سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

دنیس گارتمن خالق وبسایت (thegartmanletter) و معامله‌گر سابق، گفته است که قیمت بیت کوین به زیر ۵۰۰۰ دلار می‌رسد و این ارز یک ایده کاملا احمقانه است. او با حضور در برنامه شبکه تلویزیونی (CNBC) بر نامعتبر بودن این ارز تاکید کرده و گفته که هیچ معامله‌ای را در این زمینه انجام نخواهد داد. او می‌افزاید: من نسبت به بیت کوین خیلی بدبین هستم. به نظرم یکی از احمقانه‌ترین ایده‌هایی است که تا حالا شنیده‌ام.

 

دنیس گارتمن مخالف بیت کوین است

دنیس گارتمن قبلا هم گفته بود که وجود خرید آنلاین بیت کوین و فروش آن هیچ دلیل منطقی ندارد. او ادامه داد:

من آن را معامله نمی‌کنم و هیچ ارزشی واقعی را پشت آن مشاهده نمی‌کنم.

این البته یکی از دیدگاه‌های مرسوم وال استریت است. او از موسسات مالی که بیت کوین نگه می‌دارند نیز انتقاد کرده است. با اینکه بعضی از کارشناسان، نظرشان را در این مورد تغییر داده‌اند اما برخی شامل: رئیس بانک مرکزی و کل دولت آمریکا، معتقدند که ارزش آن از بین خواهد رفت.

با اینکه شبکه (CNBC) در گذشته موضع بی‌طرفی داشت اما اخیرا اوضاع کاملا تغییر کرده است و آنها نسبت به سرمایه‌گذاری در این باره هشدار می‌دهند و حتی به تبلیغ سایر آلتکوین‌ها مثل: بیت کوین کش می‌پردازند.

این شبکه به خصوص در شبکه‌های اجتماعی مثل: توئیتر از بیت کوین کش دفاع کرده است که خود باعث ایجاد بحث و جدل‌های زیادی شده است.


تگ ها : دنیس گارتمن معتقد است بیت کوین زیر ۵۰۰۰ دلار معامله خواهد شد بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح رسید پول دیجیتال عصر بازار بیت‌کوین به زیر ۵۰۰۰ دلار سقوط می‌کند چرا قیمت بیت کوین خیلی آهسته به سمت 5000 دلار بالا میرود؟ – ارز خرید بلیط پروازهای خارجی بی واسطه حکمرانی بیت کوین به پایین ترین سطح رسید ارزش بیت کوین "بیت‌کوین" سقوط کرد روند قیمت ها در بازار دلار و سکه حکمرانی بیت‌کوین به پایین‌ترین سطح رسید دلیل سقوط قیمت بیت کوین چیست آخرین اخبار حباب فضایی بیت کوین دوباره اوج گرفت بیت کوین بیت کوین ماینینگبالاخره بیت‌کوین ۲۰ درصد سقوط کرد بیت کوین سقوط کرد دلیل سقوط قیمت بیت کوین چیست؟ تلگرام رفع فیلتر شد؟ آخرین اخبار روز ایران و جهان نفت بالای 55 دلار، علی رغم کاهش قیمت در معاملات امروز نگاهی به مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب حقوق raigan.ir کوین بیس بیت کوین کش را اضافه می کند افزایش قیمت آیا مبادله بیت کوین حلال است

نظرات




نماد