سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

خرید آنلاین بیت کوین با پول قرضی این روزها بسیار اتفاق می‌افتد. بنا به گزارش شرکت (LendEDU) که در زمینه وام‌ها تحقیق می‌کند بیش از ۱۸ درصد سرمایه‌گذارها، از خرید بیت کوین با پول قرضی برای معامله این ارزهای رمز پایه استفاده می‌کنند. در یک تحقیق جهانی از ۶۷۲ سرمایه‌گذار بیت کوین در مورد روش‌های پیدا کردن سرمایه برای حساب‌های دیجیتال‌شان پرسیده شد. اغلب آنها از سیستم‌های بانکی مثل کارت‌های اعتباری و نقل و انتقال بین بانکی (ACH) برای این کار استفاده می‌کردند. اما ۲۲ درصد آنها گفته‌اند که پول و بدهی کارت‌های اعتباری را پرداخت نکرده‌اند. به بیان دیگر آنها با قرض گرفتن شروع به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین کرده‌اند. در این گزارش آمده است:

بهترین و کم هزینه‌ترین روش خرید ارزهای دیجیتال استفاده از سیستم نقل و انتقال بین بانکی (ACH) است که تقریبا بدون نرخ تراکنش است. ۱۸ درصد شرکت‌کنندگان در این تحقیق از این روش برای سرمایه‌گذاری استفاده کرده‌اند. هر چند این جالب‌ترین بخش تحقیق نبود. ۲۲٫۱۳ درصد این افراد، بدهی کارت‌های اعتباری خود را پرداخت هم نکرده‌ بودند.

 

خرید بیت کوین با پول قرضی ؛ واقعیت اغراق شده

اخیراً وبسایت (Binance) بزرگ‌ترین بستر معاملاتی ارزهای دیجیتال در دنیا اعلام کرده که روزانه بیش از ۲۵۰ هزار کاربر جدید جذب می‌کند و مجبور شده که به طور موقت این فرایند را متوقف کند. وبسایت (Coinbase) و (Bitstamp) نیز روزانه بیش از ۱۰۰ هزار کاربر جدید جذب کرده‌اند. (Coinbase) به تنهایی ۲۰ میلیون کاربر جذب کرده است. در اوایل ماه دسامبر نک کوردیک موسس وبسایت (Bitstamp) اشاره کرد:

لطفاً این موضوع را در نظر بگیرید که ما روزانه بیش از ۱۰۰ هزار کاربر جدید را جذب می‌کنیم. خیلی سخت است که بتوان خود را با این تغییرات وفق داد. ما تلاش می‌کنیم ظرفیت خود را افزایش بدهیم تا به مشتری‌های جدید سرویس بدهیم و این موضوع نیازمند صرف زمان است.

البته باید در نظر داشت که ۶۱۸ نفر برای تعمیم دادن این ایده که اغلب افراد با قرض بیت کوین می‌خرند، کفایت نمی‌کند. اما باید در نظر داشت که همین بخش کوچک از سرمایه‌گذارهای بیت کوین که با قرض کردن ارز می‌خرند همچنان برخلاف توصیه کارشناس‌ها به این کار خود ادامه می‌دهند.

 

همان قدری سرمایه‌گذاری کنید که بتوانید ضرر آن را تحمل کنید

خرید بیت کوین با پول قرضی

در ماه ژوئن، آندراس آنتونوپولوس کارشناس بیت کوین و اوراق بهادار روی این موضوع تاکید دارد که او فقط مقداری روی ارزهای رمز پایه سرمایه‌گذاری می‌کند که بتواند ضررش را تحمل کند. چرا که در این حوزه ریسک بالایی وجود دارد. هر چند ریسک سرمایه‌گذاری روی بیت کوین با توجه به اندازه بازار آن کمتر است اما برای سایر ارزها در بازارهای جهانی همچنان ریسک بالا است. او می‌افزاید:

من خودم چندین ارز دیجیتال را به عنوان بخشی از یک سرمایه‌گذاری متنوع انتخاب کرده‌ام. من همان قدری سرمایه‌گذاری می‌کنم که بتوانم ضررش را تحمل کنم.

او همچنین اشاره کرده که او می‌تواند همه سرمایه‌ی خود را در حوزه ارز دیجیتال از دست بدهد و هنوز همه چیز داشته باشد چرا که او تمام آینده شغلی، ظرفیت فکری و کاری خود را در زمینه بیت کوین و بازار ارزهای رمز پایه سرمایه‌گذاری کرده است.

