سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

هفته پیش تیم اجرایی هارد فورک segwit2x به شبکه تلویزیونی (ccn) گفت که قصد دارند تا اجرای هارد فورک segwit2x را برای این هفته به جلو بیندازند. حالا «جپ ترلو»، توسعه دهنده ارشد این هارد فورک بیت کوین ، روی وب سایت این تیم اعلام کرده که در تاریخ ۲۸ دسامبر یعنی فردا، هارد فورک Segwit2x را اجرایی خواهند کرد.قبلاً اجرای این هارد فورک برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی شده بود، اما به خاطر وجود اختلافاتی که وجود داشت انجام آن لغو شد. این تیم در یک بیانیه رسمی اعلام کرد که در حال حاضر یک اجماع کامل روی اندازه بلاک وجود ندارد. به همین دلیل برای حفظ انسجام سعی کردند تا هارد فورک را به عقب بیندازند.

تاریخ به روز شده این اتفاق ۲۸ دسامبر است. ترلو در بیانیه اخیر خود گفته است:

تیم ما مسئولیت اجرای هارد فورک بیت کوین را که برای نیمه نوامبر در نظر گرفته شده بود به عهده خواهد گرفت.

ترلو باور دارد که سرعت و نرخ تراکنش‌ها به سقف خود نزدیک شده و دیگر غیر ممکن است که از بیت کوین به عنوان یک سیستم پرداخت استفاده کرد.

بنابراین، به امید رفع این مشکلات، هارد فورک segwit2x زمان بلاک را به ۲٫۵ دقیقه و اندازه بلاک را به ۴ مگا بایت افزایش می‌دهد.

 

فصل هارد فورک و هارد فورک segwit2x

هارد فورک segwit2x

امسال بیت کوین شاهد ۴ فورک بوده که نتیجه آن ارائه بیت کوین کش در ماه آگوست، بیت کوین گلد در ماه نوامبر، بیت کوین الماس و سوپر بیت کوین در ماه دسامبر بود. همه این ارزها با قابلیت‌های خود در زمینه حریم خصوصی، مقیاس پذیری و راه‌حل‌هایی برای استخراج مرکزی پا به عرصه گذاشته‌اند.

جای شگفتی است که Segwit2x تازه شروع فورک‌هایی است که در آینده روی خواهند داد. هارد فورک هایی مثل بیت کوین گاد، بیت کوین سیلور، بیت کوین اورانیوم، لایتنینگ بیت کوین و بیت کوین کش پلاس ادامه دهنده این روند در‌آینده‌ای نزدیک خواهند بود..

برخلاف این فورک‌های تایید نشده اما به نظر می‌رسد هارد فورک segwit2x اجرا خواهد شد. در چند ماه اخیر پشتیبانی از قابلیت ۲ برابر شدن اندازه بلاک توسط چندین بستر معاملاتی شروع شده است. بنا به گفته‌های ترلو، سایت‌هایی مثل (HitBTC)، (Binance)، (GDax) و (BTCC) حمایت خود را از این فورک اعلام کرده‌اند.

قبل از شروع فورک Segwit2x جپ ترلو قول داده است که دارندگان بیت کوین نه تنها به همان اندازه بیت کوین جدید (B2X) دریافت می‌کنند، بلکه به همان اندازه از بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو هم به عنوان پاداش برای تعهد خود به این فرایند دریافت خواهند کرد.


تگ ها : هارد فورک Segwit2x بیت کوین، فردا اجرا خواهد شد خبر فوری: هارد فورک segwit2x فردا (7دی96) اجرا خواهد شد! پس از جنجال های فراوان، نهايتاً هاردفورک SegWit2x اجرا خواهد شد – ارز بیت‌کوین فورک دیگری در راه است خبر فوری هارد فورک segwit2x فردا 7دی96 اجرا خواهد شد تمام آنچه لازم است از انشعاب جدید بیت‌کوین بدانید Images about #بیتکوین on Instagram

نظرات




نماد