سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

ارتباطات گفتاری در تجارت  ایجاد نگرانی نموده است. بحث های زیادی بر نوع انتخاب این نوع ارتباطات وجود دارد. در بیشتر موارد شرکت ها اولین ارتباطات گفتاری را به افراد اختصاص می دهند تا در این راستا فعالیت های گفتاری خود را بهبود بخشند. در این راستا ممکن است فردی کاملا با زبان انگلیسی، گرامر  آشنایی داشته ولی راجع به ارتباطات گفتاری اطلاعاتی نداشته باشد. پس شرکت طراحی وب سایت این برنامه را در اختیار کاربران مبتدی قرار می دهد تا آنها بتوانند به طور بهینه از آن استفاده نمایند. فرآیند ارتباطات گفتاری از همان شروع کار باید به درستی صورت گیرد. در غیر این صورت کار با آن کارآمد نخواهد بود .در بیشتر موارد تصویری از ارتباطات گفتاری بسیار حائز اهمیت می باشد و عدم استفاده صحیح از آن کار بی فایده ای خواهد بود و ارتباطات گفتاری واضحی را به شما نشان نمی دهد. این امر منجر می شود که کل مارک تجاری شرکت زیر سوال رفته و واقعا رسیدن به این مرحله  باعث شرمساری  و نگرانی شرکت می باشد.

 

پس چگونه می توانید ارتباطات گفتاری خود را در متن های صفحات وب سایت افزایش دهید؟

در این مقاله طراحی سایت از سلسله مقاله های طراحی سایت و سئو و بهینه سازی سایت که در شرکت طراحی وب سایت اطلس وب برای شما تهیه و ویرایش شده است قصد داریم تا شما را با این رازها و رمز ها آشنا نموده تا در نهایت کسب و کار شما نیز موفقتر از حال حاضر نیز جلوه نماید. این مقاله را حتی طراحان وب سایت های استاتیک و طراحان وب سایت های داینامیک نیز میتوانند مطالعه نمایند و در راه اندازی کسب و کارهای جدید خود نیز استفاده نمایند.

 

به صحبت مشتریان خود گوش دهید

ارتباطات گفتاری شما باید مطابق با نیاز های بازار باشد

لارسن ،کارشناس برندینگ توصیه می کند:

قبل از اینکه شروع به نوشتن مطلبی کنید، در ابتدا راجع به شنیده های خود اطمینان حاصل کنید. باید به این نکته توجه داشته باشد که با چه نوع مشتری، دقیق یا رسمی، معمولی یا نیمه رسمی در ارتباط می باشید؟ شما تمایل ندارید که زمانی که مشتریان شما در حال گوش دادن به صحبت های بک می باشند، صدای براهام را بشنوند. توجه خود را دقیقا به سمت نقطه ای معطوف کنید که شما را به هدف نهایی می کشاند. هدف شما استفاده از ساختار جملات برای نوشتن مارک تجاری می باشد که به درخواست شنوندگان شما می باشد و مطمئنا در راستای کار موثر خواهند بود.                                                                                                  

                                                                

شما باید به مشتریان خود بگویید که باید به صحبت ها گوش دهند تا به اهداف خود برسند

کارهای زیر را انجام دهید:

  • از کلماتی استفاده کنید که آنها برای خواسته ها یا ناخواسته های خود از آن ها استفاده می کنند.
  • سطح آموزش و سواد آنها را در نظر بگیرید
  • در صورت نیاز در موارد کسل کننده،  از موضوعات سرگرم کننده استفاده کنید

موارد زیر را انجام ندهید

  • از کلمات بزرگ یا خیلی حرفه ای استفاده نکنید
  • از عبارات عامیانه و غیر شفاف برای رسیدن به صدای شنوندگان خود استفاده نکنید
  • از جو شوخی و خونسردانه، جوی با حال در ارتباط خود استفاده کنید

 

ارتباطات گفتاری خود را تعریف کنید

شما دقیقا می دانید که مارک تجاری شما چگونه است و چگونه نیست

دکتر Andraw Bredenkamp

لحن صدای خود را ساده انتخاب کنید ، در غیر این صورت به نتیجه مطلوب نمی رسید.  از لحن ارتباطی جدیدی برای ترجمه سبک نوشتاری خود استفاده کنید.