برای یک سرمایه‌گذار معمولی و تازه وارد، ریسک بالایی دارد تا از پس بدهی خود پس از سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال بربیاید. مهم نیست که روی چه چیزی سرمایه‌گذاری کند داشتن بدهی روی یک سرمایه‌گذاری خاص، کار بسیار پر ریسکی است. او می‌افزاید:

تمام پس انداز کوچکی که داشته‌ام روی بیت کوین سرمایه‌گذاری شده است. کمی بدهی هم به دلار آمریکا دارم که در حال پرداخت آن هستم بنابرین بیش از ۱۰۰ درصد روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده‌ام. اما می‌خواهم تاکید کنم که این یک توصیه برای سرمایه‌گذاری نیست. چرا که من پول خود را روی بیت کوین سرمایه‌گذاری نکرده‌ام من آینده شغلی، انرژی و علاقه خود را در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌ام. پول کم‌ترین چیزی است که من در این حوزه سرمایه‌گذاری کرده‌ام و ممکن است همه چیز را از دست بدهم اما هنوز خیلی چیزهای دیگر دارم.

 


تگ ها : ۲۲ درصد افراد با پول قرضی روی بیت کوین سرمایه گذاری می کنند رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال – ارز دیجیتال خانه کوین با یک ارز روزانه بسیار سوایی دارد پول دیجیتال بیت کوین در فاز جنون سرمایه گذاری بیت‌کوین جهان بدون بیت کوین قابل تصور نخواهد بود تاپیک نوزدهم: از روشی جدید برای خرج کردن ارز مجازی تا ظهور اپلیکیشن تلاش مردم دنیا برای خرید بیت کوین بیت کوین توهمی است که می تواند دنیا را فتح کند سود جذاب صندوق‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها هم فرو ریخت/ ۲۲ درصد ۱۵ درصد شد! مردم وام مسکن می گیرند که با آن بیت کوین بخرند بیت کوین؛ سرمایه گذاران را ثروتمند کرده است هند از ۵۰۰ هزار خریدار بیت کوین مالیات دریافت می‌کند برای ورود به بازار بورس چه مقدار سرمایه نیاز است؟ با چقدر پول وارد استفاده از ارز دیجیتال مانند پول نقد با TenX دارایی کریپتوکارنسی @PardakhteBartar مشاهده آر اس اس چشم انداز مثبتی از بیت کوین دیده نمی‌شود/ بیت کوین‌ها مقررات درستی پولی و مالی، بانک، بورس سلطان بیت‌کوین در ایران چه کسی است؟ ارزهای دیجیتالی چگونه باعث تحول حوزه انرژی می شود؟ ارزهای دیجیتالی سودآوری که می توانند جایگزین بیت کوین باشند بانک خاورميانه ۱۳۹۶ – کلون رویدادهای کلیدی در هفته پیش رو پرسش و پاسخ یک مقام آمریکایی: مردم وام مسکن می گیرند که با آن بیت کوین بخرند بانک مرکزی: هشت هزار میلیارد ریال در حساب های راکد پول است / آنها را از پیشنهاد سیف به مردم؛ با پول خود چه کنیم؟ ممنوعیت استفاده فعالان بازار ارز دیجیتال در کره از حساب‌های ناشناس بیت کوین با یک ارز روزمره خیلی فاصله دارد عصر اعتبار بانک رفاه کارگران بلوک ۳.۸ درصدی «شبندر» را خرید « سایت بانک و بیمه خبرگزاری فارس رکورد جدید جذب سرمایه‌گذاری خارجی چین در سال 2017 مطالب منتشر شده در کانال اقتصاد آنلاين افتتاح بقالی آنلاین آمازون اشتغالزایی 400 نفری با افتتاح گلخانه هیدروپونیک زرندیه کارگزاری بانک ملت درخواست دادستان مشهد از سپرده گذاران میزان و هشدار به اخلال گران در نظم طغیان یک پول الکترونیکی [PDF]نقش ارتباطات در اطالع رسانی بانك ها و موسسات ميراث دوران بوش چه تبعاتي براي اقتصاد امريكا و جهان [PDF]یکشنبه 10 دی روزنامه ایران مرور پرونده ”سبد کالا“؛ پس از نعمت‌زاده و ربیعی(عباد)، حالا، در دست حجتی كمك مالی به نيازمندان با استفاده از تلفن همراه بیت کوین چیست؟ پول باید الزامات تورم پایین را فراهم کنیم/ تورم بالا با منافع عده ای گرده خورده [PDF]اوراق بهادار [PDF]220 گزی ده اخبار 25 آذر تا 1 دی ماه 1396 ترید کریپتوکارنسی این ماجرا حدود ۱۵ سال پیش برای من شروع شد رقیب مرموز پول بانک صادرات سود تعدادی از سپرده گذاران میزان را کم کرد نکات کلیدی در سرمایه گذاری هایپ آشتی با خرد/از اینجا و آنجا خشک شدن ریشه نقدینگی در نبرد با بازار پول تسهیلات اشتغالزایی در اولویت بانک مهر بیت کوین چیست؟ بیت کوین چیست؟ / سوداگری در بازار ارز دیجیتال؟ #بانکداری احتمالات رشد بیتکوین

نظرات




نماد