سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

تحلیل ارزهای دیجیتال را در تاریخ ۱۷ دسامبر بررسی خواهیم کرد. حجم معاملات آتی بیت کوین در اوایل هفته،‌ فقط بخشی از تراکنش‌های بیت کوین بود. حجم معاملات آتی بیت کوین روزانه ۶۰ میلیون دلار بوده است که در مقایسه با معامله خود بیت کوین (۸٫۵) میلیارد دلار عدد کوچکی است.یکشنبه نیز بازار (CME) وارد معاملات آتی بیت کوین شد و پیش‌بینی می‌شود که شرکت‌های دیگری نیز وارد این نوع معاملات شوند. اگر این اتفاق رخ دهد شاهد افزایش حجم معاملات آتی بیت کوین خواهیم بود. آیا مشارکت سرمایه‌گذارهای سنتی سبب رشد بازار بیت کوین و ارزهای رمز پایه می‌شود؟مکس کیسر مجری یک برنامه اقتصادی در شبکه تلویزیونی (RT) چنین عقیده‌ای دارد. او معتقد است که معاملات آتی به بازار ارزهای رمز پایه کمک خواهد کرد تا به ارزش ۱ تریلیون دلاری یا بالاتر برسد.

 

تحلیل ارزهای دیجیتال

برای قیمت ارزهای دیجیتال یک سری پیش‌بینی‌های بلند مدت وجود دارد. اجازه بدهید به نمودارهای زیر نگاه کنیم و با انجام تحلیل ارزهای دیجیتال متوجه مسیر حرکت ارزهای دیجیتال در کوتاه مدت بشویم.

 

بیت کوین و دلار

روز گذشته بیت کوین پس از ۳ روز ثابت ماندن قیمت‌ها، یک رکورد تاریخی به جا گذاشت. این یک روند صعودی است. بهترین هدفی که بیت کوین دنبال می‌کند رسیدن به قیمت ۲۴۲۹۱ دلار است. هر چند این هدف به این زود‌ی‌ها محقق نمی‌شود. این ارز رمز پایه برای رسیدن به ۲۰۰۰۰ دلار با مقاومت‌هایی روبه‌رو خواهد شد.

این پیش‌بینی خوش بینانه در صورتی باطل می‌شود که شاهد سقوط قیمت‌ها به زیر ۱۵۲۰۰ دلار باشیم. با شروع معاملات آتی بیت کوین در بازار (CME)، می‌توان انتظار نوسانات شدیدی داشت. بنابراین معامله‌گران باید در چند روز آینده کمی عقب بنشینند.

اما معامله‌گرهای یک روزه می‌تواند از این فرصت برای شرط‌بندی استفاده کنند. تحلیل ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند که بهتر تصمیم بگیرید.

 

اتریوم و دلار

اتریوم و دلار

دیروز اتریوم به قیمت ۶۱۰ دلار کاهش یافت و نزدیک به سطوح ۵۰ درصدی نسبت‌های فیبوناچی شد. این شیب طولانی نشان داد که سرمایه‌گذارهای مشتاق در این قسمت شروع به خرید کردن می‌کنند. اما این روند رشد نشان می‌دهد که آنها هنوز قصد فروش ندارند تا به رکوردهای تازه‌ای دست پیدا کنند. به همین دلیل قیمت اتریوم در پایین‌ترین حالت ۶۱۰ دلار و در بالاترین حالت به ۷۸۰ دلار می‌رسد.

هر چند که اگر سرمایه‌گذارها اقدام به فروش کنند قیمت بعدی بازار حدود ۹۹۵٫۹۹ دلار خواهد بود. این هدف‌ها همه براساس تحلیل‌های فنی است. خیلی اوقات این اهداف محقق نمی‌شوند و باید براساس آن دیدگاه خود را تغییر دهیم. بنابراین معامله‌گرها باید میزان پیش‌بینی‌های خود را بالاتر قرار دهند تا بتوانند از سرمایه‌گذاری‌ها خود محافظت کنند.

 

بیت کوین کش و دلار

بیت کوین کش و دلار

آیا قیمت بیت کوین کش همچنان بالاتر خواهد رفت؟ قیمت این ارز در ۱۴ دسامبر بالاتر از پیش‌بینی به فروش رفت. این موضوع باید به بیت کوین کش کمک می‌کرد تا به سمت قیمت جدید ۲۳۷۸ دلار می‌رسید. اما نتوانست از ۲۱۰۰ دلار عبور کند.

در نتیجه دوباره قیمت‌ها شاهد افت به سطح قبلی بود. هر چند قیمت‌ها با رشد اندکی در ۱۷۵۸ دلار به کار خود پایان داد که یک نشانه مثبت است. پیش‌بینی برای مرحله بعدی رسیدن به سطح ۱۹۵۰ دلار است. از این رو بهتر است در همین نقطه سه به سر منتظر بمانیم. البته اگر قیمت‌ها به سطح ۱۵۲۰ دلار برسد نمی‌توان روی صعود دوباره قیمت‌ها حساب باز کرد. تحلیل ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند که بهتر تصمیم بگیرید.

