سیاوش احمدزاده: مدیرعامل و مؤسس مجموعه خونیرث
خونیرث مجموعه ای از داغ ترین ایده های ثروت ساز بین المللی و ایرانی در کنار کادری مجرب در زمینه های توسعه و طراحی سایت، اپلیکیشن، امور گرافیکی کاملاً اختصاصی می باشد. سهم خودتان را از وب بردارید...
مشتریان خونیرث

برگشت به لیست

شرط‌بندی در حوزه ورزش، سابقه‌ای طولانی دارد و مورد علاقه ورزش دوستان متعصب بوده است. به نظر می‌رسد تب این موضوع وارد ارزهای رمز پایه نیز شده است. ورود بیت کوین به لیگ ان اف ال خبر مهمی در دنیای ارز دیجیتال است. مهم نیست که شما شرط‌بندی را دوست دارید یا از هیجان این کار لذت می‌برید به هر حال برای افراد قمارباز، امکانات زیادی در این حوزه وجود دارد.

مسابقات دور حذفی لیگ فوتبال آمریکایی ان اف ال به زودی برگزار خواهند شد اما هنوز برای بردن کمی بیت کوین دیر نشده است. جای شکی نیست که علاقه زیادی به این لیگ وجود دارد به خصوص اینکه به زمان برگزاری مسابقات نهایی سوپر بال هم نزدیک می‌شویم که نزدیک به ۱۰۰ میلیون بیننده دارد.

 

ورود بیت کوین به لیگ ان اف ال

بنابراین ترکیب ان اف ال و بیت کوین که دومین کلمه پر جستجوی گوگل در سال ۲۰۱۷ بوده، به راحتی جواب می‌دهد. شرکت (FanDuel) فعال در زمینه ارائه لیگ‌های مجازی ورزشی که یک لیگ ورزشی را اداره می‌کند اشاره کرده در هفته‌های آینده به عنوان پاداش به بازیکنان، بیت کوین خواهد داد. این اقدام اولین در نوع خود در بین جامعه بازی‌های ورزشی خواهد بود.

لیگ‌های مجازی در سراسر جهان محبوبیت دارند و اندی گیانکاملی مدیر مالی این شرکت، انگیزه خود را از ارائه بیت کوین، قدم گذاشتن در آینده می‌داند چرا که ارزهای رمز پایه به عرصه عمومی جامعه وارد خواهند شد. او می‌افزاید:

شرکت ما همیشه به دنبال این بوده که بهترین و منحصر به فردترین تجربه یا جایزه را به کاربرانش ارائه بدهد. ما تشخیص داده‌ایم که اغلب کاربران ما جز افراد مشتاقی هستند که به ارزهای رمز پایه علاقه دارند. طرفداران ما، جنبه جایزه گرفتن روی سایت ما را دوست دارند و تصور می‌کنم این جایزه‌ای خواهد بود که آنها بابت آن خوشحال خواهند بود.

 

۲ رقابت و ۴ بیت کوین

بازیکنانی که در قسمت رایگان این لیگ بازی می‌کنند در صورت برنده شدن، به یک بیت کوین خواهند رسید. اما قسمت پولی این لیگ به ازای هر نفر ۳ دلار خرج دارد و به برنده ۲ بیت کوین جایزه می‌دهد. به برنده جایگاه دوم نیم بیت کوین و نفر سوم و چهارم ۰٫۲۵ بیت کوین جایزه تعلق می‌گیرد. بازیکنان مختلف موقعیت‌های مختلفی برای برنده شدن در اختیار خواهند داشت.


تگ ها : بیت کوین در بازی های حذفی ان اف ال (NFL) خودنمایی کرد خانه کوین در بازی های حذفی ان اف ال (NFL) خودنمایی کرد بیت کوین در بازی های حذفی ان اف ال (NFL) خودنمایی کرد لیگ ملی فوتبال (آمریکا) اختلاف ورزشکاران "ان اف ال" با دونالد ترامپ خرید بلیط پروازهای خارجی بی واسطه لینکدونی فایل یو سایت دایرکتوری گوگل پلات سیامند رحمان نامزد بهترین ورزشکار مرد سال 2017 شد دیباچه ای بر فصل 18 لیست تمام بازی های جدید پلی استیشن آکا نقشه گوگل Loading Language Detector model done (0.795s) fas pes کتیبه‌های چهره‌هايي که زندگي مردم را ويران کردند https://www.bebinak.com/v/2po4/حمله Website review با فرزندان تانوس در فیلم avengers infinity war بیشتر آشنا شوید http://titryab.com/  http://titryab.com/search/موگرینی+با+روحانی+دیدار+ تگ های مطالب » مرجع کلمات اختصاری [PDF]ﻣــــﺎ ﺗـﻮاﻧـﺴﺘـﯿــــﻢ fas pes coursera اعتصاب پرسپولیسی ها چگونه کلید خورد وعده های بازی با الهلال عملی Searches related to بیت کوین در بازی های حذفی ان اف ال (NFL) خودنمایی کرد

نظرات




نماد