سعید-رضایی-ساری-خونیرث-برنامه-نویسی-کد-نویسی-فروش-اسکریپت-دانلود-Saeid-rezaei-khunires-admin-manager
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
برندها-ایرانسل-اسنپ-اپلیکیشن-اسکریپت-آپارات-همراه-اول-بانک-ملی-پاسارگاد-هواوی-دیجیاتو-زرین-پال-نت-برگ-دونیت-کافه-بازار-هدفون-آهنگ-عکس-فیلم-کد-نویسی-طراحی-وب-برنامه-نویسی-پونیشا-پاپکو-دیجی-کالا-ورزش-فوتبال-90-نتیجه-فوتبال-بازی-شیپور-دیوار-آگهی-رایگان-خونیرث

برگشت به لیست

اگر سقوط یک باره قیمت بیت کوین در چند هفته گذشته نبود می‌توانستیم پیش‌بینی‌ها در مورد رشد سریع‌تر قیمت‌ها را برای سال ۲۰۱۸ به راحتی باور کنیم. هر چند خرید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، ارزش خود را به خاطر یک سری دلایل از دست دادند اما نمی‌توان در مورد این کاهش ارزش، پیش‌بینی خاصی داشت. پیش بینی قیمت بیت کوین این روزها بیشتر از همیشه مورد بررسی قرار می‌گیرد. هر چند بازار به ثبات رسیده و بیت کوین و اتریوم در حال بدست آوردن ارزش خود هستند ولی زمانی خوبی است تا بعضی افراد مثل رونی مواز (تحلیل گر برجسته) که پیش‌بینی‌های خوبی برای سال ۲۰۱۷ کرده بود، دوباره اهداف خود را برای سال جدید تغییر بدهند.

رونی مواز در مصاحبه با شبکه کوین تلگراف توضیح می‌دهد که چرا باور دارد بیت کوین می‌تواند تبدیل به ارزشمند‌ترین ارز دنیا بشود. این تحلیل‌گر ۵۰ ساله باور دارد که این ارز می‌تواند ارزش بازاری بیشتر از طلا و کشور چین پیدا کند. او می‌گوید:

برای رسیدن به آن نقطه، بیت کوین باید ۲۰ برابر از ارزش کنونی خود بیشتر باشد. به این ترتیب ارزش آن به ۶ تریلیون دلار خواهد رسید. که نه طلا و کشور چین به آن نرسیده‌اند.

او از خود می‌پرسید: که چرا بیت کوین همان ارزش طلا را پیدا می‌کند؟

خیلی ساده است. من نمی‌دانم چقدر طلا در دنیا وجود دارد اما می‌دانم چقدر بیت کوین وجود دارد و همین‌طور این را هم می‌دانم که اگر با همین سرعت که ۲-۳ میلیون نفر در سراسر دنیا حساب‌های مجازی باز می‌کنند تا ۲-۳ سال آینده چند صد میلیون نفر برای بدست آوردن چند میلیون بیت کوین باقی مانده با هم رقابت خواهند کرد.

عامل مهم در پیش‌بینی او برای سال ۲۰۱۸ میزان واقعی بیت کوین موجود است. نتایج یک تحقیق نشان می‌دهد که فقط حدود ۴ میلیون بیت کوین برای همیشه از بین رفته است. این را هم باید در نظر گرفت که بعضی از سرمایه‌گذارها، بیت کوین‌های خود را مخفی می‌کنند. او می‌افزاید:

تعداد بیت کوین‌های موجود خیلی کمتر از چیزی است که مردم تصور می‌کنند. تعداد زیادی بیت کوین از بین رفته است بعضی از آنها هنوز استخراج نشده‌اند و بعضی دیگر مثل خود من، بیت کوین‌های خود را در هیچ شرایط قیمتی نخواهند فروخت.

