سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

پیتر شیف سرمایه‌گذار و تاجر آمریکایی معتقد است افرادی که الان شروع به سرمایه گذاری در بازار بیت کوین می‌کنند احتمال دارد همه چیز را از دست بدهند. چند روز گذشته برای افرادی که در بازار بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند جالب و در عین حال ترسناک بوده است. هفته پیش قیمت‌ها واکنش مثبتی نسبت به ارائه معاملات آتی توسط (CBOE) نشان داد. اما درست یک هفته بعد از اینکه بازار (CBOE) شروع به معامله قراردادهای آتی بیت کوین کرد، قیمت‌ها کاهش پیدا کرده است. سپس در روز چهارشنبه بزرگ‌ترین بستر معاملاتی بیت کوین در آمریکا یعنی کوین بیس اعلام کرد که از بیت کوین کش نیز حمایت می‌کند. قیمت بیت کوین کش افزایش پیدا کرد در حالی که بیت کوین شاهد افت قیمت بود.

 

پیش‌بینی پیتر شیف از بازار بیت کوین

پیتر شیف بازار بیت کوین

به گزارش شبکه تلویزیونی (RT)، پیتر شیف، فردی که بحران مسکن سال ۲۰۰۸ را پیش‌بینی کرده بود به سرمایه‌گذارها هشدار می‌دهد که با قیمت کنونی، بیت کوین نخرند. با وجود کاهش قیمت بیت کوین، اما این ارز امسال شاهد افزایش ۲۰۰ درصدی ارزش بوده است. شیف به افرادی که می‌خواهند تازه وارد شوند می‌گوید که خیلی دیر شده است:

افرادی که چند سال پیش یا حتی ابتدای امسال روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌اند می‌توانند پول خوبی به جیب بزنند. اما افرادی که می‌خواهند با قیمت‌های کنونی بیت کوین بخرند تا آن را با قیمت‌های بالاتر بفروشند، خیلی دیر رسیده‌اند.

ضرب المثلی قدیمی وجود دارد که می‌گوید: همراه با شایعات خرید کن و زمانی که تبدیل به اخبار شدند، بفروش.

به نظر می‌رسد این ضرب المثل برای تایید ادعای شیف درست باشد. او می‌افزاید:

این ارزها زمانی که حباب آن بترکد، با قیمت ناچیزی معامله خواهند شد. در حال حاضر تنها دلیلی که افراد بیت کوین می‌خرند به خاطر این است که قیمت‌ها در حال افزایش است. اما وقتی اوضاع تغییر کند به دلیل دیگری شروع به فروش می‌کنند.

او همچنین به مشکل عملکرد بیت کوین اشاره می‌کند و می‌گوید:

هیچ ارزشی در بازار بیت کوین وجود ندارد، شما نمی‌توانید آن را به صورت پول استفاده کنید. خیلی کند، گران و آسیب پذیر است.


تگ ها : آیا دیگر برای خرید بیت کوین دیر شده است ؟ – ارز دیجیتال آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین دیر شده است؟ ‌آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین خیلی دیر شده است؟ سرمایه گذاری در بیت کوین ؛ آیا انجام این کار توجیه‌پذیر است؟ آیا برای سرمایه‌گذاری بر روی بیت‌ کوین، اتریوم و دش‌کوین دیر شده است آیا برای خرید بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال دیر شده است؟ – گروه آیا بیت کوین و ارزهای دیجیتال واقعا می تواند شما را میلیونر کند سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال به زبان ساده فارسی (Persian) بهترین استخر استخراج (mining pool) بیت کوین کدام است؟ Searches related to آیا برای سرمایه گذاری روی بیت کوین خیلی دیر شده است؟

نظرات




نماد