او در ادامه می گوید که برای انتخاب  ارتباط نوشتاری خود به پارامتر های زیر توجه کنید:

1_ طول کلمه

2_ طول جمله

3_ تندی و کندی سرعت بیان کلمات

4_ ضمایر

5_ آگاهی

6_ کلمات مبهم

6_ کلیشه ها

6_ تناقض ها

 _9کلمات مبهم

_10 حروف ربط

_11اشتباهات و تخطی از قوانین

 

شخصیت مارک تجاری شما

تصور کنید که مارک تجاری شما یک فرد است. زمانی که مشتریان صفحات وب سایت شما را می خوانند، بدون شک باید به صدای شما گوش دهند. به تبلیغ شرکت اپل توجه کنید که جاستین می گوید: سلام . من مک هستم. او پسری جوان، خوش تیپ، باهوش و ساده است. آنها در همان زمان تمایل دارند تا شما رقیب آنها، pcرا ببینید. (جان هوگمن). او فردی مسن، شیک است و همیشه به دنبال کپی از Mac می باشد. آنها صدای عالی و تملق انگیزی  در برقراری ارتباط دارن فرض کنید که مارک تجاری شما مارکی بسیار مشهور می باشد، پس باید چه شخصیتی داشته باشد؟ زمانی که  فردی مطالب وب سایت شما  را می خواند تمایل دارید که چه صدایی برای مارک تجاری خود انتخاب کنید؟ چه صدایی را برای مشتریان خود انتخاب می کنید؟

 

در اینجا نمونه ای از ارتباطات گفتاری مشهور و شخصیت آنها به تصویر کشیده شده است

  • Patrick Stewart  و  Judi Dench سن ، عقل و تجربه را به تصویر می کشند و کار متناسب برای آنها کارهای حقوقی یا کار در موسسات مالی می باشد.
  • Jon Stewart  و Tina Fey  بامزه تر، شوخ طبع تر و باهوش تر از شما می باشند. آنها بر این باورند که برای بهترین بودن باید هوشمندانه و خونسرد رفتار کرد.
  • گفتار کلامی Dennis Haysbert  شبیه به الاستیت است. صدای وی کاملا قابل اعتماد، تضمین شده و پر از احساس است. او با مرکز امنیت داده ها کار میکند.
  • Catherine Zeta-Jones    صدای بسیار زیبا و حرفه ای  دارد و زیبایی را در صدای خود به تصویر می کشد.

البته شما بودجه کافی برای رسیدن به برندهای مشهور ندارید. اما شما می توانید از کارایی آنها در راستای کار خود استفاده کنید.

 

متمایز از رقبا

ارتباطات گفتاری شما باید متمایز از رقبا باشد. شما دارای موارد مشترکی با رقبای خود هستید. شما باید بهترین ها را در راستای کار خود انتخاب کنید.

Jason Fried موسس 37signals می گوید:

زمانی که شما شبیه به هر فردی هستید و همانند وی عمل می کنید، پس میتوانید بگویید که "محصولات ما شبیه به محصولات دیگران می باشد و روش تفکر ما نیز به همان گونه است: آیا شما تمایل دارید به مهمانی بروید و دقیقا کاری که آن فرد برای خوردن شام انجام می دهد را تکرار کنید؟ آیا این کار علاقه دیگران را به چالش می کشد؟ به  همین خاطر بسیاری از تجارت های بزرگ  به همین امر در روند تجاری خود اشاره می کنند.