با این شرایط رونی مواز برای سال ۲۰۱۸ چه پیش‌بینی می‌کند؟ برای فهمیدن پیش‌بینی او ابتدا باید بفهمیم که او از کجا کار خود را شروع کرده است:

حس من همیشه نسبت به رشد قیمت بیت کوین، مثبت بوده است. تا جایی که مربوط به پیش‌بینی قیمت می‌شد، من در ماه جولای روی ۵۰,۰۰۰ دلار شدن حساب باز کرده بودم. در آن موقع قیمت ۲۵۷۰ دلار بود. اگر من به مردم این پیش‌بینی را می‌گفتم آنها تصور می‌کردند که دیوانه شده‌ام. شما نمی‌توانید روی کالایی که در حال حاضر با قیمت ۲۵۷۰ دلار معامله می‌شود قیمت ۲۰۰ یا ۳۰۰ هزار دلاری بگذارید.

او می‌افزاید:

بنابراین هر هفته که خبرها بیرون می‌آمد پیش‌بینی کوتاه مدت خود را بیان می‌کردم و با فرو ریختن موانع قیمتی بر سر راه بیت کوین، من نیز قیمت خود را اصلاح می‌کردم. پیش‌بینی من برای سال ۲۰۱۸، ۲۸,۰۰۰ دلار است و ممکن است در چند ماه آینده، آن را اصلاح کنم.

 

آینده قانونی ارزهای دیجیتال

پیش بینی قیمت بیت کوین

با شرایطی که بیت کوین در حال حاضر دارد برای محقق شدن پیش بینی قیمت بیت کوین مواز باید اتفاقات زیادی در ۱۲ ماه آینده رخ دهد. هر چند سرمایه‌گذارها واکنش مثبتی به عرضه معاملات آتی بین کوین نشان داده‌اند و همین طور پیش بینی پذیرش آن در وال استریت نیز آینده‌ای خوبی را برای بیت کوین رقم خواهد زد. او می‌افزاید:

مردم نمی‌دانند که ۲۰ سال تجربه حضور من در بازار سهام، همه وارد دنیای ارزهای مجازی شده است و من را در موقعیت منحصر به فردی قرار داده تا اوضاع را بهتر درک کنم. مردمی که بازار سهام را درک نمی‌کنند بعد از اینکه قیمت آن ۲، ۳ یا ۴ برابر شده، از این بازار خارج شده‌اند.

مواز توصیه می‌کند که کسی بیت کوین خود را نفروشد و درست مثل سهام وبسایت آمازون با آن برخورد کنند.

او می‌گوید:

در ۱۵ سال گذشته آمازون از هر سهم ۱۵ دلار به ۱۱۵۰ دلار رسید هر چند که مردم در تمام مدت می‌خواستند سهام‌شان را به فروش برسانند و می‌گفتند که این شرکت ارزش این همه سرمایه‌گذاری را با این قیمت ندارد چرا که این شرکت تا چند سال پیش روی هر کتابی که می‌فروخت فقط ضرر می‌داد. مردمی بودند که نمی‌دانستند که آن را چطور ارزش‌گذاری کنند بنابراین آنها علیه این شرکت شرط‌بندی کردند و شکست خوردند.

در راستای نظراتش در مورد بیت کوین، مواز می‌افزاید که وارد شدن به این بازار با هدف کسب سود در کوتاه مدت می‌تواند آنها را متضرر کند. او می‌افزاید:

این بلایی خواهد بود که بر سر افرادی می‌آید که می‌خواهند علیه بیت کوین شرط‌بندی کنند. به همین دلیل است که نگران بازار معاملات آتی بیت کوین نیستم. این بازار فقط مهر تاییدی است بر معتبر بودن ارزهای رمز پایه به عنوان یک دارایی. در حال حاضر در بازارهای (CME) و (CBOE) کمی نوسان وجود دارد اما با ورود وال استریت به ماجرا، همه چیز آرام خواهد شد.


تگ ها : پیش بینی قیمت ۲۸۰۰۰ دلاری برای بیت کوین پیش بینی قیمت ۲۸۰۰۰ دلاری بیت کوین پیش بینی قیمت بیت کوین – ارز دیجیتال جان مک آفی، پیش بینی خود درباره بیت کوین را دو برابر کرد: بیت #أتريوم hashtag on Twitter Searches related to پیش بینی قیمت ۲۸۰۰۰ دلاری برای بیت کوین

نظرات




نماد