 

ریپل و دلار

ریپل و دلار

در تحلیل قبلی به معامله‌گرها توصیه کردیم تا بخشی از سبد سرمایه خود را به ریپل اختصاص بدهند چرا که انتظار داشتیم مقاومت قوی در سطح قیمتی ۰٫۸۶ دلار مشاهده کنیم. در۱۴ دسامبر قیمت‌ها به ۰٫۸۸۲۶۸ دلار رسید. در ۱۵ دسامبر به ۳۸٫۲ درصد نسبت‌های فیبوناچی نمودار رسید. با این همه سرمایه‌گذارها به خرید کردن آن علاقه نشان دادند. تصور می‌کنیم قیمت این ارز به یک رکورد تازه دست پیدا کند. احتمالاً قیمت آن به اندازه ارز دیجیتال دش به ۱ دلار یا بالاتر می‌رسد.

اما اگر قیمت‌ها نتوانند بالاتر بروند و در سطوح بالا نیز باقی بمانند شاهد کاهش قیمت‌ها به ۰٫۶۱ دلار در پایین‌ترین نقطه و ۰٫۸۸۲۶۸ در بالاترین نقطه خواهیم بود.

 

آیوتا (IOTA) و دلار

آیوتا (IOTA) و دلار

ما پیش‌بینی کرده بودیم که طی ۲۰ روز شاهد کاهش قیمت‌ها باشیم. در ۱۴ دسامبر این اتفاق با کاهش ۵۰ درصدی نسبت‌های فیبوناچی افتاد. در زمان کاهش قیمت‌ها، سرمایه‌گذارها شروع به خرید کردند تا از سطوح قیمتی آن پشتیبانی کنند. هر چند این ارز در مقابل هر رشد قیمتی مقاومت می‌کند.

این نمودار در کوتاه مدت شاهد افزایش خواهد بود البته اگر قیمت‌ها قبل از اینکه وارد مسیر نزولی نمودار بشود، متوقف شود. احتمالاً شاهد افزایش قیمت‌ها نیز خواهیم بود.

با این وجود اگر قیمت‌ها به پایین‌تر از بخش نزولی نمودار برسد سبب شکل‌گیری یک الگوی مثلثی کاهشی می‌شود که مانع توسعه قیمت‌ها خواهد شد. این ارز از خود عملکرد منفی نشان می‌دهد و در زیر نقطه بحرانی با قیمت ۳٫۰۳۲ به فروش می‌رسد. تحلیل ارزهای دیجیتال به شما کمک می‌کند که بهتر تصمیم بگیرید.

 

لایت کوین و دلار

تحلیل ارزهای دیجیتال لایت کوین و دلار

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سرمایه‌گذار در صورت پایین آمدن قیمت‌ها شروع به خرید در سطح ۲۴۳٫۸۶ دلار می‌کنند که در حدود ۳۸٫۲ درصد سطح نسبت‌های فیبوناچی نمودار است. هر چند پیش‌بینی می‌کنیم که سطح قیمتی بین ۳۰۰ و ۳۴۲ دلار به عنوان یک مانع سخت باقی خواهد ماند. بعد از صعود قیمتی خوبی که در چند هفته گذشته داشته، اما در چند روز آینده شاهد ثبات قیمت‌ها خواهیم بود.

هر چند اگر سرمایه‌گذارها علاقه نشان بدهند هدف قیمتی بعدی ۴۹۷ دلار خواهد بود.

 

دش و دلار

دش و دلار

هر چند که دش به هدف قیمتی ۱۱۹۹ دلار رسید اما بالای سطح ۸۱۵ دلار ثابت مانده است که نشانه‌ی مثبتی است. البته در ۱۵ دسامبر قیمت‌ها به ۸۱۵ دلار کاهش پیدا کرد اما پایدار نبود. این افزایش قیمت نوید رسیدن قیمت‌ها را به ۹۷۹ دلار می‌دهد. البته این پیش‌بینی در صورت کاهش قیمت‌‌ها به زیر ۸۱۵ دلار، تحقق نمی‌یابد.


تگ ها : تحلیل ارزهای دیجیتال تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال: بیت کوین، اتریوم تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال در تاریخ 22 دسامبر 2017، بزرگترین سقوط تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین 17 ژانویه (27 دی) – ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت اتریوم 17 ژانویه (27 دی) – ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ریپل 17 ژانویه (27 دی) – ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت دش 17 ژانویه (27 دی) – ارز دیجیتال تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت بیت کوین کش 17 ژانویه PerBTC بازار ارز دیجیتال ایران

نظرات




نماد