادآوری رمز کیف پول بیت کوین حاضرید چه کار کنید؟

 

یادآوری رمز کیف پول بیت کوین با هیپنوتیزم در روسیه

در روسیه برای یادآوری رمز به هیپنوتیزم کننده‌ها مراجعه می‌کنند تا در حالت هیپنوتیزم رمزشان را به یاد بیاورند و در مقابل، هیپنوتیزم‌کننده هم درصدی را از طلای دیجیتال شما مطالبه می‌کند.

طبق خبری که به تازگی منتشر شده است، یک هیپنوتیزم‌کننده در روسیه یک بیت کوین می‌گیرد تا به دارندگان بیت کوین کمک کند رمزشان را به یاد بیاورند و بعد از قفل‌گشایی از کیف پولشان ۵ درصد از دارایی هم متعلق به هیپنوتیزم‌کننده است.

یادآوری رمز کیف پول بیت کوین

آن طور که در خبرها آمده است تعداد این افراد کم هم نیست و آن‌ها برای رسیدن به ثروت باد آورده‌شان، حاضر هستند دست به هرکاری بزنند. در مصاحبه‌ای که با Veronika Marymur یک هیپنوتیزم‌کننده از روسیه انجام شده است، گفته است:

توانستم به ۱۰ نفر از ۲۰ مراجعه‌کننده کمک کنم تا رمز کیف پول بیت کوین خود را به یاد بیاورند. با هیپنوتیزم می‌توانم ذهن افراد را در حالت دیگری از خودآگاهی قرار دهم که بتوانند اطلاعات مورد نیازشان را به یاد بیاورند.

خبرهای دیگری هم از گم شدن و از دست رفتن بیت کوین از طریق اتفاقات عجیب و غریب منتشر شده است که بسیار ناراحت‌کننده و البته ترسناک است. از آتش گرفتن هارد رایانه تا هک شدن همه کابوسی وحشتناک هستند.


تگ ها : در روسیه برای یادآوری رمز کیف پول بیت کوین به هیپنوتیزم روی آورده اند راشاتودی: یک چهارم بیت کوین های موجود بازار در معرض خطر گم شدن اختصاصی/یک چهارم بیت کوین های موجود برای همیشه گم می شوند Loading Language Detector model done (0.795s) fas pes کتیبه‌های [PDF]ذره خدا« چیست؟ راشاتودی: یک‌چهارم بیت‌کوین‌های موجود بازار در معرض خطر گم شدن همیشگی هنر سینما آیا سرمایه گذاری در بیت کوین کار درستی است؟ جستجو : میوه های کمیاب

نظرات




نماد