Under Armor همانند Nike  عمل نمی کند و می گوید:"این کار را انجام دهید". شعار مد نظر وی این است: "از خانه خود محافظت کنید". آنها ورزشکارانی مثلJordan Spieth  و Steph Curry را دوست ندارند. آنها این افراد را به صورت فعالان ورزشی به تصویر می کشند. بازاریابی آنها کاملا متفاوت است و ارتباطات گفتاری کاملا متمایزی را به خود اختصاص می دهند. انجام هیچ کدام ازاین کارها کار ساده ای نیست. اگر اینگونه بود هرکسی می توانست این کار را براحتی انجام دهد. اما شما همیشه باید درنوشتن ارتباطات گفتاری خود کاملا کارامد عمل کنید. زمانی که شما موضوعات بازاریابی را به چالش می کشید پس باید صدای تاثیر گذاری داشته باشید. به همین روش می توانید از نوع و رنگ متناسب استفاده کنید. این تنها راهی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید و کار خود را بهبود بخشید.


تگ ها : مقاله چگونه ارتباطات نوشتاری میتواند در کسب و کار شما موثر چگونه ارتباط شغلی موثر و مفیدی داشته باشیم ،دستور دادن به چگونگی ارتباطات در مدیریت [DOC]ارتباط موثر شغلی در محیط کار ، نقش وتقویت ارتباطات در مهارت های نوشتاری در کسب و کار اهمیت مهارت‌های ارتباطی در موفقیت کسب و کار اصول و مبانی ارتباطات در کسب و کار – Noka مهارتها و قوانین کسب و کار چگونه مهارت های نوشتن را در خودمان تقویت کنیم ؟ [DOC]نوعی ارتباطات سازمانی بین افراد برقرار می سازد و بدیهی مهارت‌های مدیریتی اداره کسب و کار [PDF]مبانی اصول و ارتباطات جمعی مهم‌ترین مهارت‌‌‌ های ارتباطی که برای موفقیت شغلی نیاز دارید [PDF]مهارتهاي رفتاري و ارتباطي 10 نکته در برقراری ارتباط موثر عادت‌های رفتاری در ارتباط با دیگران مهارت هایی که هر سرمایه گذاری در کسب و کار باید به آن مسلط Big Data(داده های عظیم) : مهارت کلیدی ای که کلیه کسب و کار ها پنج هدف اجرایی برای مدیران اجرایی 16 راه موثر برای ترک عادات ارتباطی بد مقدماتی درباره ارتباطات موثر راهبران برای برقراری ارتباط موثر چه کارهایی انجام می‌دهند؟ مدیران جوان و چالش‌های دوجانبه؛ کوچینگ استارت‌آپ – کوچینگ روش های موثر برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق هزینه تولید محتوا بازاریابی عملکردی (Performance Marketing) در دنیای امروز روابط مشتری در مدل کسب و کار کارگاه چگونه فروش عالی داشته باشیم ؟ 10 راز بالا بردن نفوذ کلام تان در دیگران (کاربردی) مهارت های ارتباطی برای رسیدن به موفقیت چگونه مدیر موفقی باشیم؟ مدیریت از برایان ترسی تکنیک و ارتباط موفق با مشتری برای توسعه و موفقیت کسب وکار فنون ارتباط موفق معرفی مهارت ارتباط نوشتاری استاندارد BABOK : راهنمای تجزیه و تحلیل کسب و کار برای مقدمه ای بر زبان بدن و ارتباط غیر کلامی – موفقیت در زندگی فن بيان و مهارت خوب صحبت کردن 10 گام برای بهبود مهارت های ارتباطی [DOC]مدل کسب و کار چیست؟ [PDF]ارتباطات سازمانی ehsanfar ارتباطات موثر چگونه باعث موفقیت ما در کسب و کارمان می شود بایگانی‌ها کسب و کار [PDF]دوره آموزشی پودمان مدیران پایه و میانی دکتر سلیمانی قسمت اول کسب‌وکار الکترونیک مقالات دپارتمان مدیریت و کسب و کار 6 مهارت فردی که کافرمایان به دنبال آن هستند چگونه یک اطلاعیه خبری منحصربه‌فرد بنویسیم؟ مدرسه کارآفرینی اجتماعی پرتو ده خطای رایج در روابط کاری راهنمای جامع طراحی مدل کسب و کار خلاقانه جستجوهای مربوط به چگونه ارتباطات نوشتاری میتواند در کسب و کار شما موثر باشد

نظرات




نماد